Aki pedig nem akar sokat olvasni annak összefoglalnám; azé köll az aksí, mert abból veszi ki a záramot a zautó!Ha vki politikai bullshitmentesen meg akarja érteni mit jelent az elektromos autó átmenet az autóiparban, miért kellenek akksigyárak, az olvassa el.
Reagált az Audi a győri akkumulátorgyárról szóló hírekre
Ez a jövő, nem kell tőle félni – mondta az Indexnek az Audi Hungaria járműgyártásért felelős igazgatósági tagja.index.hu
Ha mi kimaradunk ebből rövid távú politikai haszonszerzés miatt, a valós környezetvédelmi félelmekre rájátszva, ilyen lehetőségek ellenére, akkor egy nagy L betűt ragasszunk a homlokunkra. Majd 5-10 év múlva elgondolkodhatunk, miért tart ott Magyarország és a magyar életszínvonal ahol, mi lett a szomszédban és mi lehetett volna itthon helyette.
Egyébként hogy mennyire lesz tuti biznisz azt majd csak 10+ év múlva tudjuk meg. Addig ez egy nagy lutri!
Önmagában nem vagyok ellene, de már látjuk, hogy sok új probléma kapcsolódik járulékosan. És most a gyártási környezetszennyezést ne is említsük.
Van még ezen felül a nehezebb autók okozta növekvő útkárok, a nehezebb de mégis kurva gyors kocsik baleseti tényezője, egy ilyen kigyulladása annak oltása vagy 10x több vizet igényel, ami egy autónál meg nem a vilag de egy mint a múlkori tömegbalesetnél izgi lessz.. A növekvő fékpor, és majd kipurcant aksikkal is nekünk kell kezdeni valamit, mert ugye a visszatérnek majd a gyártó országba..
És akkor a ritkaföldfém/lítium "bányáink" kimerüléséről, a vízkészleteinkről, és a gyártás energia igényről - ami kapcsolódik az ország energiabiztonságához nem is szóltunk..