Nem, mert az egy buszgyár, most meg autógyárat akarnak idehozniEz vajon a komáromi bővítése lesz, vgy tényleg új gyár...?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem, mert az egy buszgyár, most meg autógyárat akarnak idehozniEz vajon a komáromi bővítése lesz, vgy tényleg új gyár...?
Ez vajon a komáromi bővítése lesz, vgy tényleg új gyár...?
SzegedEz vajon a komáromi bővítése lesz, vgy tényleg új gyár...?
A kínai BYD első európai EV gyára magyar földön lesz a FAZ szerint:
China EV maker BYD to build first Europe plant in Hungary, Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung reports
Chinese electric vehicle giant BYD , plans to build its first European car factory in Hungary, a German newspaper reported on Saturday.www.reuters.com
Értem, köszi.Nincs hova bővíteni, körbe van véve más gyárakkal.
Német sajtó: eldőlhetett, hogy Magyarországra hozza első európai autógyárát a BYD
Kiszivárgott információk szerint a világ második legnagyobb elektromosautó-óriásaként jegyzett, kínai BYD Magyarországot választotta – értesült a német sajtó, amely szerint a hivatalos döntést csak az év végén hozzák nyilvánosságra.www.economx.hu
En ilyenkor mindig attól tartok, hogy ez valamiféle 'underhanded' trükk, hogy még megfurhassa valaki más...
Hát elvileg jóban vagyunk kínával.Értem, köszi.
Akkor ez már ismert, legalább az ajánlatunk miatt?
En ilyenkor mindig attól tartok, hogy ez valamiféle 'underhanded' trükk, hogy még megfurhassa valaki más...
3-4 hónapja van róla info. Persze mindig szarhat valamit a kutya, de már csinálják nekik az ipari prkotÉrtem, köszi.
Akkor ez már ismert, legalább az ajánlatunk miatt?
En ilyenkor mindig attól tartok, hogy ez valamiféle 'underhanded' trükk, hogy még megfurhassa valaki más...
Elvileg az MAN valamilyen buszgyárat/összeszerelő üzemet akar Magyarországra hozni.
És? Majd lesz a magyar a technikus, a mérnök meg a menedzser. Nincs ezzel baj, nem muszáj minden low-end meg takarító állást hazai munkaerővel feltölteni, ha vannak jobbna fizetett munkakörök. Oktatás és jobban fizetett munkák, ennyi.A baj csak az, hogy nem lesz, aki dolgozzon benne, mármint magyar. Már eddig is vendégmunkásokat kellett behozni.
A magyar fiatal nem akar "operátor" lenni egy gyárban, mert az "rabszolgamunka", meg nem fizet 2500-3500 eurót, mint egy németországi hasonló pozíció. De úgysem akarna sok elmenni a szalag mellé, inkább álmodik álom ítés melóról ami másfél misi jövedelem havonta itthon, kezdőknél is (legalábbis ez a mém a redditen), vagy ha csaj, akkor hogy pl. műkörmösként szed majd össze ennyit.
Demográfiai katasztrófa már kezd beütni nálunk is, kivéve a cigányságot, de ők meg más okokból sokan alkalmatlanok gyári melósnak.
Persze ellenzéki beállítottságú honfitársainktól ezt nem halljuk, csak azt hogy merszarazoktatás, meg elmenekültmindenfiatalkülföldre.
Nem a társadalmi öszhasznosság a kérdés, hanem, hogy a magán jobb lesz-e az államinál? Több forrása van: jobb tud lenni. Ha nincs több forrása, akkor csődbemegy a piac törvényei szerint, mert az ingyennel nem tud a szar vetekedni.De, fel lehet ha igény van rá olyanoktól akiknek az igényeit meg kell hallgatni. Hogy most lesznek olyan magánsulik külföldön amik jobbak mint az átlag hazai állami, hát basszék, azok kinevelnek ezreket, az állami meg milliókat, társadalmilag sokkal nagyobb a haszna.
De, ha egy ország érdekeit egybe nézed, akkor az a kérdés, hogy a társadalom teljes részére melyik van jobb hatással. A válasz meg az, hogy ha az államit felfejlesztik, azt meg úgy tudod megoldani ha a magánokra nem adsz lehetőséget, mert akkor érdeke a befolyásos rétegeknek az államit magas szinten tartatni.Nem a társadalmi öszhasznosság a kérdés, hanem, hogy a magán jobb lesz-e az államinál? Több forrása van: jobb tud lenni. Ha nincs több forrása, akkor csődbemegy a piac törvényei szerint, mert az ingyennel nem tud a szar vetekedni.
Ha pedig a magán így még mindig magasabb, akkor az állami nem ugyanazt a szintet biztosítja... Avagy mindig lesz átlag feletti amíg nem azonos minden érték az adatsorban...