Ez nem jó, mert
  1. életveszélyes, mi van, ha a képébe szakad a monitor
  2. csak 2 tengely körül tud fordulni 3 helyett
Ezek egy jó adag fejlesztéssel megoldható mérnöki problémák. A képernyőt el is kellene hagyni, inkább egy VR szemüveg kellene ehhez. Valószínűleg a 3 tengely körül forgás is megoldható, de a koncepció nem rossz ha belegondolsz.
 
  • Tetszik
Reactions: haubagoi
Az egésznek semmi értelme, mert olyan erőnek generál a cucc, amik nem is léteznek igazi repülés közben.
 
  • Tetszik
Reactions: arbalest
20 éve jelent meg az F4.0. Egy videóval emlékeztem meg róla, az eredeti intro remakejével.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: arbalest
Az Eagle Dynamics egyik - hozzánk hasonlóan ht. megszállott - programozójának, Oleg Tishchenkonak a története aki egy kicsit tovább ment a kelleténél a realizmus érdekében és most amerikai duryiban ül.
Iszonyatosan nagy zavarságokat írnak az esetről mindenhol. Én nem tudom, hogy pontosan mi történt, de egészen biztosan nem azzal az anyaggal bukott meg, ami pl. a linkelt írásban van.

Az első találat amit F-16a flight manualra ad a kereső. Ezért fel sem kell állni a karosszékből.
https://info.publicintelligence.net/USAF-F16.pdf

Ezen felül biztosan nem F-16A manualt akart, mert a Block 50 változatot modellezik a DCS-ban.

Az egész történet azért homályos, mert a BMS 4.34-ben több féle F-16 változat van és nekik nem kellett ilyen tevékenységeket folytatni.

N+1 F-16 manual elérhető egy rakás linken. A repteljesítmény is, ami az n+1-szer linkelt F--16CJ supplement. Soha semmilyen más gépről nem láttam ennyire részletes anyagot, a manualok ezen része más típusok esetén nem nyilvános, nincs sem a Hornetről, sem az F-15 egyik változatáról sem.

Szóval nekem a sokadik ilyen rövidhír elolvasása után sem világos, hogy melyik sorozatszámú manuallal bukott meg és mire kellett neki. A bibi inkább az F-35 anyagokkal lehetett, ha igaz az, mert olyan manualt nemigen találni.

Bakker F-16 FM vásárolható legálisan bárki számára... Még a supplemental is ott van a listában.
https://www.flight-manuals-online.com/product/general-dynamics-f-16-fighting-falcon/
 
Iszonyatosan nagy zavarságokat írnak az esetről mindenhol. Én nem tudom, hogy pontosan mi történt, de egészen biztosan nem azzal az anyaggal bukott meg, ami pl. a linkelt írásban van.

Az első találat amit F-16a flight manualra ad a kereső. Ezért fel sem kell állni a karosszékből.
https://info.publicintelligence.net/USAF-F16.pdf

Ezen felül biztosan nem F-16A manualt akart, mert a Block 50 változatot modellezik a DCS-ban.

Az egész történet azért homályos, mert a BMS 4.34-ben több féle F-16 változat van és nekik nem kellett ilyen tevékenységeket folytatni.

N+1 F-16 manual elérhető egy rakás linken. A repteljesítmény is, ami az n+1-szer linkelt F--16CJ supplement. Soha semmilyen más gépről nem láttam ennyire részletes anyagot, a manualok ezen része más típusok esetén nem nyilvános, nincs sem a Hornetről, sem az F-15 egyik változatáról sem.

Szóval nekem a sokadik ilyen rövidhír elolvasása után sem világos, hogy melyik sorozatszámú manuallal bukott meg és mire kellett neki. A bibi inkább az F-35 anyagokkal lehetett, ha igaz az, mert olyan manualt nemigen találni.

