Magyarország ipara

Igy van.Hatökrös szekeret mindenhova.Te is beállhatnál húzni.Csak az a környezetbarát itt a 21 században.Meg kapálni és vizimalom.Nyilván most ide is galambpostán írsz.Le az árammal.Éljen a dízel.Izé...A szén....Izé...a fa..Asse.Mindegy!Vigyék az akkumlátor gyárat a halódó nyugatra.Orbán mondjon le és Torockai legyen vagy bárki aki kurva okos és mindent sokkal jobban tud!
Miaz, hogy Bárki? :eek: Csak a Toroczkai!
:cool::D
 
A rohadt narancsos szöveg kimaradt!
Mit fognak ehhez szólni a pártközpontban?
Mert az egy dolog, hogy hirtelen környezetvédelmi szakember is lettél, de ne kövesd már azt a végzetes hanyagságot, hogy a Párt érdekeit figyelmen kívül hagyod!
Tessék rendesen odafigyelni!
Millen színű pártközpontban? Semmilyen pártnak nem vagyok a tagja.
Egyébként meg le a rohadt narancsal, ezt tényleg elfelejtettem.
 
Azt írtam lehet környezetszennyező, de ha az, nálunk félre fognak nézni a hatóságok, nem ismerem a technológiát.
De ha az? Te már teljes hevülettel hergelsz mondenkit ellene! Halló!
Másik kérdés ki fogja kitermelni a lítiumot, állami cég, vagy a fityisz ezt is kiszervezi majd valami narancsbárónak?
Hátöö...lehet, hogy olyan aki rendelkezik a technológiával?
Mihazánknál van ilyen szakember?
 
Elképesztő milyen hangulatkeltés megy ezek ellen a beruházások ellen. Szinte biztos vagyok benne, hogy ahogy jön a tavasz szervezni fogják a tüntetéseket miattuk. Meglátjuk mekkora tömegeket fog megmozgatni a dolog. Viszont ezek után meglepődnék ha a VW ide hozná a tervezett aksigyárát. Valószínű most sikerült elérni azt, hogy Győrnek hosszú távon reszeltek.
 
Vizuális tipusú olvasóknak, kis iróniával:
Az 51% német tulajdonrész azt jelenti, hogy a német juhász kapja a korlátlan szexuális életet!!! "Ééérted!"
Nekünk maradt --ismét-- a 49%-os tulajdonosoknál önként elfogadott "Jawohl, Herr General!" mantrázás után a pucsitás/térdelés/egyebek... Esetleg a: lehet választani...

Attól a némettől várod el a tulajdonosi arányos nyereséget, aki évtizedek óta havi 5-600e HUF-os --negyed-ötöd német fizetésért-- gyártatja a milliós darabszámú motorokat Győrben,
TOP legkedveltebb hazai munkáltató 2022-ben

Az értékelés során a munkavállalói szempontok listáján nem csak a juttatási csomagok, az előrelépési lehetőségek, a munka és magánélet egyensúlya, de olyan jellemzők is szerepelnek, mint a menedzsment, a vállalati értékek, kultúra és az eljárásrendek.

A kizárólag a volt és jelenlegi munkavállalók véleménye alapján 2022 legkedveltebb munkáltatójának sorrendje a következő:

1. Audi Hungaria
2. Bosch Magyarország
3. PENNY
4. McDonald's Magyarország
5. Lidl Magyarország
6. MÁV-START
7. SPAR Magyarország
8. Magyar Telekom
9. Continental Hungary
10. eMAG
11. Auchan Magyarország

 
TOP legkedveltebb hazai munkáltató 2022-ben

Az értékelés során a munkavállalói szempontok listáján nem csak a juttatási csomagok, az előrelépési lehetőségek, a munka és magánélet egyensúlya, de olyan jellemzők is szerepelnek, mint a menedzsment, a vállalati értékek, kultúra és az eljárásrendek.

