Magyarország ipara

Nem ő teremtette ezeket a munkahelyeket, hanem a nevére írt cégek munkahelyeinek összessége...
az az alkalmazottak szempontjából lényegtelen. Sogorom is egy olyan szállodába dolgozik ami lölö érdekeltség (nem az ővé csak résztulajdonos nincs benne a 25.000 be de amióta lölö a csendestárs a szállodába és megemelkedett az amúgy sem alasony fizuja és még az eddiginél is jóbbmódúak járnak hozzájuk kicsit sűrűbben ... azóta látom hogy teljesen megváltozott lölö ről a véleménye.) és ez csak egy pl amiből persze általánosságokat levonni ....

őt nem érdekli már hogy milyen jackton nyaralgat vagy épp kivel fekszik össze. jobban él több a pénz több a szabadidő több jatt.
 
A pokolba a szaros lölővel, meg az egész rothadt neres bandával!
én sem szeretem azt aki a közösből kivesz többet mint ami jár. de ameddig munkát ad embereknek addig a támogató bázisa megvan mégha csendesen teszik is ezt. És ezen nem lehet változtatni még a kutya sem harapja meg azt a kezet ami neki enni ad.
 
az az alkalmazottak szempontjából lényegtelen. Sogorom is egy olyan szállodába dolgozik ami lölö érdekeltség (nem az ővé csak résztulajdonos nincs benne a 25.000 be de amióta lölö a csendestárs a szállodába és megemelkedett az amúgy sem alasony fizuja és még az eddiginél is jóbbmódúak járnak hozzájuk kicsit sűrűbben ... azóta látom hogy teljesen megváltozott lölö ről a véleménye.) és ez csak egy pl amiből persze általánosságokat levonni ....

őt nem érdekli már hogy milyen jackton nyaralgat vagy épp kivel fekszik össze. jobban él több a pénz több a szabadidő több jatt.
Ez a 25.000 munkahely még lenne akkor is, ha nem ő lenne a tulajdonos, hiszen előtte is megvolt. Viszont tönkrement egy halom nem támogatott/ki nem fizetett cég, ahol megszűntek a munkahelyek.
Én is pragmatikusan állok a dolgokhoz, megértem az ismerősödet, de pár pikszisből való kiesését a munkaadóimnak már megéltem, olyankor nem nézik, mi történik az alsóbb szinteken.
Majd ha letesz valami újat, saját kútfőből az asztalra, ami sok munkahelyet teremt, akkor elismerem a "zsenialitását", addig csak egy név, akire rá lehet írni bármilyen céget, és az a megfelelő helyre csatornázza be a túlárazott projektek alkotmányos költségét.
 
Ez a 25.000 munkahely még lenne akkor is, ha nem ő lenne a tulajdonos, hiszen előtte is megvolt. Viszont tönkrement egy halom nem támogatott/ki nem fizetett cég, ahol megszűntek a munkahelyek.
Én is pragmatikusan állok a dolgokhoz, megértem az ismerősödet, de pár pikszisből való kiesését a munkaadóimnak már megéltem, olyankor nem nézik, mi történik az alsóbb szinteken.
Majd ha letesz valami újat, saját kútfőből az asztalra, ami sok munkahelyet teremt, akkor elismerem a "zsenialitását", addig csak egy név, akire rá lehet írni bármilyen céget, és az a megfelelő helyre csatornázza be a túlárazott projektek alkotmányos költségét.
igen. de ez az alkalmazottakat nem érdekli.
őket az érdekli hogy több pénzt keres kevesebb munkával és több a szabadideje.
ennyi érdekli. mert ez érinti
 
Jé, én a debreceni gyárról azt hallottam hogy vannak benne gépek, Kínából, de a gyártó hazudott a hűtésigényéről a berendezéseknek, ezért az egész üzem el van baszva.
És ugyanez az új fecskendőgyár is.
Persze lehet hogy mindez csak mese
Engem egy nagy automatizáló multitól keresett meg ismerős, hogy kéne sürgősen ember mert hatalmas automatizálás nagyon rövid határidővel, stb... aztán beszélgettünk róla mi kéne, hogyan, majd semmi. Utána kérdeztem, és annyi infót kaptam, hogy semmi nincs, aláírták, és aztán azóta semmi nem történt a témán, nincs az automatizálásnál még mindig a dolog. Aztán mostanra meg már el is engedtem a témát, más melót vállaltam. Majd megkérdem mit tud a dologról, már elkezdték-e a munkát egyáltalán ők a gyártósor vezérlésén. A hírekben utána nézve most épp 2025-re esedékes a próbagyártás. Szokásos nagyobb a füstje mint a lángja beruházás, megvolt a bejelentés meg a csinnadrattás alapkőletétel meg szalagátvágás, és innentől stratégia nyugalommal van leszarva gondolom.

