100%-osan nem lehet mindent lekapcsolni, a fedélzeti elektronikai rendszerek között csak az "időlegesen-részlegesen" nem használt berendezéseket tudják lekapcsolni, különben egyszerűen nem tudnának repülni, pl. a FADEC hajtómű vezérlést, az irányításért felelős fly-by-wire rendszereket nem tudják kikapcsolni és még van néhány elektronikai rendszer, ami nélkülözhetetlen.
Éjszakai repülésnél alacsonyan repülve is biztosan van valami, ami a tereped a gép előtt és alatt feltérképezi, és nem hiszem, hogy csak az infra, hanem inkább radar. Annak is van kisugárzása.
Egy sima pogári koax egyrétegű szigetelés kifele elnyeli az EM sugárzás 99%át. Egy árnyékolt utp vszeg mégjobban.
az LPI maszlagot látom sokan bekajálták.
Ma még az orosz radarok is változó PRF-el és változó impulzusidőtartamokkal dolgoznak és ők is hallgatóznak idegen radarjelek után két kisugárzás között.
Az LPI akkor volt ténylegesen értelmes amikor a szovjet technika olyan szinten volt, hogy a radarjaik PRF-je és impulzusidőtartama mechanikusan rögzített vagy nagyon kevés érték (kb 4..5 érték) között kézzel váltogatható volt mert elektromechanikus mechanizmus vezérelte ezeket a paramétereket. Akkoriban a magyar MIG-29esek besugárzásjelző képernyője 100 db izzóból volt kirakva és 5 db nyugati radart volt képes felismerni hardveres módon (tehát nem változtatható módon)
Fade
Olyan kis távolságból észlelik a Raptort,hogy ha rakétát indítanak rá nincs az az Isten,hogy legyen esélye az F-22-nek lefutni a rá indított rakétát.
Fade:
amikor a katonák szaglásznak elektromágneses sugárzások után biztos hogy kevés lesz még a 99,99%-os elnyelés is. Miért is? 10 wattnak az ezredrésze 0,01 watt, ez simán észlelhető még a kb a Hold-Föld távolságban elhelyezett vevővel is...
az LPI maszlagot látom sokan bekajálták.
Ma még az orosz radarok is változó PRF-el és változó impulzusidőtartamokkal dolgoznak és ők is hallgatóznak idegen radarjelek után két kisugárzás között.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..