Mi-8 / Mi-17 / Mi-171 Hip (Mil)

<blockquote rel="tarzaan">A rámpa meg lenyitható:)

Akkor van a gebasz ha lőnek amíg várod hogy lenyíljon:) Deszant is egyszerűbb vele. Személyes tapasztalat:)
http://www.airliners.net/photo/Artic-Group/Mil-Mi-8T/2104054/L/
</blockquote>

De télen azért elég gáz lehet + ha nincs rögzítve az ember, akár ki is eshet.

Ráadásul a kép alapján leszedett ajtónál -4 ülőhely.
 
De télen azért elég gáz lehet + ha nincs rögzítve az ember, akár ki is eshet.

Ráadásul a kép alapján leszedett ajtónál -4 ülőhely.

Jelen esetben meleg idő volt (lent kb 30), de FL140-en így is mínusz volt:)

Rögzítés van, van biztonsági heveder ha közel vagy a "kijárathoz", de én pl csak simán be voltak kötve, az öv minden ülőhelyen adott.

Ülőhely nem vész el mert mindegyik felnyitható, itt a süllyedés miatt nyitódtak fel a gravitációtól:)
 
???

A siófoki Mi-8-asokról épp azért van leszerelve a kagylós ajtó, mert különben nem lehetne belőle hátul kiugrani ejtőernyővel. És földön is könnyebb így be/ki szállni belőle.

De ha hátulról lőnek a gépre, akkor így semmi sem véd.

A katonák inkább az oldalajtókon szoktak ugrani, be-kiszállni.

A rampa kb. 6 mp alatt nyílik le és már a levegőben is nyitható.


800_4481339711_cc460786fb_o.jpg


0930002.jpg
<u></u>

<blockquote rel="tarzaan">A rámpa meg lenyitható:)

Akkor van a gebasz ha lőnek amíg várod hogy lenyíljon:) Deszant is egyszerűbb vele. Személyes tapasztalat:)
http://www.airliners.net/photo/Artic-Group/Mil-Mi-8T/2104054/L/
</blockquote>
 
???

A siófoki Mi-8-asokról épp azért van leszerelve a kagylós ajtó, mert különben nem lehetne belőle hátul kiugrani ejtőernyővel. És földön is könnyebb így be/ki szállni belőle.

De ha hátulról lőnek a gépre, akkor így semmi sem véd.

A katonák inkább az oldalajtókon szoktak ugrani, be-kiszállni.

A rampa kb. 6 mp alatt nyílik le és már a levegőben is nyitható.


800_4481339711_cc460786fb_o.jpg


0930002.jpg
<u></u>

<blockquote rel="Mike"><blockquote rel="tarzaan">A rámpa meg lenyitható:)

Akkor van a gebasz ha lőnek amíg várod hogy lenyíljon:) Deszant is egyszerűbb vele. Személyes tapasztalat:)
http://www.airliners.net/photo/Artic-Group/Mil-Mi-8T/2104054/L/
</blockquote>

</blockquote>

Nehogy azt hidd, hogy a minyó hátsó kagyló-ajtaja bármilyen lövés ellen megvédene! Ja bocsi, Robin Hodd nyila, a csúzli (gumipuska) és a légpuska ellen igen, megvéd, más ellen nem. Szóval nincs benne páncélozás, vékony durállemez az egész
 
Emel: és a rampa?

Azt nem ismerem, nekem olyanhoz még nem volt szerencsém. De józanul belegondolva az se lehet túl acélos, mert csúnyán tönkretenné a gép kiegyensúlyozását, ha meg elöl és a hajtómű és reduktorteret is jól megpáncéloznák, akkor egyensúly oké, de teherszállításról lemondhatunk, mert elveszi a páncél súlya (ilyenek voltak anno az NDK MI-8TB gépek, rajtuk volt annyi páncéllemez, amennyit a teherszállító el tudott vinni).
 
???

A siófoki Mi-8-asokról épp azért van leszerelve a kagylós ajtó, mert különben nem lehetne belőle hátul kiugrani ejtőernyővel.
A katonák inkább az oldalajtókon szoktak ugrani, be-kiszállni.

Ok, én is ezt mondom:) A kagylót nem hiába hívják deszant ajtónak is, mind1 hol szeretnek ugrani.

kb feledat függő melyik a jobb de mindkettő nagyon hasonló hatékonyságú, egyik elektronika a másik nem, ami eltérő.
Nem véletlen van gyártásban mind2.

Itt egy + feladat a deszant mellé ahol nem kell nyitogatni
http://www.airliners.net/photo/Hungary---Air/Mil-Mi-17/2758477/L/&sid=afe2a635306ab774e82d479979958ee9
 
Orosz újságok szerint természetesen semmilyen 30 db-os vásárlás nem lesz a magyar honvédvégnek, mert EU szankciók miatt nem engedélyezi. Most meglévő 5 db Mi- 8 modernizálásáról tárgyalnak.