A gép még ebben a pillanatban is ott van. Vagy a tűzriadó miatti a kamu, vagy nem volt kamu a tűzriasztás.
A tűzriadó csak elterelés volt, a törökországi atomfegyvereket hozták Magyarországra. Itt tárolják ezentúl

A gép még ebben a pillanatban is ott van. Vagy a tűzriadó miatti a kamu, vagy nem volt kamu a tűzriasztás.
Szoktak olyat is. A bibi az, hogy ha utána sem találják meg, akkor egy idő után bűzlik majd a tetem.
<blockquote rel="silurusglanis">Kényszerleszállást hajtott végre egy C-5 Galaxy Ferihegyen, ha az információim helyesek.
![]()
Nyelvtanizmus: nem bejelez, hanem jelez, simán. A manapság dívó minden igekötő helyett a be- igekötő használata az engem talán legjobban zavaró jelenségek egyike.
Az atomfegyveres dolog vicces, de akkor nem a Liszt Ferenc repülőtérre kapott volna engedélyt a kényszerleszállásra.
A gép széria száma ismert? Ez alapján meg lehetne mondani, hogy átesett -e már a széleskörű korszerűsítésen.
<blockquote rel="Veér István">Nyelvtanizmus: nem bejelez, hanem jelez, simán. A manapság dívó minden igekötő helyett a be- igekötő használata az engem talán legjobban zavaró jelenségek egyike.
<blockquote rel="emel"><blockquote rel="silurusglanis">Kényszerleszállást hajtott végre egy C-5 Galaxy Ferihegyen, ha az információim helyesek.
![]()
<blockquote rel="emel"><blockquote rel="silurusglanis">Kényszerleszállást hajtott végre egy C-5 Galaxy Ferihegyen, ha az információim helyesek.
![]()
Valahol már olvastam, hogy 2016-ra csak 10 db A változat marad szolgálatban. De teljes /hajtóműcserés/ felújításban viszont csak 49 B, 1 A és 2 C változat részesül. /A "C" változat valójában utastér nélküli A változat./ A többi A változatot kivonják. - Jó lesz alkatrésznek!Adatbuszt nagyon régóta használnak, de a C-5A gyártásának utolsó évében (1973) jött ki a MIL-STD-1553, így az kieshet ebből a sorból. (Repül még azokból a gépekből egy is?)
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..