Az ott egy Litening/Reccelite konténer a KC390 orra alatt?Feltettek a kesz videot is:
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az ott egy Litening/Reccelite konténer a KC390 orra alatt?Feltettek a kesz videot is:
Nekem igy Litening-nek tűnik, az "Aerial Antenna" hiánya végett...de nem szabályszerű, hogy rajta kell lennie...Az ott egy Litening/Reccelite konténer a KC390 orra alatt?
Volt egy ilyen előadás egy konferencián:
Colonel Sergio Heitor Carpinteiro Peres , Commander 204 Squadron, Brazilian Air Force
Strategic Views on the Integration of the KC-390 into the Brazilian Air Force
- Strategic aims and ambitions of the Brazilian AF: prototyping and procuring the KC-390 to meet regional requirements
- Tactical and strategic lift requirements within the Brazilian AOR
- How the KC-390 provides consistent air-to-air refuelling capability for the Brazilian Air Force and enables strategic reach
- Integrating heavy lift platforms with ISR and other mission critical air assets
Itt mire gondolhatott: "Integrating heavy lift platforms with ISR and other mission critical air assets"?
Akkor úgy tűnik hogy a korábbi kérdésemre meg van a válasz egy része...
Kicsit furcsa egy Litening egy KC-390-en....Nekem igy Litening-nek tűnik...
Passz, Itt az egyik cikkiró igy fogalmaz:Mire akarják használni?
Lehet, de akkor szükség lesz a KC-390 fedélzetén egy Link-16 terminálra is, mert a Litening alapból legfeljebb csak a JTAC Rover termináljával van összekapcsolva, de más saját beépített datalinkje - tudtommal - nincs.mert céljeleket adhat(na) egy GLSDB rendszer vagy más távolabb tüzelésre kész Gripen bombáinak/rakétáinak (SDB II), vagy akár tüzérségnek...mielőtt elvégzi a feladatát.
Ez igaz.Lehet, de akkor szükség lesz a KC-390 fedélzetén egy Link-16 terminálra is, mert a Litening alapból legfeljebb csak a JTAC Rover termináljával van összekapcsolva, de más saját beépített datalinkje - tudtommal - nincs.
A felderített célpontok koordinátáit a hordozó repülőgép datalinkjén keresztül tudja csak átküldeni valamilyen földi rendszernek vagy harci repülőgépnek.
Ez igaz.
Feltettek a kesz videot is: