Kína hadiipara és haderőfejlesztési programja

Kína gazdagodott 2 korvettel. Most már 72 van.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: éber and LMzek 2.0
Breaking Defense: Could Ukrainian Firm Solve China’s Jet-Engine Problem?

Az ukrik nem gyártanak vadászgépbe való hajtóművet (hacsak az Ivcsenko DV-2, AI-222 stb. kiképzőgépbe, könnyű vadászgépbe való kategóriát nem számítjuk ide). Szállítógépekhez és helikopterekhez viszont igen.
 
Az ukrik nem gyártanak vadászgépbe való hajtóművet (hacsak az Ivcsenko DV-2, AI-222 stb. kiképzőgépbe, könnyű vadászgépbe való kategóriát nem számítjuk ide). Szállítógépekhez és helikopterekhez viszont igen.
A kínaiaknak a know-how kellene, hogy milyen anyagokkal és eljárásokkal építhetnek nagyobb fajlagos teljesítményű sugárhajtóműveket.
Aztán adaptálni az eljárást harci gépek hajtóműveihez.

Egyébként kétlem, hogy az ukránok elérnék az orosz szintet, de a kínaiak - a cikk szerint - még ennél is hátrább vannak. Az oroszoknál is késik a Szu-57 végleges hajtóműve. Nyilván az ismereteik határán vannak ők is.
 
Az ukrik nem gyártanak vadászgépbe való hajtóművet (hacsak az Ivcsenko DV-2, AI-222 stb. kiképzőgépbe, könnyű vadászgépbe való kategóriát nem számítjuk ide). Szállítógépekhez és helikopterekhez viszont igen.
A cikk azt irja, hogy ez azon keves megmaradt cegek egyike, amelyik kepes tervezni es gyartani egyet nekik, az elejetol a vegeig, nem azt mondja, hogy van keszen ilyen termeke (mar az oroszoknal is ossznepi erolkodesbe kerul az ilyesmi lepteku projekt):

"Based in Zaparozhiye, Ukraine, Motor Sich is one of the largest aeroengine enterprises left over from the former USSR, and today they are probably the only one that could design and build a new engine front-to-back on their own."

Újabb ellenséget sikerül szerezni az ukriknak?

Ez igazabol az amerikaiak a hatterben, eleg nyilvanvaloan.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
A cikk azt irja, hogy ez azon keves megmaradt cegek egyike, amelyik kepes tervezni es gyartani egyet nekik, az elejetol a vegeig, nem azt mondja, hogy van keszen ilyen termeke (mar az oroszoknal is ossznepi erolkodesbe kerul az ilyesmi lepteku projekt):

"Based in Zaparozhiye, Ukraine, Motor Sich is one of the largest aeroengine enterprises left over from the former USSR, and today they are probably the only one that could design and build a new engine front-to-back on their own."



Ez igazabol az amerikaiak a hatterben, eleg nyilvanvaloan.
A cikk igen, erről szól. Meg akarja a kínai cég venni az ukri céget, aki tudna tervezni és gyártani olyan hajtóművet, amivel a kínaiak szenvednek, a J-20ba kellene nekik. És igen a gazdi fogja az ukrikat vissza az eladástól, gondolom lesz ellentételezés, mert az ukrik az anyukájukat is eladnák, ha kellene valakinek. Viszont a mai vírusterhes időkben, simán bedobhatják a kínaiak az oltóanyagot is a biznicbe.
 
A cikk igen, erről szól. Meg akarja a kínai cég venni az ukri céget, aki tudna tervezni és gyártani olyan hajtóművet, amivel a kínaiak szenvednek, a J-20ba kellene nekik. És igen a gazdi fogja az ukrikat vissza az eladástól, gondolom lesz ellentételezés, mert az ukrik az anyukájukat is eladnák, ha kellene valakinek. Viszont a mai vírusterhes időkben, simán bedobhatják a kínaiak az oltóanyagot is a biznicbe.

Lehet, bár szerintem a kínaiaknak azok a hajtóművek is érdekesek, amiket a Motor Szics gyárt, az Ivcsenko-hajtóműcsalád a kiképzőgépeikbe kell, a D-18T is érdekes lehet nekik, ha An-124 vagy C-5 kategóriájú szállítógépet akarnak, vagy a D-27, ha az An-77-est szeretnék lemásolni. a különböző helikopter-hajtóművek is, de még UAV-khez is kínálnak hajtóműveket. A nagy teljesítményű utánégetős hajtóművek pont hiányoznak a palettájukról, és olyanokban nincs is tapasztalatuk. Az oroszokkal való összebalhézással a Motor Szics elvesztette a korábbi felvevőpiacát, ami gyakorlatilag életben tartotta, a kínai felvásárlás megmenthetné őket, de persze Samu bácsinak ez nem tetszik.

 
A cikk igen, erről szól. Meg akarja a kínai cég venni az ukri céget, aki tudna tervezni és gyártani olyan hajtóművet, amivel a kínaiak szenvednek, a J-20ba kellene nekik. És igen a gazdi fogja az ukrikat vissza az eladástól, gondolom lesz ellentételezés, mert az ukrik az anyukájukat is eladnák, ha kellene valakinek. Viszont a mai vírusterhes időkben, simán bedobhatják a kínaiak az oltóanyagot is a biznicbe.
En csinaltatnek a jenkik helyebe egy rahedli penzert, energiaert, idoert cserebe egy picit hibas tervet az ukrikkal. Addig is megy az ido 5-10 ev elveszik.
 
Kínai ballisztikus rakéták(valószinü art)
Eugvf2UWYAI3Re0
 
Egy új kínai óriás tengeralattjáró.
Chinese-Submarine-20210401-770x410.jpg.webp
 
Én a mai napig azon csodálkozok hogy nem fejelsztettek ssgn tengót !
Elég erősen szembe menne azzal a hangoztatott politikával, hogy ŐK a konvencionális haderőt fejlesztik, és minimalizálják a nukleáris csapásmérő erőt. Kína a geoplitikai jelentőségéhez képest sok nagyságrenddel tarthatna több indító eszközt és töltetet is, mint amennyit tart hivatalosan, s valószínű még annál is, amennyit valójában tart! Ők a fordítottjai az oroszoknak, akik viszont sokszorosát tartják a SZU-tól megörökölt örökségük miatt mint nagyon jó bázis, illetve az oda fókuszált fejlesztések/csoportosított források miatt. Kicsit ezért is tartom viccesnek, mikor a sisakkijelzőt kéred számon az oroszokon úton-útfélen, mert ŐK a kínaiakkal szemben, Topol fejlesztésre, Bulavára, meg olyan fegyverekre költötték helyette mint pl. a Mig-31 ről(ahol tényleg nincs AESA radar+sok generációs sisakkijelző) indítható Khinzal...
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and antigonosz
Csak nem agyalnak valamin a kínaiak? :