A kizárólag a volt és jelenlegi munkavállalók véleménye alapján 2022 legkedveltebb munkáltatójának sorrendje a következő:

1. Audi Hungaria
2. Bosch Magyarország
3. PENNY
4. McDonald's Magyarország
5. Lidl Magyarország
6. MÁV-START
7. SPAR Magyarország
8. Magyar Telekom
9. Continental Hungary
10. eMAG
11. Auchan Magyarország


A héten volt hír, hogy 25%-os emelést kér a szakszervezet. Hopszzz...

...ééés/Nicsak: Itt is eljutottunk egy ismerős motívumhoz, kb. ehhez "Ne nyavajogjunk, másutt rosszabb(kb.: ...oszt KUSSS)!!!.

Honnan is ismerős ez az "Én vagyok a kisebbik rossz!" ... ??? :oops:

Kínában kínai tulajdonú az AUDI-motorgyár szintű beszállító, aki örökre megkapja a gyártó-sort/technológiát.
Törökországban is elérték ezt közelítőleg, sikerült ehhez hasonlóan az ipar-szervezés/-telepítés, pedig messze Kína alatti súlyú, a kezdetekkor statisztikai hiba szintű világpiaci szereplő! ...volt!!! Mi is lett belőle napjainkra???

A mit írsz, az a "Nem rossz" szint, ami nagyon messze alatta van az általunk nem sokkal több --jobb vezetéssel reálisan-- elérhető "JÓ" szinttől, és fényévekre az általam nem is elvárt, illuzórikus "Kiemelkedő" szinttől.






A kizárólag a volt és jelenlegi munkavállalók véleménye alapján 2022 legkedveltebb munkáltatójának sorrendje a következő:

1. Audi Hungaria
2. Bosch Magyarország
3. PENNY
4. McDonald's Magyarország
5. Lidl Magyarország
6. MÁV-START
7. SPAR Magyarország
8. Magyar Telekom
9. Continental Hungary
10. eMAG
11. Auchan Magyarország



Azért ez meglepett
:D



Az engem is!


.
 
  • Tetszik
Reactions: Irsai Olivér
A héten volt hír, hogy 25%-os emelést kér a szakszervezet. Hopszzz...

...ééés/Nicsak: Itt is eljutottunk egy ismerős motívumhoz, kb. ehhez "Ne nyavajogjunk, másutt rosszabb(kb.: ...oszt KUSSS)!!!.

Honnan is ismerős ez az "Én vagyok a kisebbik rossz!" ... ??? :oops:

Kínában kínai tulajdonú az AUDI-motorgyár szintű beszállító, aki örökre megkapja a gyártó-sort/technológiát.
Törökországban is elérték ezt közelítőleg, sikerült ehhez hasonlóan az ipar-szervezés/-telepítés, pedig messze Kína alatti súlyú, a kezdetekkor statisztikai hiba szintű világpiaci szereplő! ...volt!!! Mi is lett belőle napjainkra???

A mit írsz, az a "Nem rossz" szint, ami nagyon messze alatta van az általunk nem sokkal több --jobb vezetéssel reálisan-- elérhető "JÓ" szinttől, és fényévekre az általam nem is elvárt, illuzórikus "Kiemelkedő" szinttől.






A kizárólag a volt és jelenlegi munkavállalók véleménye alapján 2022 legkedveltebb munkáltatójának sorrendje a következő:

1. Audi Hungaria
2. Bosch Magyarország
3. PENNY
4. McDonald's Magyarország
5. Lidl Magyarország
6. MÁV-START
7. SPAR Magyarország
8. Magyar Telekom
9. Continental Hungary
10. eMAG
11. Auchan Magyarország








Az engem is!


.
Hát valószínű, hogy a Startnál nem a kalauzokat kérdezték meg, hanem a sok sok szakértőt és mozdonyirányítót.
 
A héten volt hír, hogy 25%-os emelést kér a szakszervezet. Hopszzz...

