Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
32 milliárdos beruházás nem kicsi. Ehhez még jön majd hozzá 2-4 év múlva a következő 20-30 milliárd ha ez befutott és megfelel.32 milliárd forintos beruházás lesz Tatabányán
A dél-koreai Doosan 4,7 milliárd forintos vissza nem térítendő kormányzati támogatással32 milliárd forintos autóipari beruházást telepít Tatabányára.
A beruházás bejelentésén szerdán Budapesten Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter közölte, hogy a Doosan új üzemeEurópában egyedüliként fog rézfóliát gyártani elektromos autók akkumulátoraihoz.
A Doosan Group európai elnöke a gyár termékei iránti kereslet növekedésére számít a következő években. Jongwoo Kim hozzátette, hogy az építkezés még idén elkezdődik
és várhatóan 2019 második felében ér véget.
http://www.origo.hu/gazdasag/20181107-tatabanyai-doosan-beruhazas.html
Oszt munkást honnét fognak laszozni? Mert "használható" bio droidból egyre kevesebb van.Részlet a cikkből:
Gigaberuházás érkezhet Kelet-Magyarországra
Szijjártó Péter legutóbb kínai látogatásán közölte, hogy küszöbön áll egy megállapodás a világ egyik legnagyobb kínai autóipari beszállító vállalatával. Egy jelentős, több mint 110 millió dolláros kelet-magyarországi beruházásról van szó, amely a vállalat első Kínán kívüli gyártási központja lesz. A pontos befektető és a város nevét hamarosan nyilvánosságra hozzák.
http://www.origo.hu/gazdasag/201811...arorszag-nagyhatalom-gazdasagi-novekedes.html
Biztos vagyok benne, hogy van ott még szabad ember. Egyébként hiába jönnek onnan a Dunántúlra dolgozni, sokan már vissza is mennek. Főleg a betanított munkaköröket érinti ez.Oszt munkást honnét fognak laszozni? Mert "használható" bio droidból egyre kevesebb van.
Így legyen.Biztos vagyok benne, hogy van ott még szabad ember. Egyébként hiába jönnek onnan a Dunántúlra dolgozni, sokan már vissza is mennek. Főleg a betanított munkaköröket érinti ez.
Üdv. Mi mit szóljunk itt a Dél-Alföldön. Szöged és környéke.Már csak az a kérdés, hogy a Dunántúlon miért felejtik el Baranya megye egészét, Somogy megye déli részét, ott van jó infrastruktúra, meg sok a munkanélküli, hisz a bányabezárás óta ott az országban az egyik legnagyobb munkanélküliség. Ott van Pécs 160.000 lakossal, meg Komló 22.000 lakossal, hogy csak a 2 legnagyobb települést említsem. És mindig megy a szöveg, hogy a dunántúl lekötött, meg szegény kelet-magyarország stb. Ez a déli rész meg mintha nem is az ország része lenne. Simán elférne ide 2 vagy akár 3 többEzres üzem is mert lenne rá munkás bőven. Meg Mohács fele van jó vasútvonal onnan meg a Dunán keresztül bárhova jó vizi szállítás lehetséges. Van már autópálya is, van a Pécs vasasi külfejtéses üzemben koxolható feketekőszén. Sok mélyművelésű bányából ittmaradt víz-gáz-áram infrastruktúra kihasználatlanul, ráadásul az épületek 30%-a is még megvan és üresen áll. Vagy 10-15 telephelyen.
Üdv. Mi mit szóljunk itt a Dél-Alföldön. Szöged és környéke.
Már csak az a kérdés, hogy a Dunántúlon miért felejtik el Baranya megye egészét, Somogy megye déli részét, ott van jó infrastruktúra, meg sok a munkanélküli, hisz a bányabezárás óta ott az országban az egyik legnagyobb munkanélküliség. Ott van Pécs 160.000 lakossal, meg Komló 22.000 lakossal, hogy csak a 2 legnagyobb települést említsem. És mindig megy a szöveg, hogy a dunántúl lekötött, meg szegény kelet-magyarország stb. Ez a déli rész meg mintha nem is az ország része lenne. Simán elférne ide 2 vagy akár 3 többEzres üzem is mert lenne rá munkás bőven. Meg Mohács fele van jó vasútvonal onnan meg a Dunán keresztül bárhova jó vizi szállítás lehetséges. Van már autópálya is, van a Pécs vasasi külfejtéses üzemben koxolható feketekőszén. Sok mélyművelésű bányából ittmaradt víz-gáz-áram infrastruktúra kihasználatlanul, ráadásul az épületek 30%-a is még megvan és üresen áll. Vagy 10-15 telephelyen.
Mind a kettő komcsi vidék. Nem jópofiból meg szeretetből mennek a beruházások, sohasem úgy mentek, még 100 éve sem. Az adott terület politikusa, politikusa lobbiznak, ha elég befolyásosak, haverok, hozzák a választási eredményeket, sokat tesznek a pártért, nagy kutyák stb, akkor vissza van nekik osztva "érdem szerint" a közösből. Az erősebb kutya baxik elv szerint. Ettől függetlenül saját véleményem szerint már bőven ráférne mindkét vidékre hogy valami legyen ott, főleg Baranya+Somogy az olyan mintha nem is létezne.Üdv. Mi mit szóljunk itt a Dél-Alföldön. Szöged és környéke.
Mind a kettő komcsi vidék. Nem jópofiból meg szeretetből mennek a beruházások, sohasem úgy mentek, még 100 éve sem.
Szénhidrogént használ a petrolkémia vagy a műanyagipar. Nem tudok olyan esetről, fejlesztésről, hogy kitinnel vagy valamilyen módosított formájával helyettesíteni lehetne a szénhidrogéneket. A kitin módosított formáját - nem tudom, ismerem ezen anyagok nevét, molekuláris képletét - orvostudományban, növényvédelemben használják de nincs nagyon elterjedve szerintem.Ami alternativaja lehetne egy csomo teruleten a szenhidrogennek es szarmazekainak. Nem?
Ez nem a Horthy korszak hogy ilyen gondolkodjanak az urak!https://m.portfolio.hu/gazdasag/haldokolnak-a-magyar-cegek-akik-tulelnek-csak-vegetalnak.303814.html
Jah, ezt mondom már egy ideje. Iparból jövök, de szinte senki sem hitte el. Ezzel az ipari struktúrával meg senki ne várjon csodákat. Lett volna lehetōség kiépíteni kulcs-iparágakat, de a hosszútávú elōnyöket eladtuk a rövidtávú elōnyökre... Ennyi