Az új MFS 2020 VR mentességének felvetése mármost kicsapta sok online hozzászólónál a biztosítékot, így gyanítható, hogy a "talán" és a lehet, majd egy kéőbbi időpontban, esetleg" hozzáállás változni fog.
Pedig még a szimesek csak töredéke rendelkezik ilyennel főleg annak hardverigénye miatt. A DCS-es kívül mihez jó egyáltalán? Annak meg olyan hardver igénye van, hogy beszar az ember VR nélkül is.
Ami a katonai gépek szerepeltetését jelenti, az elkövetkező években nem volna rossz, ha legalább fegyverzet nélkül jelennének meg nagysebességű típusok, mintegy örömrepkedéshez, mert ez utóbbihoz a spec harci avionikát és a különféle harceljárásokat, illetve az ezekkel kooperáló AI-t nem kéne külön beleszuszakolni.
És az FS úgymond szellemiségén se esne csorba, meg a DCS territóriumát se háborgatná... csak egy kicsit.
Pedig kéne. Ameddig ez a "benchmark" jelentése.
Nem gond, hogy ez semmilyen szempontból nem lehetséges, hadd menjen...
Van egy olyan sejtésem, hogy az összes rakéta így viselkedne ezen helyzetben, ha lenne azokon is ilyen HOBS.
AIM-9-cel szemből befogni és lelőni egy M5.0 táján szemből közeledő 5V55R rakétát? Ugyan már. Tök reális...
Vagy ez?
A videóból a kb. a következő látszik.
- Rakéta FM az úgy nincs és szkriptelt vagy olyan adatok vannak benne, ami vicc. A hajtómű nem megy, de TVC-s kis sebességű irányváltást meghaladó képesség a rakétától.
- A rakétában simán "TFR" van, mert kikerüli a tereptárgyat és nem folytatja az arányos megközelítést.
- A rakéta elveszti a célt, de ennek ellenére úgy viselkedik, mint ami tudna előretartást számolni annak ellenére, hogy az IR rakéta csak arányos megközelítést tud, mert nem tud sebességet és irányt mérni. Ezzel szemben a lock elvesztése után tűpontosan az célpont elé repül, majd újra befogja, tökéletes LoAL-lal.
Van egy olyan sejtésem, hogy az összes rakéta így viselkedne ezen helyzetben...
A DCS meglepően jó szimulátornak látszik, csak túl sokszor derült már ki az, hogy a felszín alá kaparva kicsit is azt találja az ember, hogy 1998-as színvonalat nem éri el sok helyen. Szépnek szép, de amit fizikai és műszaki modellezés alatt értenek, hát az több, mint muris. A nem működő közelségi gyújtók és fal duma levágása az már tényleg a LOL szint volt.
Nincs azzal baj, ha a játék egyes részei primitívebb modellt kapnak, de hogy a játék fő fegyverei és részei így működnek az valahol döbbenetes, amikor ilyen szlogeneket tolnak ki, hogy az ő termékük a "benchmark". Igen, kinézet terén és néhány feature-ben. De az összkép helyenként olyan, hogy pislog az ember, hogy ezt így hogy? 125 programozóval...? Már, ha igaz, amit mondanak.
Ha az FS-hez levő MI képes lenne az épület rombolást is megtanulni, akkor helyszín készítéssel kvázi nem kéne soha többet vacakolni főleg, ha még arra is képes lenne a cucc, hogy felül írni a térképet 3D modellekkel, ha adott korszak modellezése a cél.
Jöjjön még pár ilyen videó?