Hogy ki a hibás? Azt nem tudom, csak azt, hogy ki nem!
 
igen. de ez az alkalmazottakat nem érdekli.
őket az érdekli hogy több pénzt keres kevesebb munkával és több a szabadideje.
ennyi érdekli. mert ez érinti
Oké, de ne érveljünk azzal, hogy szükség van rá, mert ő a legnagyobb munkaadó. Nem magától lett azzá, és nem is rajta múlik a cégek működése.
Viszont a tönkretett konkurencia miatt kiebrudalt alkalmazottaiknak más lesz a véleménye...
 
igen. de ez az alkalmazottakat nem érdekli.
őket az érdekli hogy több pénzt keres kevesebb munkával és több a szabadideje.
ennyi érdekli. mert ez érinti
persze, tudjuk, és mindenhol van korrupció nem csak itt.
Csak ha másfélszer annyi autópálya épült volna ugyanabból a pénzből, még többen jártak volna jól.
Sőt, nem nehéz úgy dolgozót szerezni ha kiszervezik neked majdnem az összes autópályát üzemeltetésre, amire többet kapsz mint amibe addig került. Már is lett pár ezer mukkvállalód. Csak ezt itt bármely írni-olvasni tudó fórumtag is megtehetné.
Ebből nem lesz hű de versenyképes bármi Magyarországon. Ahogy egyik oligarcha cégéből se igazán.
 
Oké, de ne érveljünk azzal, hogy szükség van rá, mert ő a legnagyobb munkaadó. Nem magától lett azzá, és nem is rajta múlik a cégek működése.
Viszont a tönkretett konkurencia miatt kiebrudalt alkalmazottaiknak más lesz a véleménye...
ja eszem ágába sem volt ilyennel érvelni.
csak leírtam hogy sok ember kapja a fizetését a lölötöl ezért nem mennek semmire a lejárató kampányokkal ellene. Inkább megmosolyogják sokan mint sem haragudnának rá. mert sokan függnek tőlle hogy ez a függés hogy alakult ki az más lapra tartozik
 
persze, tudjuk, és mindenhol van korrupció nem csak itt.
Csak ha másfélszer annyi autópálya épült volna ugyanabból a pénzből, még többen jártak volna jól.
Sőt, nem nehéz úgy dolgozót szerezni ha kiszervezik neked majdnem az összes autópályát üzemeltetésre, amire többet kapsz mint amibe addig került. Már is lett pár ezer mukkvállalód. Csak ezt itt bármely írni-olvasni tudó fórumtag is megtehetné.
Ebből nem lesz hű de versenyképes bármi Magyarországon. Ahogy egyik oligarcha cégéből se igazán.
én ezt értem de azt aki az autópályán dolgozik és jóbb fizetést kap mint strabagnál kapott azt ez nem fogja érdekelni.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
én ezt értem de azt aki az autópályán dolgozik és jóbb fizetést kap mint strabagnál kapott azt ez nem fogja érdekelni.
De ez nem egy életbiztosítás, nyugdíjig tartó munkalehetőség. Jön egy másik kedvenc, rokon, családtag, akinek jobban kell a cég, vagy fel kell futtatni egy másikat, és oda a jól fizető munkahely, mert köze sincs a vállalat versenyképességéhez vagy a munkavállalók által végzett munka minőségéhez a cég helyzetének, kizárólag a pénz útjának biztosítása a feladat. v.ö.: M30 újonnan átadott szakaszának lezárása, ahol az alapoktól csúszott meg az egész pályatest...
 
