Mi-8 / Mi-17 / Mi-171 Hip (Mil)

Mi-8MTKO:
179366.jpg
 
<blockquote rel="boki">Hogyan szuletnek a helikopterek: Képes beszámoló az Ulan- Ude-i helikoptergyártó vállalatból.

http://bmpd.livejournal.com/1601761.html

Ahhoz képest, mennyi koptert adnak el, nagyon oldschool a gyártósor....
 
http://vpk.name/news/146997_kompleks_reb_ryichagavm_zapustyat_v_proizvodstvo_v_techenie_dvuh_let.html

https://www.youtube.com/watch?v=5thaBUl72XE
 
<blockquote rel="boki">Hogyan szuletnek a helikopterek: Képes beszámoló az Ulan- Ude-i helikoptergyártó vállalatból.
4229770.jpg

4230302.jpg

52 érdekes kép

http://bmpd.livejournal.com/1601761.html</blockquote>

Az 5S-t és a LEAN-t még nem nagyon alkalmazzák ők sem.
De a polkorrektség kedvéért megjegyzendő, hogy a német gyárakban is van ilyen lekopott üzem, csak a rend nagyobb egy kicsit ( a cső nincs szanaszét hagyva, arcvédő nem a lépcsőn pihen, stb). Bár a munkavédelemre egy kicsit többet is adhatnának: itt a fellépőkre gondolok :) . Igaz fülvédő az van. A borsókonzerv a 14-es képen mindent visz :) Sajnos sok helyen itthon is beviszik az üzembe a kaját, pedig tilos.
Amúgy tisztasági festés rendben van, és elég szépen készülékezve is van a gyártósor. A szerelő asztalok is normálisak.
Ilyen gyárlátogatásos fotósorozatokat bármikor szívesen megnéznék ( pl suhoy, mikojan, ural, kamov, stb..). Előre is köszönöm. Mindig lehet mit tanulni.
 
<blockquote rel="boki"><blockquote rel="boki">Hogyan szuletnek a helikopterek: Képes beszámoló az Ulan- Ude-i helikoptergyártó vállalatból.
4229770.jpg

4230302.jpg

52 érdekes kép

http://bmpd.livejournal.com/1601761.html</blockquote>

Az 5S-t és a LEAN-t még nem nagyon alkalmazzák ők sem.
De a polkorrektség kedvéért megjegyzendő, hogy a német gyárakban is van ilyen lekopott üzem, csak a rend nagyobb egy kicsit ( a cső nincs szanaszét hagyva, arcvédő nem a lépcsőn pihen, stb). Bár a munkavédelemre egy kicsit többet is adhatnának: itt a fellépőkre gondolok :) . Igaz fülvédő az van. A borsókonzerv a 14-es képen mindent visz :) Sajnos sok helyen itthon is beviszik az üzembe a kaját, pedig tilos.
Amúgy tisztasági festés rendben van, és elég szépen készülékezve is van a gyártósor. A szerelő asztalok is normálisak.
Ilyen gyárlátogatásos fotósorozatokat bármikor szívesen megnéznék ( pl suhoy, mikojan, ural, kamov, stb..). Előre is köszönöm. Mindig lehet mit tanulni.</blockquote>

Szerintem az arcvedos foto valami munkaszunertben keszulhetett mert munkast nem csak a maszkot latod. A borsos konzerv meg tul nagy hogy semelyi etkezes celjabol legyen ott szerintem szimplan csavart vagy szerszamot tartanak benne. Talan meg felul nyitott is a doboz.

Talan
 
http://www.kisalfold.hu/gyori_hirek/titkositott_helikoptertragedia_a_bakonyban_ot_szovjet_tabornok_vesztette_eletet_a_langolo_gepben/2458110/?utm_source=hirkereso&utm_medium=feed&utm_campaign=hirkereso


Nem tegnap történt,de érdekes történet..
 
Irán 100 darab Mi-17 beszerzését tervezi.
http://military-informant.com/airforca/iran-sobiraetsya-kupit-sto-mnogotselevyih-rossiyskih-vertoletov-mi-17.html
 
Irán 100 darab Mi-17 beszerzését tervezi.
http://military-informant.com/airforca/iran-sobiraetsya-kupit-sto-mnogotselevyih-rossiyskih-vertoletov-mi-17.html

Na akkor nem is lesz kapacitás nekünk párat legyártani. Még ha törölnék a szankciókat akkor se.
 
Az oroszok jelenleg a kagylóajtós és a rámpás verziót is gyártják.

Mi előnye van a kagylósnak a rámpáshoz képest? Ha jól tudom azt nem oylan egyszerű kinyitni/bezárni, repülés közben nem is lehet.