Miért merülsz el egy képzeletvilágban, csak hogy tolj valami agyatlanságot, hogy csakazértis a Leopard 2.... A Leopard 2A5 az ékkel meg mindenfasszal 59,2 tonna, a PL meg a Revolution toronypáncéllal meg mindenfasszal 59,8 tonna és azért ennyi, mert ennyit bír el az alap felfüggesztés! Tökre kurvára mindegy, hogy bontott téglából, vagy golyóstollból rakják rá a tömeget 60 tonnán belül. És mivel imigyen elvitte a torony mind a Leo 2A5, mind a PL esetén a tömeg javát, illetve a törzsben a betétek módosítása az A5 esetén (ha megcsinálták ugye), vastagabb kötényblokkok a PL esetén, így ugyanazon okból nem lett rábaszatva semmiféle AMAP az alvázukra. Mert nem bírja el.A lengyel páncélozás is a nehéz Revolutionon alapul, én nem arról beszélek, hanem arról ami az A5-ön van, ék a torony elejére és az oldala elejére, meg a teknő elejére és az oldala elejére. Ez összesen nincs akkora tömeg mint amit a lengyelek raktak csak a toronyra. A torony tetejére a páncél az már pl nem is egyszerű dolog, mert össze vissza kell hegeszteni mindent a tornyon, az már nem is egyszerű dolog, nem is lehet megcsinálni csak gyárban.
Ahhoz, hogy elbírja, új felfüggesztés kell 60-65 tonna közötti kivtelben az STRV 122, Leo 2A5DK, Leo 2SG, Leo 2RI, Leo 2E, Leo 2A6(M;A1,2,3,4), Leo 2HEL-hez.
65-7x tonna közötti meg az A7 variánsokhoz.