Utoljára próbálkozok.....
Tehát CSAK autóipar és PONTOS ismeretek alapján.....
Egy konkrét autóipari beszállító és gyártó azt NEM engedheti meg magának, amit Te leírtál. Annak a fajta munkaszervezésnek és sor kialakításnak automatikus következménye a selejt (nem megfelelő) cucc gyártása és az autóiparban egy beszállító céget simán tönkretenne. Ettől még igaz amit írsz, mert persze hogy ebben dolgoztál. Audinál NEM így működik, mert ennél több eszük van, és NEM emberbaráti célból. Az autóipari minőségügyi szabványok és tanusítások kiemelten foglakoznak ezzel is, és egy ilyen tanusítványt nem pénzért és nem viccből állítanak ki. Tudom, mert mivel beszállítók vagyunk, ebben a tanusítási folyamatban részt kellett vennem. Sőt! Ezt ráadásul évente meg kell ismételni és megint csak nem viccből..... Az, hogy Magyarországon az a mentalitás van, hogy szarunk rá és mi jobban tudjuk, tudod mit eredményezett? Nos az Audi-nak a Mercedes-nek igazán komoly Magyar tulajdonu beszállítója NINCS, mert ezt a fajta mentalitást ez az ipar nem tolerálja. Ergó pont a legnagyobb haszon hányadú gyártásokból esik ki a Magyar tulajdonú kis és középvállalkozás, s e miatt nem termel ki elég hasznot a fejlesztéshez, a magasabb bérek fizetéséhez, a fejlődéshez. Csak a sírásra jut hogy elnyomnak bennünket a multik. No comment....