Felkerült a videó, ami elvileg arról szólt volna, hogy mindkét hajtóművet beindítják és járatják őket. Végül a terv nem sikerült, mert a végül a gépparancsnok pilóta nem engedte, hogy a jobb hajtóművet is elindítsák, miközben a bal már dolgozott. Az ok, ahogy a rádiózásukból hallható, az, hogy a gép futómű rugóstagjai "üresek" voltak, azaz nem voltak gázzal vagy olajjal feltöltve(nem tudom mi való ebbe a típusba). Tehát nem csillapították a gép mozgását, amit a forgószárny forgása okozott. Így pedig egyre komolyabb földi rezonancia kezdett kialakulni, amire, ha ráindítják a 2-es hajtóművet, csak még rosszabb lett volna(pl. akár fel is borulhatott volna a helikopter), így a tapasztalt pilóta inkább a folyamat megszakítása és az egyes hajtómű leállítása mellett döntött. A "zene" viszont nem maradt el, mert ahhoz elég volt egy hajtómű is, hogy a Mi-6 forgószárnyait olyan fordulatra pörgesse, ahol már hallani ezt.