Bakker F-16 FM vásárolható legálisan bárki számára... Még a supplemental is ott van a listában.
https://www.flight-manuals-online.com/product/general-dynamics-f-16-fighting-falcon/
Nem, nem az F16 A volt a gond:
"Oleg Tishchenko, is now sitting in the Weber County Jail in Utah charged with attempting to smuggle sensitive U.S. military aircraft flight manuals related to the F-16 Viper and the F-22 Raptor back home in violation of the U.S. government's International Traffic in Arms Regulations, or ITARs"
A vád az hogy ki akarta csempészni az USA ból az F16 V es F22 manualjait.
 
Nem, nem az F16 A volt a gond:
"Oleg Tishchenko, is now sitting in the Weber County Jail in Utah charged with attempting to smuggle sensitive U.S. military aircraft flight manuals related to the F-16 Viper and the F-22 Raptor back home in violation of the U.S. government's International Traffic in Arms Regulations, or ITARs"
A vád az hogy ki akarta csempészni az USA ból az F16 V es F22 manualjait.
És az nincs célkeresztben, aki ezeket a minősített anyagokat el akarta neki adni...?
Csak mert az összes suttyó oldalon jönnek a meg nem értett zsenik, akik lobogtatják az F-16A manualt és értetlenkednek, hogy 40 éves gépen mi a titok.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Az evolúció egy szelete.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Pocok75
Az új MFS 2020 VR mentességének felvetése mármost kicsapta sok online hozzászólónál a biztosítékot, így gyanítható, hogy a "talán" és a lehet, majd egy kéőbbi időpontban, esetleg" hozzáállás változni fog.
Pedig még a szimesek csak töredéke rendelkezik ilyennel főleg annak hardverigénye miatt. A DCS-es kívül mihez jó egyáltalán? Annak meg olyan hardver igénye van, hogy beszar az ember VR nélkül is.

Ami a katonai gépek szerepeltetését jelenti, az elkövetkező években nem volna rossz, ha legalább fegyverzet nélkül jelennének meg nagysebességű típusok, mintegy örömrepkedéshez, mert ez utóbbihoz a spec harci avionikát és a különféle harceljárásokat, illetve az ezekkel kooperáló AI-t nem kéne külön beleszuszakolni.
És az FS úgymond szellemiségén se esne csorba, meg a DCS territóriumát se háborgatná... csak egy kicsit.
Pedig kéne. Ameddig ez a "benchmark" jelentése.

Nem gond, hogy ez semmilyen szempontból nem lehetséges, hadd menjen...
Van egy olyan sejtésem, hogy az összes rakéta így viselkedne ezen helyzetben, ha lenne azokon is ilyen HOBS.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

AIM-9-cel szemből befogni és lelőni egy M5.0 táján szemből közeledő 5V55R rakétát? Ugyan már. Tök reális...
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Vagy ez?
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A videóból a kb. a következő látszik.

  • Rakéta FM az úgy nincs és szkriptelt vagy olyan adatok vannak benne, ami vicc. A hajtómű nem megy, de TVC-s kis sebességű irányváltást meghaladó képesség a rakétától.
  • A rakétában simán "TFR" van, mert kikerüli a tereptárgyat és nem folytatja az arányos megközelítést.
  • A rakéta elveszti a célt, de ennek ellenére úgy viselkedik, mint ami tudna előretartást számolni annak ellenére, hogy az IR rakéta csak arányos megközelítést tud, mert nem tud sebességet és irányt mérni. Ezzel szemben a lock elvesztése után tűpontosan az célpont elé repül, majd újra befogja, tökéletes LoAL-lal.
Van egy olyan sejtésem, hogy az összes rakéta így viselkedne ezen helyzetben...

A DCS meglepően jó szimulátornak látszik, csak túl sokszor derült már ki az, hogy a felszín alá kaparva kicsit is azt találja az ember, hogy 1998-as színvonalat nem éri el sok helyen. Szépnek szép, de amit fizikai és műszaki modellezés alatt értenek, hát az több, mint muris. A nem működő közelségi gyújtók és fal duma levágása az már tényleg a LOL szint volt.

