SÁGA Foods új gyára?Milyen üzem épül a 84-es út mellet a sárvári leágazás előtt? Elég komoly épitkezés, lassan kezd kész lenni. Amig máshol nagy táblák vannak, hogy mi készül, ennél semmi nincs kiirva.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
SÁGA Foods új gyára?Milyen üzem épül a 84-es út mellet a sárvári leágazás előtt? Elég komoly épitkezés, lassan kezd kész lenni. Amig máshol nagy táblák vannak, hogy mi készül, ennél semmi nincs kiirva.
És miért? Egyrészt 20-30%-os költségmegtakarítási programok vannak. Tehát a közvetlenül a soron dolgozó létszám a kapacitások növekedésével még nőhet, de minden más terület karcsúsítva lesz. Mert minden költségmegtakrításnak ez a vége a tapasztalataim szerint.Egyébként autóipar. Ott éppen minden annyira szipi-szupi, hogy aktívan az öncsonkítási fázisban vagyunk. Végtag lesz amputálva nem ujjpercek, csak az a kérdés mennyi.
A győri beszállítói cégeknél leépítések és megnövelt nyári leàllások vannak mostanság.Egyébként a hazai autogyártás, amit és ahogy én ismerem, 100÷%-on pörög.
Ugye itt az a kérdés hova szállított be.A győri beszállítói cégeknél leépítések és megnövelt nyári leàllások vannak mostanság.
chatgpt:Milyen üzem épül a 84-es út mellet a sárvári leágazás előtt? Elég komoly épitkezés, lassan kezd kész lenni. Amig máshol nagy táblák vannak, hogy mi készül, ennél semmi nincs kiirva.
A telex folyamatosan nyomja a CATL-t és a kínai beruházásokat lejárató cikkeket. Meg kell dolgozni az újságíróknak a dollarokért, már drágábbak a pöcsös csajok Thaiföldön és a téli nyaralásra is kell spórolni, nemcsak a Fiat 500-asra. Nincs ezzel gond, a kínaiak sem angyalok, sőt sokszor a tökükre kell lépni.
A progresszív sajtó tolja a kínai befektetések elleni hangulatkeltést rendületlenül.
Felvidéken ugyanez megy.Ha neked hecckampány az, hogy a valós problémákat megírják ...
Megszűnt a debreceni ITE Remform buszok gyártása
Kár értük kifejezetten szép, elegáns buszok... jó lett volna a mostani 1000 buszt megfelezni a credo és ITE között...
![]()
Kevés megrendelés, veszteséges működés: jó eséllyel nem készül több ITE Reform | Magyarbusz [Info]
Szakmai berkekben már egy ideje köztudott volt, hogy bizonytalanná vált a Debrecenben gyártott, hazai fejlesztésű Reform 500 és 600 típuscsalád jövője,magyarbusz.info
Mert lett volna a kravtexnek egy hazai konkurenciája és lehetett volna őket versenyeztetni éppen melyik ad jobb ajánlatot... csak a ITE-nél az cseszték el, hogy a mercivel álltak össze ami kb az egyik legdrágább alvázat gyártja a piacon meg nem is adtak el a minden alvázat mert csináltak volna maguknak egy konkurenciát ezért kellett volna a pl Scania-val összeállni, mert ők gyakorlatilag nem tudtak labdába rúgni volán tendereken így eladtak volna bármilyen alvázat meg Ők amúgy is szívesebben közösködnek másokkal, mint a MerciMiért lett volna jó?
Mert lett volna a kravtexnek egy hazai konkurenciája és lehetett volna őket versenyeztetni éppen melyik ad jobb ajánlatot... csak a ITE-nél az cseszték el, hogy a mercivel álltak össze ami kb az egyik legdrágább alvázat gyártja a piacon meg nem is adtak el a minden alvázat mert csináltak volna maguknak egy konkurenciát ezért kellett volna a pl Scania-val összeállni, mert ők gyakorlatilag nem tudtak labdába rúgni volán tendereken így eladtak volna bármilyen alvázat meg Ők amúgy is szívesebben közösködnek másokkal, mint a Merci
Valahol el kell kezdeni... A kravtex is úgy kezdte, hogy ikarusokat újított fel aztán vett teljes licenszet a SOR-tól, és csak utánna lett saját alvázaA Kravtex sokkal nagyobb hozzáadott értékű buszokat gyárt. A ITE tulajdonképp csak egy felépítményt csinált egy meglevő alváz+meghajtás kombóhoz.
Valahol el kell kezdeni... A kravtex is úgy kezdte, hogy ikarusokat újított fel aztán vett teljes licenszet a SOR-tól, és csak utánna lett saját alváza
Alig készült 100 db a reformból erre nem lehet nagyon hazai beszállítóknak építeniMég licenszben is nagyobb hozzáadott értékke lmentek.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..