én ezt értem de azt aki az autópályán dolgozik és jóbb fizetést kap mint strabagnál kapott azt ez nem fogja érdekelni.
Igazad van, csak ha gerince és lelkiismerete van. De ez a házmesterek országa, illusztrálod most te is a szövegeddel.
Mellesleg nálam felvételizett Mészáros cégtől érkező, nem dolgoznék ott.
Valamint a Strabagot nem sajnálom, de az amit a közlekedés és közmű építő/tervező piaccal művel a Mészáros az baromi káros. És az országnak rengeteg pénzbe kerül, hiába akarja a sok hülye a seggébe dugni a fejét. Én régen még védtem is őket, hogy azért drága amit csinál. mert nálunk szarok a talajviszonyok, van forgalom fenntartás meg blalbla. Mára védhetetlen, teljesen. Kurva drága amit csinál, és annyira rátelepült az államra hogy nem lehet lassítani, neki mindenből jár a konc, olyan nem lehet hogy nekik nem jut, ezért azt is meg kell építeni amire nincsen szükség. Mindig én vagyok az ellenség hogy "nem akarom hogy a vidék fejlődjön", de itt ülök ahol látom mi történik. Majd pislogsz, mint hal a szatyorban mikor látod mennyibe kerül egy laktanya/reptér/út/lőtér/raktár felújítása a honvédségnek, csak mert ez a kör csinálja. Te meg alhatsz továbbra is a szar helyen, helikopter állhat az ég alatt, a teherautók rothadhatnak a szabadban, pedig a NATO/EU keretből pörgött rá párszáz milliárd, de hát az oligarch legalább alkalmaz 25e embert. Szerinted (részben) miért nem megy az infrastruktúra felújítása? Mert ott is csak néznek ki a fejükből hogy mennyiért építenek ezek a hazafiak.
És leszarom hogy "ez volt a szocik alatt is", az a banda elment már, a maradék pár tucat ellébecol a képviselői bérért, 2010-2030 között egy bagázs lesz felelős mindenért.
 
Igazad van, csak ha gerince és lelkiismerete van. De ez a házmesterek országa, illusztrálod most te is a szövegeddel.
Mellesleg nálam felvételizett Mészáros cégtől érkező, nem dolgoznék ott.
Valamint a Strabagot nem sajnálom, de az amit a közlekedés és közmű építő/tervező piaccal művel a Mészáros az baromi káros. És az országnak rengeteg pénzbe kerül, hiába akarja a sok hülye a seggébe dugni a fejét. Én régen még védtem is őket, hogy azért drága amit csinál. mert nálunk szarok a talajviszonyok, van forgalom fenntartás meg blalbla. Mára védhetetlen, teljesen. Kurva drága amit csinál, és annyira rátelepült az államra hogy nem lehet lassítani, neki mindenből jár a konc, olyan nem lehet hogy nekik nem jut, ezért azt is meg kell építeni amire nincsen szükség. Mindig én vagyok az ellenség hogy "nem akarom hogy a vidék fejlődjön", de itt ülök ahol látom mi történik. Majd pislogsz, mint hal a szatyorban mikor látod mennyibe kerül egy laktanya/reptér/út/lőtér/raktár felújítása a honvédségnek, csak mert ez a kör csinálja. Te meg alhatsz továbbra is a szar helyen, helikopter állhat az ég alatt, a teherautók rothadhatnak a szabadban, pedig a NATO/EU keretből pörgött rá párszáz milliárd, de hát az oligarch legalább alkalmaz 25e embert. Szerinted (részben) miért nem megy az infrastruktúra felújítása? Mert ott is csak néznek ki a fejükből hogy mennyiért építenek ezek a hazafiak.
És leszarom hogy "ez volt a szocik alatt is", az a banda elment már, a maradék pár tucat ellébecol a képviselői bérért, 2010-2030 között egy bagázs lesz felelős mindenért.
én nem védem a mészárost. én csak leírom a tényeket. fölösleges pénzkidobás és energia pazarlás a lejárató kampány ellene. csak azért mert túl sok embernek ad munkát be van védve.

ennyi

nem írom hogy helyes amit csinál nem írom hogy nincs lopás nem írom hogy nem csinálta ki a konkurenciát nem írom hogy akik nálla dolgoznak ne dolgoznának nélküle.

de a tény az hogy jelenleg 25.000 ember dolgozik neki és ez bevédi. ha tetszik ha nem,
 
én nem védem a mészárost. én csak leírom a tényeket. fölösleges pénzkidobás és energia pazarlás a lejárató kampány ellene. csak azért mert túl sok embernek ad munkát be van védve.