Nincs azzal baj, ha a játék egyes részei primitívebb modellt kapnak, de hogy a játék fő fegyverei és részei így működnek az valahol döbbenetes, amikor ilyen szlogeneket tolnak ki, hogy az ő termékük a "benchmark". Igen, kinézet terén és néhány feature-ben. De az összkép helyenként olyan, hogy pislog az ember, hogy ezt így hogy? 125 programozóval...? Már, ha igaz, amit mondanak.

Ha az FS-hez levő MI képes lenne az épület rombolást is megtanulni, akkor helyszín készítéssel kvázi nem kéne soha többet vacakolni főleg, ha még arra is képes lenne a cucc, hogy felül írni a térképet 3D modellekkel, ha adott korszak modellezése a cél.

Az evolúció egy szelete.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Jöjjön még pár ilyen videó?
 
Pedig még a szimesek csak töredéke rendelkezik ilyennel főleg annak hardverigénye miatt. A DCS-es kívül mihez jó egyáltalán? Annak meg olyan hardver igénye van, hogy beszar az ember VR nélkül is.

Az új Il-2 (nem a Cold, az orosz fronton változat, de előbb utobb megoldják arra is), vértündér is támogatja a VR-t, a hanyatló nyugaton van is rá igény, ezért is nyomják mert már a hardcore sim usereknél lassan alapkövetelmény.

Én DCS-el próbáltam VR-t, eszméletlen mennyit ad hozzá, de mivel a felbontás szörnyű retek, ezért két tábor van, aki azt mondja elfogadja ezt így az élményért cserébe, a másik meg vár amíg lesz normális felbontás.

A DCS modern részét sokan szidják, rakéták - radarok modellje stb. de a propelleres részére volt némi rálátásom és az viszont eszméletlen komoly.

A dugottyús motorok komplett működése le van modellezve, nem csak alap paraméterezés van.. hanem olyan szinten hogy a faszi a Daimler motorok levegőbeömlő szerkezetét meg a pillangószelep nyitásának rendszerét kérte anno tőlem.. illetve a faszi pl. rájött hogy anno az eredeti számolt repteljesítmény görbéken nem vették figyelmembe a kipufogók gázainak tolóerejét a számításokkor, mert a modell amit épített csak akkor értelmes értékeket.

Hogy a kályhacsöves gépekkel e téren mi van, hát passz, nem érdekeltek annyira.

A DCS motor erőforrásigényessége viszont egy vicc.
 
A DCS modern részét sokan szidják, rakéták - radarok modellje stb. de a propelleres részére volt némi rálátásom és az viszont eszméletlen komoly.
VO101Tom-tól olvasottak alapján a DCS modellezési részletessége a kanyarban nincs a CloD-hoz képest. Mondott számokat, hogy hány hitboxból és egyéb elemből áll a CloD vs DCS és nagyságrendi különbség volt.

A dugottyús motorok komplett működése le van modellezve, nem csak alap paraméterezés van.. hanem olyan szinten hogy a faszi a Daimler motorok levegőbeömlő szerkezetét meg a pillangószelep nyitásának rendszerét kérte anno tőlem.. illetve a faszi pl. rájött hogy anno az eredeti számolt repteljesítmény görbéken nem vették figyelmembe a kipufogók gázainak tolóerejét a számításokkor, mert a modell amit épített csak akkor értelmes értékeket.
Hm. Ezt én is hallottam, csak mintha a CloD-dal kapcsolatban.

Asszem megkérdem Tom-ot.

Hogy a kályhacsöves gépekkel e téren mi van, hát passz, nem érdekeltek annyira.
Engem meg csak az érdekel.

A DCS motor erőforrásigényessége viszont egy vicc.
Hát, ebben egyetértünk.