Magyarország ipara

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Jó azért a szegedinél is sikerült azt az egy épületet fotózni aminek van fala :) ma megyek arra de a múlt héten ahogy állt kb még 2 év amíg készen lesz… a Bmwben tavaly tavasszal adtuk át a festőüzemet meg az automata raktárt technológia szerelesre és látszólag az épületek nagy része készen volt. Aztán mégsincs sorozatgyártás. Ha BYD nem sokkal ügyesebb az építésben és a beüzemelésben akkor ott 2027 előtt szerintem nem lesz gyártás
 
Jó azért a szegedinél is sikerült azt az egy épületet fotózni aminek van fala :) ma megyek arra de a múlt héten ahogy állt kb még 2 év amíg készen lesz… a Bmwben tavaly tavasszal adtuk át a festőüzemet meg az automata raktárt technológia szerelesre és látszólag az épületek nagy része készen volt. Aztán mégsincs sorozatgyártás. Ha BYD nem sokkal ügyesebb az építésben és a beüzemelésben akkor ott 2027 előtt szerintem nem lesz gyártás
A Catl-nál is fake news-nek minősítették a 2 ütem leállítását, aztán mégis kiderült hogy igaz.

Egyébként meg amire a BYD-nél hivatkoznak az újságírók, azok valós okok. A törököknél alacsonyabbak a bérek, vám mentesen lehet a kocsikat behozni az EU-ba, stb. A Manisai gyárról pedig több török újság is mint hamarosan elkészülőről ír. Eszerint a februári cikk szerint például 6 hónapon belül készen lesz.

 
A fő állítás az volt hogy Törökországba pörgeti a gyártási itt meg két évet csúszik a projekt és ezzel kvázi az egészet megkérdőjelezték. A progresszív sajtó tolja a kínai befektetések elleni hangulatkeltést rendületlenül.
 
Egyébként az egész európai autoipar, európai gyártás gúzsba kötve szenved. Rengeteg oka van,sok hibás stratégiai döntés eredménye, amit az európai fősodratú politikai elit és az őket kiszolgáló / iranyító / zsaroló sajtó tol. Sajnos nem az európai ipar, hanem mások érdekeit szerint.

Sorra buknak ki az ilyen hírek, amelyek leépítésröl, öncsonkolásról szólnak. Az észak-amerikai ipar közben újjáépül, Kína meg dübörög, mások felkészülnek. 10-15 éve még az európai, német autoipar aranykora volt. Rövid ideig élveztük...

Látszólag ez a lenti jó hír, de csak látszólag, max. kármentés zajlik itthon.


Áll a bál a németeknél: a válság miatt Magyarországra helyezné át a termelésének egy részét az autóipari világcég

Egerbe helyezheti át a saarbrückeni üzeméből a gyártás egy részét a ZF, miután az autóipari beszállító vállalat, amely továbbra is optimalizálni próbálja a működését, 2028-ig 14 ezer munkahelyet tervez megszüntetni Németországban. Az ügy akkora vihart kavart, hogy a város polgármestere összefogásra biztatja az érdekképviseleteket, hogy megakadályozzák a leépítéseket és a termelés áthelyezését Magyarországra. Július 29-én pedig, amikor a felügyelőbizottság ülésezik, országszerte tiltakozó akciókat szerveznek a szakszervezetek.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby and Nber
A fő állítás az volt hogy Törökországba pörgeti a gyártási itt meg két évet csúszik a projekt és ezzel kvázi az egészet megkérdőjelezték. A progresszív sajtó tolja a kínai befektetések elleni hangulatkeltést rendületlenül.
A fő állítás az volt, hogy az eredeti terveknél lassabban indítja a termelést Magyarországon és inkább a Török gyárat nyomja, mert az jobban megéri neki.

Egyébként az elektromos autó eladások sokkal lassabban nőnek mint ahogy pár éve várták, a két üzembe meg a BYD betervezett évi 500 - 600 ezer autós kapacitást. Teljesen logikus ha lassítja a projekteket.
 
