1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Mikojan-Gurjevics MiG-17 "Fresco"

Diskurzus a(z) '1. generációs típusok' témában - weasel007 által indítva @ 2014. július 24..

  1. emel

    emel Well-Known Member

    A lángcsóva az az időnként bekapcsolt utánégető miatt jelenik meg (mikor nagyobb tolóerőre van szükség, gyorsításnál, emelkedésnél).
     
  2. emel

    emel Well-Known Member

    Nem az F-105-ök pilótái voltak a kezdeményezők, hanem a vietnami vadászok. A légiharcokban 23 Thunderchief-et lőttek le, de keményen megizzadtak és meg is szenvedtek ezért, a 105-ök pilótái 28 MiG-17-et lőttek le!! Max Brestel századosnak 67 márc. 10.-én még kettős légi győzelme is volt!
     
    fishbed, endre and gacsat like this.
  3. Terminator

    Terminator Well-Known Member

    Ok, persze ez világos. Akkor inkább úgy kérdezem, hogy minden MiG-17esből mindig ekkora láng jött ki?
    A többi még repülőképes MiG-17-esnél mintha "szúrólángosabb" lenne, nem ilyen nagy lángú lobogós.

     
  4. emel

    emel Well-Known Member

    Ez függ az utánégető rendszerbe betáplált tüzelőanyag mennyiségétől és a hozzá tartozó GSF-keresztmetszet beszabályzásától. Ha kicsit spórolósabban adagolják a kerót vagy/és nagyobbra szabályozzák a kiömlő keresztmetszetet akkor kicsit "lobogósabb", nem annyira szúróláng-szerű lesz a láng. Meg kicsit nagyobb lehet a hajtómű élettartama is ... :);)
     
    fishbed, misinator, gacsat and 2 others like this.

Ezen oldal megosztása