...ééés/Nicsak: Itt is eljutottunk egy ismerős motívumhoz, kb. ehhez "Ne nyavajogjunk, másutt rosszabb(kb.: ...oszt KUSSS)!!!.

Honnan is ismerős ez az "Én vagyok a kisebbik rossz!" ... ??? :oops:

Kínában kínai tulajdonú az AUDI-motorgyár szintű beszállító, aki örökre megkapja a gyártó-sort/technológiát.
Törökországban is elérték ezt közelítőleg, sikerült ehhez hasonlóan az ipar-szervezés/-telepítés, pedig messze Kína alatti súlyú, a kezdetekkor statisztikai hiba szintű világpiaci szereplő! ...volt!!! Mi is lett belőle napjainkra???

A mit írsz, az a "Nem rossz" szint, ami nagyon messze alatta van az általunk nem sokkal több --jobb vezetéssel reálisan-- elérhető "JÓ" szinttől, és fényévekre az általam nem is elvárt, illuzórikus "Kiemelkedő" szinttől.






A kizárólag a volt és jelenlegi munkavállalók véleménye alapján 2022 legkedveltebb munkáltatójának sorrendje a következő:

1. Audi Hungaria
2. Bosch Magyarország
3. PENNY
4. McDonald's Magyarország
5. Lidl Magyarország
6. MÁV-START
7. SPAR Magyarország
8. Magyar Telekom
9. Continental Hungary
10. eMAG
11. Auchan Magyarország








Az engem is!


.
Ez nem a kisebbik rosszról szól, hanem arról hogy figyelembe veszed a realitásokat.
A kínai példád annyira releváns, amennyire a 10 milliós Magyarország az 1.000 milliós Kinához aránylik. Persze , szép és jó lenne amit leirsz, csak nem reális.

Magyarország egy német autógyár eladási bevételében max tized százaléknyi kerekitési hiba, míg Kína az USA-nál is fontosabb piac. És nemcsak az eladásokban, hanem a beszállítási láncokban is.

Hogy írjak egy legújabb qrvavicceset. Amikor elindul az orosz LNG hajó, akkor Kína a vevő, aztán amikor kiköt Hamburgban, akkor kínai LNG-ként már a német autóipart táplálja energiával. Persze az európai vizeket sosem hagyta el a hajó,
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Ez nem a kisebbik rosszról szól, hanem arról hogy figyelembe veszed a realitásokat.
A kínai példád annyira releváns, amennyire a 10 milliós Magyarország az 1.000 milliós Kinához aránylik. Persze , szép és jó lenne amit leirsz, csak nem reális.

Magyarország egy német autógyár eladási bevételében max tized százaléknyi kerekitési hiba, míg Kína az USA-nál is fontosabb piac. És nemcsak az eladásokban, hanem a beszállítási láncokban is.

Hogy írjak egy legújabb qrvavicceset. Amikor elindul az orosz LNG hajó, akkor Kína a vevő, aztán amikor kiköt Hamburgban, akkor kínai LNG-ként már a német autóipart táplálja energiával. Persze az európai vizeket sosem hagyta el a hajó,

Én értem ezeket, de a nem oly rég megduplázott fizetésű politikusaink, és a szintén soha nem a minimálbérhez kötött elődeik idejében is az ország maga, miért nem jutott/jut el legalább a "JÓ" szintig a "kibbb@szott-rossz" és a "Csak-Qrva-rossz" szint közötti ingázásból ???

Talán a politikusaink által ismét kiválasztott "hagyományos", német szövetségesünk miatt van??? :oops:

Alapvető NÉMET érdek, hogy ebből a gödörből --minden látszólagos siker, vagy siker ígérgetése ellenére-- SOSE jussunk KI!!!

Amíg Magyarország nem lesz semleges, addig a látszat-szövetségesei a rákényszerített megkötéseken keresztül nem is hagyják visszaszerezni korábbi történelmi pozíciójának töredékét sem, addig esélye sincs erre!!!
SŐT!!!

.
 