A fő állítás az volt hogy Törökországba pörgeti a gyártási itt meg két évet csúszik a projekt és ezzel kvázi az egészet megkérdőjelezték. A progresszív sajtó tolja a kínai befektetések elleni hangulatkeltést rendületlenül.
Mindjárt az elején:

“July 22 (Reuters) - China's BYD will delay mass production at its new electric vehicle factory in Hungary until 2026 and will run the plant at below capacity for at least the first two years, two sources familiar with the matter said.”

Akár h nézem nem arról van szó, amit írsz.
Melyik portál hogyan vette át nem tudom, de maradjunk ennél.
Ehhez képest mi lesz majd kiderül.
Valószínű BYD-nál (is) scriptek vannak.
Elég turbulens a világgazdaság.
 
Reuters=FAKE NEWS
A Mandiner megkereste az új energiával hajtott járművek terén piacvezető kínai vállalatot a sajtóban megjelent hírekkel kapcsolatban. A BYD megerősítette lapunknak: hosszú távra terveznek Európával, a magyarországi gyár építése a tervek szerint halad, a szegedi üzem éves csúcskapacitása pedig nem változott.
 
Reuters=FAKE NEWS
A Mandiner megkereste az új energiával hajtott járművek terén piacvezető kínai vállalatot a sajtóban megjelent hírekkel kapcsolatban. A BYD megerősítette lapunknak: hosszú távra terveznek Európával, a magyarországi gyár építése a tervek szerint halad, a szegedi üzem éves csúcskapacitása pedig nem változott.
Ebben hol van az, hogy a hír nem igaz? A hír az volt, hogy lassabban fog felpörögni a gyártás és később kezdődik a tömegtermelés. Itt csak arról írnak hogy épül a gyár, és a végső kapacitás nem lesz kisebb.
 
Ebben hol van az, hogy a hír nem igaz? A hír az volt, hogy lassabban fog felpörögni a gyártás és később kezdődik a tömegtermelés. Itt csak arról írnak hogy épül a gyár, és a végső kapacitás nem lesz kisebb.
Arról nem is beszélve, hogy a Mandiner a cáfolathoz - bocs - “cáfolathoz” saját korábbi háttér beszélgetését idézte be, amely
2025.04.04. napján(!!!) jelent meg.
Tehát a hónapokkal ezelőtt elhangzott interjú a válasz a friss hírre….(?)

Van friss BYD közlemény?
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Arról nem is beszélve, hogy a Mandiner a cáfolathoz - bocs - “cáfolathoz” saját korábbi háttér beszélgetését idézte be, amely
2025.04.04. napján(!!!) jelent meg.
Tehát a hónapokkal ezelőtt elhangzott interjú a válasz a friss hírre….(?)

Van friss BYD közlemény?
Úgy tudom van. Mindenhol az mti -re hivatkoznak, de az mti oldalán nem találtam. Lehet hogy az fizetős. De a lényege ugyanaz mint amit a Mandiner ír. Vagyis nem a hírt cáfolja, hanem arról ír hogy a terv szerint halad az építkezés.

 
Úgy tudom van. Mindenhol az mti -re hivatkoznak, de az mti oldalán nem találtam. Lehet hogy az fizetős. De a lényege ugyanaz mint amit a Mandiner ír. Vagyis nem a hírt cáfolja, hanem arról ír hogy a terv szerint halad az építkezés.

Nem a kormánybiztos közleménye megy körbe?
MTI hírre arra van link…
 
Egyszerűen fizikai képtelenség a termelés jövőre a hyárban. Nem lesz kész, mondjanak bármit is. Töketlenkednek szarakodnak húzzák az időt és utána azt hiszik hogy itt van elég ember behozni a csúszást mint Kínában. Az oroszok is ezt szívták be Pakson sokszor. Ezek a keletiek úgy működnek hogy jól elbasszák az időt aztán pénz ember nem számít alapon az utolsó pillanatban behozzák. Csak itt hiába a pénz ha nincs ember…
 
  • Tetszik
  • Vicces
Reactions: fishbed and vata