![]()
Érdekes festésű MiG-23M. Mivel kiállítási tárgy (volt valamikor, mert ez egy régi kép), ezért egyátalán nem biztos, hogy valóban köze volt a gépnek a haditengerészethez. Minden esetre egyfelől valóban részt vettek a MiG-23-sok is az ugrósáncos kísérletekben, illetve a kép alapján lehet fogalmunk arról, hogy milyen lett volna a MiG-23K festése, ha tényleg kifejlesztik.
Nem is a Jak-38-asok helyett lett volna a MiG-23K, hanem a MiG-29K és a Szu-27K alternatívájaként, amikor még nem kristályosodott ki, hogy milyen gépek is kerülnének a leendő szovjet repülőgép hordozókra a 80-as évek második felétől.Pedig valami azt súgja, hogy többre mentek volna ezekkel, mint a Jakokkal.
Elvileg már a 70-es években foglalkoztak a K változattal, a végül törölt Orjol-osztályú hordozókra került volna.Nem is a Jak-38-asok helyett lett volna a MiG-23K, hanem a MiG-29K és a Szu-27K alternatívájaként, amikor még nem kristályosodott ki, hogy milyen gépek is kerülnének a leendő szovjet repülőgép hordozókra a 80-as évek második felétől.
	![]()
Milyen érdekes kép. A fékszárny felszálló módban, a stabilizátorok húzott helyzetben, a futó mintha bent lenne, de nincs a pótvezérsík kinyitva. Retus lenne és a gép valami oszlopra szerelt emlékmű volna, vagy más lehet a megoldás?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..