Természetesen Mezőkövesd megtartásával.Már vagy 15-20 éve Kunmadarasra kellett volna költöztetni az egész alakulatot. Kecskemét egy vicc volt mindig is, vétek egy forintot is költeni rá.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Természetesen Mezőkövesd megtartásával.Már vagy 15-20 éve Kunmadarasra kellett volna költöztetni az egész alakulatot. Kecskemét egy vicc volt mindig is, vétek egy forintot is költeni rá.
Természetesen Mezőkövesd megtartásával.
Faxa, mintha nem lenne a 30-40km-es körzetében egy rakás egykori laktanya. Valahonnét émlik hogy Kisújszállás,Hajdúnánás,Karcag,Mezőcsát,Mezőtúr is arrafelé vannak.A Kunmadarasi opciót el lehet felejteni, mondjuk úgy örökre...börtön lesz belőle. Szó szerint.
A régi laktanya épületét a büntetés végrehajtás veszi birtokba. A reptér jó része meg, hát még meg van...úgy ahogy.
Ez a pályaszakasz direkt úgy lett épitve,hogy alkalmas legyen rá.Nincs középső elválasztó zöld sáv,és a békeidős raststation az állóhely.F4/15 sima autópálya szakasznak túl nagy és nehéz.Jaguár viszont tudna az átlagos egyenes szakaszrol is üzemelni-vagy akár egy jobb talaju birkelegelőröl is.Gripen a kettő között van.
Pontosan arról beszéltem, hogy ilyen szakasz itthon nincs. Sehol. Egyesek mégis nem túl rég folyamatosan az haluzták, hogy hogyan teleportálgatna ilyenek nem létező helyett között a nem létező support...Ez a pályaszakasz direkt úgy lett épitve,hogy alkalmas legyen rá.Nincs középső elválasztó zöld sáv,és a békeidős raststation az állóhely.F4/15 sima autópálya szakasznak túl nagy és nehéz.Jaguár viszont tudna az átlagos egyenes szakaszrol is üzemelni-vagy akár egy jobb talaju birkelegelőröl is.Gripen a kettő között van.
Bár amilyen sokba kerülnek a pályáink,nyugodtan kijöhetett volna belőle egy-két felkészitett szakasz is az árábol.
Gripen a kettő között van.Füves felszállómezőröl nem üzemelhet,de még a mi autópályáink is elbirnák.Viszont ilyen szintű üzem,mint a videón,már nem kivitelezhető előkészités nélkül.2-4 gépet újratölteni teherautóról,mobileszközökkel megoldható alkalmi jelleggel,de tartós üzem nem.Ez a vésztartalék vésztartalékja.Pontosan arról beszéltem, hogy ilyen szakasz itthon nincs. Sehol. Egyesek mégis nem túl rég folyamatosan az haluzták, hogy hogyan teleportálgatna ilyenek nem létező helyett között a nem létező support...
Csendben megkérdezem...Mo.on miért kéne a Gripeneknek autópályáról üzemelni?Gripen a kettő között van.Füves felszállómezőröl nem üzemelhet,de még a mi autópályáink is elbirnák.
Csendben megkérdezem...Mo.on miért kéne a Gripeneknek autópályáról üzemelni?
Kecsón kívül még legalább 10 olyan aktív katonai / civil repülőtér van ahonnan a Gripenek vígan elüzemelnek.
Ha azt feltételezzük hogy az összes használható betonos kifutót megsemmisítették akkor talán már jobb lenne az elfogadható békén gondolkozni...
Csendben megkérdezem...Mo.on miért kéne a Gripeneknek autópályáról üzemelni?
Kecsón kívül még legalább 10 olyan aktív katonai / civil repülőtér van ahonnan a Gripenek vígan elüzemelnek.
Ha azt feltételezzük hogy az összes használható betonos kifutót megsemmisítették akkor talán már jobb lenne az elfogadható békén gondolkozni...
Az a "baj",hogy nincs enny alkalmas állapotú felszálló pálya.
Sármellék, Pápa, Tököl, Ferihegy, Szolnok, Debrecen...
... kihagytam valamit?
Kecsón kívül még legalább 10 olyan aktív katonai / civil repülőtér van ahonnan a Gripenek vígan elüzemelnek.
Sármellék, Pápa, Tököl, Ferihegy, Szolnok, Debrecen...
... kihagytam valamit?
Szétrohadva ugyan nincs, de nagyítsd egy kicsit a képet aztán nézd meg, mekkora hézagok vannak a betonkockák között!! A Griffek orrfutóin meg akkora kerekek vannak mint egy babakocsin ... Már a kecsói pályán is nagy problémák voltak vele, kishíján elveszítettünk egy gépet, és el is veszítettünk miatta egy jól képzett pilótát ... nem kellene ezt még fokozni.Pl.: Kunmadaras futójának betonja ennyire van szétrohadva :
Persze, maga a reptér építményei szét vannak rohadva. De nem erről volt szó...
El lett neki magyarázva, de úgy látszik immunis a valóságra. A sokkal kisebb tömegű és sebességű géppel sem mert rá leszállni egy pilóta, de majd akkor a Gripen, az majd leszáll erre. Meg persze az egész pálya minőségét EGYETLEN képből lemérni...?Szétrohadva ugyan nincs, de nagyítsd egy kicsit a képet aztán nézd meg, mekkora hézagok vannak a betonkockák között!! A Griffek orrfutóin meg akkora kerekek vannak mint egy babakocsin ... Már a kecsói pályán is nagy problémák voltak vele, kishíján elveszítettünk egy gépet, és el is veszítettünk miatta egy jól képzett pilótát ... nem kellene ezt még fokozni.
Annak a balesetnek semmi köze nem volt az orrfutók méretéhez.Már a kecsói pályán is nagy problémák voltak vele, kishíján elveszítettünk egy gépet, és el is veszítettünk miatta egy jól képzett pilótát ... nem kellene ezt még fokozni.