
Kamionterminált épít Debrecen a BMW-gyárhoz, már keresik a kivitelezőt
Európai szinten is kiemelkedő színvonalat képvisel a parkolóterületre tervezett 196 ESPORG ezüst, és 64 ESPORG arany minősítésű kamionhely.

Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Jó azért a szegedinél is sikerült azt az egy épületet fotózni aminek van fala
A Catl-nál is fake news-nek minősítették a 2 ütem leállítását, aztán mégis kiderült hogy igaz.Jó azért a szegedinél is sikerült azt az egy épületet fotózni aminek van falama megyek arra de a múlt héten ahogy állt kb még 2 év amíg készen lesz… a Bmwben tavaly tavasszal adtuk át a festőüzemet meg az automata raktárt technológia szerelesre és látszólag az épületek nagy része készen volt. Aztán mégsincs sorozatgyártás. Ha BYD nem sokkal ügyesebb az építésben és a beüzemelésben akkor ott 2027 előtt szerintem nem lesz gyártás
A fő állítás az volt, hogy az eredeti terveknél lassabban indítja a termelést Magyarországon és inkább a Török gyárat nyomja, mert az jobban megéri neki.A fő állítás az volt hogy Törökországba pörgeti a gyártási itt meg két évet csúszik a projekt és ezzel kvázi az egészet megkérdőjelezték. A progresszív sajtó tolja a kínai befektetések elleni hangulatkeltést rendületlenül.
Mindjárt az elején:A fő állítás az volt hogy Törökországba pörgeti a gyártási itt meg két évet csúszik a projekt és ezzel kvázi az egészet megkérdőjelezték. A progresszív sajtó tolja a kínai befektetések elleni hangulatkeltést rendületlenül.
Ebben hol van az, hogy a hír nem igaz? A hír az volt, hogy lassabban fog felpörögni a gyártás és később kezdődik a tömegtermelés. Itt csak arról írnak hogy épül a gyár, és a végső kapacitás nem lesz kisebb.Reuters=FAKE NEWS
A Mandiner megkereste az új energiával hajtott járművek terén piacvezető kínai vállalatot a sajtóban megjelent hírekkel kapcsolatban. A BYD megerősítette lapunknak: hosszú távra terveznek Európával, a magyarországi gyár építése a tervek szerint halad, a szegedi üzem éves csúcskapacitása pedig nem változott.
Nem a tervezett csúcs kapacitásról volt szó - melyet BYD nyilatkozata szerint is két lépcsőben érnek el, hanem arról milyen ütemben fut fel a gyártás.Európával, a magyarországi gyár építése a tervek szerint halad, a szegedi üzem éves csúcskapacitása pedig nem változott.
Arról nem is beszélve, hogy a Mandiner a cáfolathoz - bocs - “cáfolathoz” saját korábbi háttér beszélgetését idézte be, amelyEbben hol van az, hogy a hír nem igaz? A hír az volt, hogy lassabban fog felpörögni a gyártás és később kezdődik a tömegtermelés. Itt csak arról írnak hogy épül a gyár, és a végső kapacitás nem lesz kisebb.
Úgy tudom van. Mindenhol az mti -re hivatkoznak, de az mti oldalán nem találtam. Lehet hogy az fizetős. De a lényege ugyanaz mint amit a Mandiner ír. Vagyis nem a hírt cáfolja, hanem arról ír hogy a terv szerint halad az építkezés.Arról nem is beszélve, hogy a Mandiner a cáfolathoz - bocs - “cáfolathoz” saját korábbi háttér beszélgetését idézte be, amely
2025.04.04. napján(!!!) jelent meg.
Tehát a hónapokkal ezelőtt elhangzott interjú a válasz a friss hírre….(?)
Van friss BYD közlemény?
two sources familiar with the matter said.
Nem a kormánybiztos közleménye megy körbe?Úgy tudom van. Mindenhol az mti -re hivatkoznak, de az mti oldalán nem találtam. Lehet hogy az fizetős. De a lényege ugyanaz mint amit a Mandiner ír. Vagyis nem a hírt cáfolja, hanem arról ír hogy a terv szerint halad az építkezés.
![]()
Reagált a BYD a szegedi tömegtermelés elhalasztásáról szóló hírekre
A vállalat szerint Szegeden az építkezés terv szerint halad, de a fő állítást, amely szerint jövőre a tervezettnél kevesebb autó futhat majd le a gyártószalagról, nem cáfolták.hvg.hu
Biztos, h scriptek vannak.Azért a weyerbélázást ezen a ponton még nem zárnám ki, de lehet hogy kivár a BYD.
A hvg.hu a BYD közleményére hivatkozik. Máshol is azt láttam hogy a BYD az MTI-hez juttatott el közleményt.Nem a kormánybiztos közleménye megy körbe?
MTI hírre arra van link…
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..