  • Tetszik
Reactions: Nemerson
Én értem ezeket, de a nem oly rég megduplázott fizetésű politikusaink, és a szintén soha nem a minimálbérhez kötött elődeik idejében is az ország maga, miért nem jutott/jut el legalább a "JÓ" szintig a "kibbb@szott-rossz" és a "Csak-Qrva-rossz" szint közötti ingázásból ???
Egyébként a képviselői fizetések minden évben az előző évi bruttó átlagbér növekedésének mértékével emelkednek.
Talán a politikusaink által ismét kiválasztott "hagyományos", német szövetségesünk miatt van??? :oops:

Alapvető NÉMET érdek, hogy ebből a gödörből --minden látszólagos siker, vagy siker ígérgetése ellenére-- SOSE jussunk KI!!!

Amíg Magyarország nem lesz semleges, addig a látszat-szövetségesei a rákényszerített megkötéseken keresztül nem is hagyják visszaszerezni korábbi történelmi pozíciójának töredékét sem, addig esélye sincs erre!!!
SŐT!!!
Háborúban, főleg ma nincs olyan hogy semleges. Még a svájci pártok egy része is azon dolgozik, hogy elküldjék a Leopardokat, pedig ha valahol ott ennek hagyománya van és általában mindenki elismeri. Nálunk ilyen sosem volt és egyik nagyhatalom sem fogja garantálni a semlegességünk. Ez nem olyan hogy kimondjuk azt úgy van. Ausztriáét is nemzetközi szerződés garantálja, az osztrák pártok tamogatják és minden szomszédja nemcsak a nagyhatalmak tiszteletben tartják. Nálunk ebből egy se reális.
 
Amúgy az egészet Szechenyinek köszönhetjük mert nem vólt lég neki hogy az órszág leggazdagabb családja vóltak. Az eladósodott angolok megbolondították a hitellel. (ezért akarta a nemesi jgok eltőrlését.) és a gőzhajózás miatt ami az ő kezébe vólt és az akkor potom pénzért felvásárólt ártéri területek megszerzésével tovább akarta növellni a befolyását... Nem az ország érdeke hajtotta azt sem hanem a saját érdekei.
1. hogy hitelt vehessen fel elzálogosítandó földjeire
2. a gőzhajózás gyűrje le a vasútat (még mielött az kiépülne folytsa el a fő kereskedelmi írányokon.)
3. olcsón jusson további területekhez amik a szabájzás után megtöbbszörözik az árukat.
Szerintem nem volt egy abszolult negatív szereplője a történelemnek, csak ugyan úgy teljesen belebuzult a maga korának (nyugati) technológiájába, mint teszik ezt ma is sokan. Hogy ez évszázados távlatban nem egy sikersztori, az meg más kérdés. Hány meg hány ilyen van, volt, lesz.
 
Megjött a Berlinből a parancs
Kína - Oroszország - Lengyelország - Csehszlovákia (nincs szlovák részleg) - Magyarország 15 nap alatt a DB Eurasia szervezésében.

Egyelőre havonta egy, júliustól hetente.

#szankciokmukodnek
 
Sok ismerősöm dolgozik mekibe , (diplomas bolcseszek pl) igazabol eleg jo munka hely , egyetlen negativuma a időbeosztás rossz , éjfélkori vegzesek meg hajnal 4-es kezdesek stb ... De amugy minden mas szempontjabol eleg jo
Sok múlik az étterem vezetőségén, csapaton is. Asszony unokahúga suli mellett dolgozott náluk, vegyes volt a tapasztalata, és többnyire a helyi csapat húzta le. Amúgy beszámolója alapján az is csak egy munkahely volt a sok közül, tipik multi, papírmunka rendben, bér olyan amilyen, nem a legrosszabb, a munka változó, vannak szar részei meg kevésbé szarok... mindegy mit csinál az ember, mindenütt, még a jó helyeken is lesz nemszeretem része, különben neked kéne fizetned érte. :)