Leopard 1 MBT (Németország)

Condor - légvédelmi / tuztámogató harckocsi Turra-30-SA toronyal



9082.jpg
De ez mire jó?
Akkora mint egy tank de a péncélzata marad szar, új tornya és hajtásrendszere van, olyan nehéz is mint egy tank, a fegyverzete meg annyi mint egy Wiesel tanketté. Szóval drágán egy szar, akkor minek. Ezt a fegyverzetet egy 20 tonnás valami is elvinné, hasonló védettség mellett.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and nyugger
De ez mire jó?
Akkora mint egy tank de a péncélzata marad szar, új tornya és hajtásrendszere van, olyan nehéz is mint egy tank, a fegyverzete meg annyi mint egy Wiesel tanketté. Szóval drágán egy szar, akkor minek. Ezt a fegyverzetet egy 20 tonnás valami is elvinné, hasonló védettség mellett.
Odaírták, légvédelmi eszköz.
 
Az új gepard se lenne olcsóbb.
Sőt
Sajnos lehet... de szukseg lenne ra. Ua. felderito es celvezeto radar afatkapcsolat es egy toyia pickuo rajta egy 23 vsgy 39milissel... mondjuk a celzas nrhezkess mert razza a jarmuvet... talan a szabvany konteneres valtozat a legjobb a legvedelemre...
 
De ez mire jó?
Akkora mint egy tank de a péncélzata marad szar, új tornya és hajtásrendszere van, olyan nehéz is mint egy tank, a fegyverzete meg annyi mint egy Wiesel tanketté. Szóval drágán egy szar, akkor minek. Ezt a fegyverzetet egy 20 tonnás valami is elvinné, hasonló védettség mellett.
Nem véletlen hogy négyen négy különböző topikba linkeltük be. Először a Csapatlégvédelembe másoltam össze, de ott nem találtátok meg. Hol lenne ez jó helyen, ahol meg is találjátok ha eszetekbe jut hónapok múlva hogy volt egy ilyen?
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Hogy van most ez az MTU dolog? Oké, hogy megvette az RR, de van saját fejlesztés, vagy angol motorokat gyártanak átcímkézve? Tehát az MTU az német technológia angol tulajdonosi körrel, vagy angol technológia német cimkével?
 

Az ugye megvan, hogy az exportált Challanger változatokból ez volt az első dolog amit kitéptek és jó messzire elhajítottak?

Ha jól valami 30-as évekbeli benzines RR repülőgépmotoron, a Condoron alapul, annak a diesel változata. :D

Szóval szerintem azért a technológia átadásra nem feltétlenül a legjobb példa, maguk az angolok a legboldogabbak, amióta nincsen nagyon angol motor meg autógyártás. ;)
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and nyugger
Az ugye megvan, hogy az exportált Challanger változatokból ez volt az első dolog amit kitéptek és jó messzire elhajítottak?

Ha jól valami 30-as évekbeli benzines RR repülőgépmotoron, a Condoron alapul, annak a diesel változata. :D

Szóval szerintem azért a technológia átadásra nem feltétlenül a legjobb példa, maguk az angolok a legboldogabbak, amióta nincsen nagyon angol motor meg autógyártás. ;)
Megjegyezném,hogy a mai orosz V12 hk dizelmotor meg egy 30as évek beli francia Hispano-Suzia V12 repülőgép motor dizel változata.....
Perkins a Catelpillar csoport tulajdonában van,lényegében Catelpillar dizel=Perkins dizel......
Megjegyzem,hogy a Lyland L60 ellendugattyús dizel is nagyon is jol muzsikált,amig egy olyan súlykategóriájú tankban volt,amihez eredetileg tervezték (Vickers Mk3,amit India liszenszben gyártott).
Persze,mikor egy jóval nehezebb hk erőforrása lett,kiderűlt,hogy gyenge hozz-hát,nem 60 tonnás géphez tervezték,ez van.
Roverek szerintem jó,és kifejezetten szép autok voltak.Kár,hogy megszünt a gyár.
 
Az ugye megvan, hogy az exportált Challanger változatokból ez volt az első dolog amit kitéptek és jó messzire elhajítottak?

Ha jól valami 30-as évekbeli benzines RR repülőgépmotoron, a Condoron alapul, annak a diesel változata. :D

Szóval szerintem azért a technológia átadásra nem feltétlenül a legjobb példa, maguk az angolok a legboldogabbak, amióta nincsen nagyon angol motor meg autógyártás. ;)

Nem ez volt a kérdés, hanem, hogy mondjak egy angol motort. Én meg mondtam egy olyat, amit harckocsiban használnak a mai napig. ;)
 
  • Tetszik
Reactions: Kurfürst