ennyi

nem írom hogy helyes amit csinál nem írom hogy nincs lopás nem írom hogy nem csinálta ki a konkurenciát nem írom hogy akik nálla dolgoznak ne dolgoznának nélküle.

de a tény az hogy jelenleg 25.000 ember dolgozik neki és ez bevédi. ha tetszik ha nem,
dehogy védi.
Orbánnak vége, Lölönek is vége.
A vegyépszer is kifeküdt, mikor azt akarták, Simicsika is már nudli, és más oligarchok is buktak itthon. Ha Viktor úgy dönt, aznap vége. Nem önálló entitás, egy senki. Jól élő senki, de semmi több.
 
mert köze sincs a vállalat versenyképességéhez vagy a munkavállalók által végzett munka minőségéhez a cég helyzetének, kizárólag a pénz útjának biztosítása a feladat. v.ö.: M30 újonnan átadott szakaszának lezárása, ahol az alapoktól csúszott meg az egész pályatest...
- Igen mert biztos volt előfúrásos talajvizsgálat! Hát hogyne! :rolleyes: Minek az, még nem lesz nyereség!
Nehogy mán megkössük a talajt drága pízért! Kiadjuk alvállalkozónak, levesszük a 30%-ot, majd az megoldja! Az alvállalkozó is kiadja egy másik alvállalkozónak, (mert az se hülye) persze az is leveszi a 30%-t!
A maradékból meg megépül az új M30 ! Megcsúszott? :eek: Az a fránya talaj a hibás! Mit csúszkál ide-oda! Meg az eső, az is csak esik! :confused:
 
Azok nem közösbe termelnek, hanem onnan vesznek ki. Köszpénzen van kitartva az egész céghálózat, amikor a következő kormány majd elvágja, azonnal mennek a lecsóba, mert piaci viszonyok között életképtelenek.
- Igen pontosan! Ezért kellenének a cégek élére mérnökök, mint anno! Nem politikai káderek kellenek a cégek élére, hanem egy tudással a tevékenységhez értő szakember mérnök, mérnökök!
Ezt már írtam hogy tervező mérnökök kellenek! Akiknek van aláírási joguk, aki vállalja a felelősséget a terve - munkája után! Ameddig nem lesznek ilyen személyek a vállalatok élén addig itt nem lesz változás, csak pénzmosás!
 
- Igen mert biztos volt előfúrásos talajvizsgálat! Hát hogyne! :rolleyes: Minek az, még nem lesz nyereség!
Nehogy mán megkössük a talajt drága pízért! Kiadjuk alvállalkozónak, levesszük a 30%-ot, majd az megoldja! Az alvállalkozó is kiadja egy másik alvállalkozónak, (mert az se hülye) persze az is leveszi a 30%-t!
A maradékból meg megépül az új M30 ! Megcsúszott? :eek: Az a fránya talaj a hibás! Mit csúszkál ide-oda! Meg az eső, az is csak esik! :confused:
De ez nem egy életbiztosítás, nyugdíjig tartó munkalehetőség. Jön egy másik kedvenc, rokon, családtag, akinek jobban kell a cég, vagy fel kell futtatni egy másikat, és oda a jól fizető munkahely, mert köze sincs a vállalat versenyképességéhez vagy a munkavállalók által végzett munka minőségéhez a cég helyzetének, kizárólag a pénz útjának biztosítása a feladat. v.ö.: M30 újonnan átadott szakaszának lezárása, ahol az alapoktól csúszott meg az egész pályatest...


Jaj, ne viccelj már, ez nem így működik. Hogy szar lett, az tagadhatatlan, de az útügyi előírások és az Eurocode (talán 7. kötet) szabvány elég pontosan meghatározzák hogy milyen vizsgálatokat kell minimum elvégezni egy út engedélyezéséhez. Jegyzőkönyvvel, laborral, fotókkal. És ráadásul jellemzően nem a kivitelező terveztet, ezek a vizsgálatok már ez engedélyezési tervhez elkészülnek. A hidakhoz külön, nagyobb mélységű fúrásokkal.
Nyilván mindent lefölöznek, és a végén a szerencsétlenek csinálják az építést, de azért az ellenőrizhető minimum követelményeket tartják.
Mellesleg ez az M30 szerintem Colas-Strabag építkezés volt. És ha az egész végigrepedt, akkor jó eséllyel nem várták meg a töltés konszolidációt/nem tömörítették a töltést, és az lecsúszott.