Lehet, bár nagyban függ az ajánlattól is. És a jelek szerint a Stadler a Trilantic 40% reszvenycsomagjáról tárgyal. A két cég termék palettájában van némi átfedés de akár jó kiegészítese is lehet egymásnak. Ha pedig valódi az ajánlat, és kompetenciáit illetve hátteret néznek a spanyoloknak a Stadler jó kiút lehet ha annyira nem akarják a Ganz-Mavag-ot.Nice try.
Ez az ügy sokkal több sebből vérzik.
Az a minimum, hogy meg lehet egy ilyen lehetséges üzletet támadni a monopol szabályok miatt. A cikkben le is írják, hogy a Stadler jelenleg is beszállítója a Renfe-nek, így ha egy kézbe kerül a 2 cég, akkor az egészen biztosan csökkenti az állami megrendelő opcióit. Különben ez gyaníthatóan csak egy próbálkozás arra, hogy esetleg még feljebb verjék az árat. Ez viszont már csak azért is kérdéses, mert állítólag a Talgo annyit per pillanat nem ér, amennyit a MÁVAG kínált érte.
Ott is van pár dörzsölt figura!