Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

alali77

Well-Known Member
2011. szeptember 19.
4 264
10 854
113
444 és a tények köszönő viszonyban sincs egymással. Egy amerikai oligarchának az üzenő fala, ami által próbál beavatkozni a belügyeinkbe. Az már csak hab a tortán, hogy ezt tiltja mind az ENSZ mind az Amerikai Egyesült Államok törvényei (tudom, tudom hogy senki nem tartja be).
jó,legyen, és még így is többet ír a valóságról mint az Origo/Mandier/stb.
Ez így az igazán durva. Nagyon nagy hazugságok ritkán jelennek meg szerintem rajta, inkább tévedések és vad túlzások.
 

svajcibeka

Well-Known Member
2013. február 10.
1 244
3 667
113
jó,legyen, és még így is többet ír a valóságról mint az Origo/Mandier/stb.
Ez így az igazán durva. Nagyon nagy hazugságok ritkán jelennek meg szerintem rajta, inkább tévedések és vad túlzások.
Ebben nem tudok egyet érteni Veled. Innentől ez már tiltott belpol.
 

Ranger

Well-Known Member
2021. szeptember 20.
1 632
3 404
113
444 és a tények köszönő viszonyban sincs egymással. Egy amerikai oligarchának az üzenő fala, ami által próbál beavatkozni a belügyeinkbe. Az már csak hab a tortán, hogy ezt tiltja mind az ENSZ mind az Amerikai Egyesült Államok törvényei (tudom, tudom hogy senki nem tartja be).
Figyu.
Mivel a tulajdonosváltás egy olyan céget érintett, melyet a Bp-i tőzsdén jegyeznek ilyenkor a tranzakció lezárása után a BÉT közlemény(tájékoztatás) tv-ileg kötelező a részvényesek és a piac felé. Ezt hívják úgy: tényközlés vagy itt hír.
Ez volt a 444 cikkének az apropója és az aktualitásának az oka.
A zsurnaliszta nyelvezet csak a plusz(értékítélet szerint lehet mínusz is).
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 519
61 755
113
Ilyen amikor van lóvé, de ész meg izlés az nincs:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Vicces
Reactions: SirHiggins

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 709
13 325
113
Na tessék, csak meg kellett írni a hozzászólást miskolci utcanézettel, távolban a legendásan stealth - láthatatlan - miskolci villamossal, s találtam is hozzá két napos írást a kis gördülési ellenállásra utaló adatokkal:

"...Itt a villamos 50km/h sebességgel haladhat, ám ha ilyen tempóval ment volna, akkor 45-50 méter lett volna a féktávolság. Számítások szerint a villamos 30-35km/h sebességgel érhetett a kereszteződésbe..."
473728243_3512058822432011_5102449454724403998__n.jpg


Amúgy a rossz nyelvek szerint azóta láthatatlan a miskolci villamos, amióta nemhogy nem sárga (piros csíkkal), mint a forgózsámoly nélküli Bengáli (FVV),
o9icddbizb5blcssqrekueazkzuknygz79sc0olj.jpg


s nem is piros-fehér (DVTK, "Csak a Diósgyőr!:hadonaszos:"), mint egy időben a Tatra, hanem zöld-fehér, mint az ősellenség; a Fradi.

12-tatra-kt8d5.jpg


Emögött komoly tudatalatti pusztításvágy lehet a miskolciak körében a helyi érdekeltségű közlekedéspszichológusok szerint.
Már kezdtem ideges lenni, hogy hiteltelenné tesznek a miskolci autósok...
De van remény!
Végre újra!
:eek:

Ez már komolyan szellemi fogyatékosság...

Mér', mér' van az, hogy ha lemegyek Budapestre Miskolcról és ott közlekedek, akkor kisimulnak a ráncaim, nem figyelek feszülten, mint egy indián és nem görcsölök egyfolytában, hogy pl. a mellettem levő rám húzza a kormányt, nem hagyok magam előtt helyet az álló kocsi mögött, hogy még legyen hova előre gurulni, ha hiába nyomogattam a féklámpát...
Budapesten a dudát el is felejthetem, zenét hallgatok, nézelődök,az autósok előzékenyek és rutinosan vezetnek. Igaz, határozottnak kell lenni (nincs bambulás, hogy majd eldöntöm, hogy merre is akarok végül menni), de nem is agresszivitásnak veszik, mint a miskolciak- teljesen tévesen - , ha befűzöm magam egy másik sávba.
Konkrétan 10-12 órát levezethetek úgy Budapesten, hogy nem kerülök baleseti helyzetbe, Miskolcon ehhez 20 perc is sok.
S nem csak én látom így, hanem az oktató unokatesóm és kollégái is.
Már bánom, hogy a lányom Budapesten tanult "meg" vezetni és nem Miskolcon.
Eleve csak egy kerületben mászkáltak - nem úgy, mintha Miskolcon tanult volna, ahol az egész várost bejárják minden hülye specialitásával s nem tanulta meg a közlekedési stresszhelyzetekre való felkészülést.

Aki nem hiszi, az jöjjön fel Miskolcra egy kicsit közlekedni, vagy kérdezze Miskolcról felköltözött rokonát, ismerősét.