C-130 Hercules / C-130J Super Hercules (Lockheed, USA)

Tűzoltó Hercules

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Elvesztette az irányítást vagy lelőtték?



"In 1969, Sergeant Paul Meyer was a US Air Force mechanic based at RAF Mildenhall in Suffolk.

At 23 he was already a Vietnam veteran and he was deeply unhappy - homesick for his wife and stepchildren and struggling with alcohol. His request to return to a USAF base in Langley, Virginia, had been turned down.

On the fateful night of 22 May 1969 something snapped. He drank heavily at a party and was then arrested for being drunk and disorderly. He was escorted back to his barracks and told to sleep it off.

Instead, using the assumed name "Capt Epstein", Meyer managed to take charge of aircraft 37789, a Hercules transporter C-130..."
 
Semmi célzatosság nincs a dologban (;)) csak egy részletes C-130J prospektus...
https://www.lockheedmartin.com/cont...ocuments/C-130J/C130 Brochure_ Final 2015.pdf

Meg egy kép a KC-130-as fedélzeti 2x1800 gallonos (16300 liter =~ 13.3 tonna) teher fedélzeti póttartályai
fuel-tank.jpg
 
C-130 egy másik szerepkörben: Senior Scout SIGINT gép.
Ötletes megoldással a szükséges antenna erdőt a futóakna ajtókra és az ejtőernyős ajtókra építik. Ezek néhány óra alatt oda-vissza cserélhetők úgyhogy gyorsan lehet egy sima teherszállítóból ELINT gépet varázsolni
Senior-Scout-Antenna.jpg

A rendszer modult egyben lehet berakni a gép rakterébe
senior-scout-signal-intelligence-c130-hercules-1067x800.jpg

Egy ritka fotó a modul belsejéről
100925-F-1055B-549.JPG

Ha a szárny alatti pilonokra zavaró konténereket akasztanak akkor nemcsak hírszerzésre alkalmas a gép hanem elektronikus támadásra is.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Tegnap éjjel fél egy felé repült el az USAF egyik MC-130 Commando II-ese 2800 lábon az ország felett a Közel-Kelet irányából Lengyelország felé. Vajon milyen érdekes akcióban vehetett részt?
 
Íme az MC-130J Commando II-es a legújabb Raytheon AN/APQ-187 Silent Knight terepkövető / akadály elkerülő radarral…
https%3A%2F%2Fapi.thedrive.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F05%2Fsaddasdas224.jpg%3Fquality%3D85

Az új műszer segítségével a gép képes a teljes bevetését végigrepülni 30 és 300 m közötti magasságban, bármilyen időjárási és terepviszonyok között akár 300 csomós sebességgel.
A radar K sávban üzemel és LPI tulajdonságokkal bír.
Van promó videó is:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Végül egy privát kérés...ha lehet ebből a tipusból rendeljenek vagy 3-4 darabot.
Ez tud mindent - szállít, utántölt repülőt / helikoptert, képes különleges műveletekre és strapabíró.
 
Íme az MC-130J Commando II-es a legújabb Raytheon AN/APQ-187 Silent Knight terepkövető / akadály elkerülő radarral…
https%3A%2F%2Fapi.thedrive.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F05%2Fsaddasdas224.jpg%3Fquality%3D85

Az új műszer segítségével a gép képes a teljes bevetését végigrepülni 30 és 300 m közötti magasságban, bármilyen időjárási és terepviszonyok között akár 300 csomós sebességgel.
A radar K sávban üzemel és LPI tulajdonságokkal bír.
Van promó videó is:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Végül egy privát kérés...ha lehet ebből a tipusból rendeljenek vagy 3-4 darabot.
Ez tud mindent - szállít, utántölt repülőt / helikoptert, képes különleges műveletekre és strapabíró.
És ( :) ) repképes. :)

D6x1kf7WkAAjSP-.jpg:large


https://www.thedrive.com/the-war-zo...-this-terrain-following-radar-they-badly-need
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
Íme az MC-130J Commando II-es a legújabb Raytheon AN/APQ-187 Silent Knight terepkövető / akadály elkerülő radarral…
https%3A%2F%2Fapi.thedrive.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F05%2Fsaddasdas224.jpg%3Fquality%3D85

Az új műszer segítségével a gép képes a teljes bevetését végigrepülni 30 és 300 m közötti magasságban, bármilyen időjárási és terepviszonyok között akár 300 csomós sebességgel.
A radar K sávban üzemel és LPI tulajdonságokkal bír.
Van promó videó is:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Végül egy privát kérés...ha lehet ebből a tipusból rendeljenek vagy 3-4 darabot.
Ez tud mindent - szállít, utántölt repülőt / helikoptert, képes különleges műveletekre és strapabíró.

Nem gondoltam volna, hogy lehet még csúnyább.
 
  • Tetszik
Reactions: kamm and nyugger
Out-of-service date RAF Hercules transporters extended to 2035

On 24 July 2019, UK's Ministry of Defence (MoD) reported to Jane's 360 that the out-of-service date (OSD) of the Royal Air Force (RAF) fleet of fourteen Lockheed Hercules C4/C5 transport aircraft will be extended by five years to 2035.

The projected OSD has now been pushed back for the second time, with the first push back from 2022 to 2030 that was announced in the Strategic Defence and Security Review (SDSR) 2015. As stated in this SDSR, the RAF planned to withdraw all Hercules C5 aircraft (C-130J) and to retain the fourteen Hercules C4 aircraft (C-130J-30). However, in August 2017 Hercules C4 ZH873 was abandoned in Iraq following a heavy landing. The extent of the damage to the airframe was beyond economical repair. The MoD's intention is still to field fourteen Hercules transport aircraft, so the fleet will be augmented by one Hercules C5 model (C-130J).

In order to see the fleet through to 2030 - and now 2035 - Marshall Aerospace and Defence Group (MADG) of Cambridge started work on the centre-wing box replacement effort for all fourteen aircraft. This work is part of a wider GBP 350 million (USD 436 million) investment in the Hercules transport fleet announced by the MoD in September 2016.

The RAF flies the Hercules C4 and Hercules C5 with 24/47 Squadron at Brize Norton (Oxfordshire). Most probably the fourteen Hercules aircraft will all be transferred to 47 Squadron, as 24 Squadron is re-equipping with the Atlas C1 (Airbus A400M).

In the future, the Atlas C1 will also be used to carry out the special forces work now done by the Herules C4/C5, but it will take time to fully roll out this capability. In some cases, it may remain preferential to use the smaller Hercules aircraft. Maybe a new small transport aircraft will be acquired in the future for the specified job.

Source: Jane's 360
 
  • Tetszik
Reactions: migfun
Jelenleg le van állítva az összes, múlt héten beszéltem egy orsztrák komával, hogy volt valalmi durva meghibásodás és a földön vannak.
Így születnek a legendák…
A helyzet a következő: 1 db repülőgépnél találtak egy "atipikus repedést" a szárközép részen a külső szárnyak csatlakozásánál.
Mivel kritikus problémáról van szó elrendelték a teljes flotta átvizsgálását.
Azóta újra repülnek a gépek. Egyetlen további gépnél találtak hasonló meghibásodást.
 
  • Tetszik
Reactions: molnibalage
Ezek szerint azóta végeztek az átvizsgálással, a cikk 6 napos, én meg előtte beszéltem vele. Akkor még a földön voltak. Szóval nincs ebben semmi legenda.