KC-767 / KC-46 / 767 MMTT (Boeing, USA)

Nem tudom mi van a Boeing céggel?
Elfelejtették hogy kell repülőt gyártani?

Legújabb hír hogy az Air Force megtiltotta a teher és utasszállítást az új KC-46-sal mert egy teszt során kinyíltak a padlón lévő a teher rögzítésére szolgáló rögzítő elemek.
Ha repülés közben elmozdul a szállított rakomány...nos az halálos.
Megvolt ennek az előzménye, ami miatt nagy lett a mellényük és eltrehányodtak. Ugyebár volt olyan tender amit a kiírás alapján nem a Boeing/amerikai cég nyert meg, inkább eredménytelennek hirdették és újat írtak ki. A 737 MAX-nál derült ki, hogy hatósági/ellenőrzési jogköröket adtak át a B.-nak, mire ők hozzászoktak hogy "Jó lesz az úgy is nekik...". Úgy érezték, túl nagy lett a cég ahhoz hogy elbukjon, és felületesen, trehány módon dolgoztak (lásd az USAF-nál a burkolatok alatt karbantartáskor talált szemetet, hulladékot és szerszámokat, de ott járt kolléga szerint ez még üzemanyag-tartálytérben is előfordult??!!??). Ráadásul túl sokáig mehetett ez, így tényleg úgy gondolták, hogy "Jó az úgy". Mostanra meg felgyülemlett a fekália és a fejükre borult, és minél több helyen néznek a körmükre annál több probléma derül ki. Van egy olyan tippem hogy mire ebből kikászálódnak, az Airbus a rövidesen leálló 380-as gyártás felszabaduló kapacitásait a 320-típus-családra átirányítva szép nagy előnyre tehet szert a közép-kategóriás utasszállítók terén.
 
Megvolt ennek az előzménye, ami miatt nagy lett a mellényük és eltrehányodtak. Ugyebár volt olyan tender amit a kiírás alapján nem a Boeing/amerikai cég nyert meg, inkább eredménytelennek hirdették és újat írtak ki. A 737 MAX-nál derült ki, hogy hatósági/ellenőrzési jogköröket adtak át a B.-nak, mire ők hozzászoktak hogy "Jó lesz az úgy is nekik...". Úgy érezték, túl nagy lett a cég ahhoz hogy elbukjon, és felületesen, trehány módon dolgoztak (lásd az USAF-nál a burkolatok alatt karbantartáskor talált szemetet, hulladékot és szerszámokat, de ott járt kolléga szerint ez még üzemanyag-tartálytérben is előfordult??!!??). Ráadásul túl sokáig mehetett ez, így tényleg úgy gondolták, hogy "Jó az úgy". Mostanra meg felgyülemlett a fekália és a fejükre borult, és minél több helyen néznek a körmükre annál több probléma derül ki. Van egy olyan tippem hogy mire ebből kikászálódnak, az Airbus a rövidesen leálló 380-as gyártás felszabaduló kapacitásait a 320-típus-családra átirányítva szép nagy előnyre tehet szert a közép-kategóriás utasszállítók terén.
Vagy nem, mert nem sok társaság fogja bevállalni a típus és flottacsere sokmilliós kiadásait. - Ja, és a plusz várakozást, mert az "új Airbusosok" csak a várólista végén fognak helyet /pontosabban slotot/ találni...
 
Vagy nem, mert nem sok társaság fogja bevállalni a típus és flottacsere sokmilliós kiadásait. - Ja, és a plusz várakozást, mert az "új Airbusosok" csak a várólista végén fognak helyet /pontosabban slotot/ találni...
Ez erősen függ attól is hogy a Boeing mikor tudja átvinni a most már újta szigorúbb hatóságon/okon a teszteket, és ebből következően mikor tudja újra szállítani a 737MAX-ot a megrendelőknek.
 
Ez erősen függ attól is hogy a Boeing mikor tudja átvinni a most már újta szigorúbb hatóságon/okon a teszteket, és ebből következően mikor tudja újra szállítani a 737MAX-ot a megrendelőknek.
Igen, az európaiak bekeményítettek, de nem fognak tudni annyit vakarózni, amennyit 1 új megrendelőnek kell várni...
 
Kiváló. Főképp az RVS volt az egyik oka, hogy az USAF nem elégedett meg a mezei KC-767 típus rendszeresítésével, ami már amúgy kész volt és jó volt az olaszoknak és a japánoknak. A buherálás a szárnyakkal, törzsekkel, kormányvezérléssel már csak hab a tortán. Erre kiderül, hogy a már leírva is bizarr RVS csodák csodájára mégse tetszik az USAF-nak.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
WASHINGTON, March 3, 2020

The State Department has made a determination approving a possible Foreign Military Sale to Israel of up to eight (8) KC-46 aircraft and related equipment for an estimated cost of $2.4 billion. The Defense Security Cooperation Agency delivered the required certification notifying Congress of this possible sale today.

The Government of Israel has requested to buy up to eight (8) KC-46 aircraft; up to seventeen (17) PW4062 turbofan engines (16 installed, 1 spare); and up to eighteen (18) MAGR 2K-GPS SAASM receivers (16 installed, 2 spares). Also included are AN/ARC-210 U/VHF radios, APX-119 Identification Friend or Foe transponders, initial spares and repair parts, consumables, support equipment, technical data, engineering change proposals, publications, Field Service Representatives (FSRs), repair and return, depot maintenance, training and training equipment, contractor technical and logistics personnel services, U.S. Government and contractor representative support, Group A and B installation for subsystems, flight test and certification, other related elements of logistics support and training. The total estimated program cost is $2.4 billion.
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1
U.S. Air Force’s next-generation refueling tanker aircraft perform an elephant walk...

6260021.jpg
 
USAF to install communications gateway on KC-46 to allow F-22 and F-35 to share data

The U.S. Air Force is moving ahead to design, purchase and install a communications gateway on the KC-46 that will allow the F-22’s Intra-Flight Data Link (IFDL) and F-35’s Multifunction Advanced Data Link (MADL) to share data in a bi-directional manner.

This Capability Release #1 will make the KC-46 a node in the Advanced Battle Management System (ABMS).