Magnus repülőgépek

Erre mondtam, hogy ha ez így lenne, akkor egy év alatt már csak össze kellett volna szerelni nekik ott legalább egy gépet. Ha megnézed a fotókat, magyar feliratok vannak a táblán és a falon, a repülőgépen pedig német lajstrom van. Egyetlen gép van német lajstromban, a D-MHUN, amiről már 2020-ban is készültek képek. (Később valamiért új lajstromot kapott (D-MOIK) és ez a gép volt kiállítva a friedrichshafeni kiállításon 2022 áprilisában, azaz valószínűleg a gyártó saját gépe reklám célokra.) Így nagy valószínűséggel a képek nem Nigériában készültek.
A kabát még a sapka is erre utal.
 
  • Tetszik
Reactions: Terminator
Dehogy pörög... pont az ilyen hírekről és bejelentésekről beszéltem, hogy csak ilyenek vannak. A felületes szemlélő meg csak ezt látja, annak már nem néz utána hogy pl. 4 év alatt mennyi gép került Kenyába (1 db).

Közönséges bűnözők ( :oops: mármint a film címe, ahonnan az idézet van):

"Az ördög legnagyobb trükkje az volt… …hogy elhitette a világgal: nem létezik."

A Magnus meg azt igyekszik elhitetni, hogy ők repülőt csinálnak, vagy egyáltalán fognak valamikor (értelmezhető mennyiségben).
 

Októberre szerkezetkész állapotba kerülnek a kínai Wuxi város határában azok a gyáregységek, amelyekben a magyar tulajdonú Magnus Aircraft Zrt. (Magnus Aircraft) Magyarország után az ázsiai országban is repülőgépeket gyárthat - közölte a vállalat az MTI-vel.

Közölték: miután az egységek szerkezetkésszé válnak, megkezdődik a dolgozók betanítása, s várhatóan jövő évtől indulhat meg az épületkomplexumban a termelés.

A cég korábbi közlése szerint egy bemutatóterem, egy kompozit, egy repülőgép összeszerelő, egy karbantartó üzemegység, valamint az Óbudai Egyetem közreműködésével egy fejlesztési központ - valósul meg a Sanghaj közelében fekvő Wuxi városában. Az 1500 négyzetméteres showroom már idén nyáron megnyílik, abban a cég teljes termékpalettája megtekinthető lesz.

A kínai-magyar vegyesvállalat, a Jiangsu Magnus Aircraft Manufacturing a beruházás végeztével a tervek szerint 300 munkahelyet hoz majd létre, a magyar kollégáknak pedig vezető szerepet biztosít.

A cég tájékoztatása szerint a kínai beruházásokkal tíz éven belül több ezer két- és legalább négyszáz négyüléses kisrepülőgépet állítanának elő főként a kínai, az iráni és afrikai piacokat megcélozva.

A társaság arra is felhívta a figyelmet, hogy hamarosan három afrikai országba - Líbiába, Kenyába, Tanzániába - exportálnak repülőgépeket. A kontinensre az elmúlt két évben - ahogy az Egyesült Államokba is - négy, Európába három, míg Ázsiába tizenkét gépet exportáltak.


Az egyelőre egy telephelyen, Pogányban gyártó, Magyarországon 80, amerikai, kenyai, nigériai, iráni, kínai leányvállalatainál további 22 munkavállalót foglalkoztató cég az MTI érdeklődésére közölte: a Fusion típusú gépükből több mint harmincat állítanak elő idén. A társaság idén három-, jövőre hatmilliárd forintos árbevételre számít, dolgozói létszámát pedig Pogányban 140-re emelné.

A Pécs melletti pogányi reptéren 2019-ben 2 milliárd forint támogatással, 6 milliárd forintos beruházás keretében 8000 négyzetméternyi gyártóbázist létesítő vállalat áprilisban kezdte meg annak az új - szintén hatmilliárd forintba kerülő - gyártócsarnokának építését, amelyben saját fejlesztésű négyüléses repülőgépeit állítja majd elő.

A 2014-ben alapított Magnus Aircraft Zrt. a tavalyi eredményeiről még nem tudott tájékoztatást adni; 2022-ben 538 millió forintos nettó árbevételt ért el 794 millió forintos veszteség mellett. A társaság korábban azt közölte, hogy 2023-ra pozitív nulla eredményt, míg az idén és a következő években exponenciálisan növekvő árbevétel mellett pozitív eredményt vár.
 
Aeromagazin okt



Tárgyalás Tanzániában és Libiában





Pilóta alapképzés. Együttműködés az AV-vel. Fusion Cadeten az L-39NG előtt.



Kb. 80 gépet adtak el, kiemelve Kenya .
120 fölötti rendelésállományból 50 gép Kínába.
175 millió eurós beruházás Kínában, kínai állami támogatással. 25 végére lehet kész és indulhat a sorozatgyártás.

 
Itt van néhány kép...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

 
.


Ez a 2-3 hír a 2-3(+) Milliárd HUF után 2x3(+) szerintem nem túl sok!

  1. Ennyi közpénzből miért nem tudnak valamit gyártani az NG-hez??? :oops:
  2. Egyik gépük sem jó oktató gépnek???
  3. Egyik sem volt jó valami drónnak, felderítő-/radar-/drón-hordozónak???
  4. ...

+ Kedvelném --már végre-- ha innen is jönnének valós eredmények a "helyi" Öööö-k, +kamu-bejelentgetések helyett! :mad:

Valami zavart érzek a Zerőben!!!
:oops:



Nobel nélkül is pikk-pakk szembe jönnek ezek a sok-milliárd utáni logikus kérdések!


.
 
  • Tetszik
Reactions: Nemerson
A Pécs–Pogány repülőtér (LHPP) mellett található Magnus Aircraft Zrt. gyárat látogatták meg a Baranya Megyei Repülő és Ejtőernyős Klub által rendezett IPP-s kiválasztó táborban résztvevő fiatalok.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and SilvioD