Nem biztos a videó szerint hogy A50 volt, lehetett földi irányító is,annyiból lényegtelen hogy a pilótának ő szólt. Ez egyértelmű hogy a pilóta nem vette észre időben, az irányító mondott mindent, hogy merről, milyen távból, milyen sebességgel és mi, abból is mennyi jön feléjük. Kérdezte hogy látják e vizuálisan, sima nem volt a válasz. Sanszosan a saját feladatával volt elfoglalva a Szu34 személyzet, életmentő volt az irányító jelzése.
Abban neked igazad van, hogy onnantól hogy képbe kerültek hogy tré van, mi merről jön, csinálta nagyon helyesen az intenzív kitérő manővert saját maga full gázzal, patriot kinematikai hmz összeomlasztással, magasság eldobás árán is full gázos lefelé tartó balfordulóval, hogy majdnem beleszakadtak. Akkor már inkább zavarta az operátor magyarázása, nem is igen válaszolgatott, szart rá, küzdöttek mint malac jégen. Szoros is volt, mert a pukkanást már látták, anyáztak meg meg is tértek gondolom hirtelen.
Az elején nagyon kellett az operátor, ha nem szól időben, mondja egyértelműen hogy mission abort, és kitérés, simán meghalnak! Viszont utána a pilóta kitaposta a szart saját maga a gépből, és túléltek 4 high end patriotot. Ez azért azt gondolom nem semmi!
Abban neked igazad van, hogy onnantól hogy képbe kerültek hogy tré van, mi merről jön, csinálta nagyon helyesen az intenzív kitérő manővert saját maga full gázzal, patriot kinematikai hmz összeomlasztással, magasság eldobás árán is full gázos lefelé tartó balfordulóval, hogy majdnem beleszakadtak. Akkor már inkább zavarta az operátor magyarázása, nem is igen válaszolgatott, szart rá, küzdöttek mint malac jégen. Szoros is volt, mert a pukkanást már látták, anyáztak meg meg is tértek gondolom hirtelen.
Az elején nagyon kellett az operátor, ha nem szól időben, mondja egyértelműen hogy mission abort, és kitérés, simán meghalnak! Viszont utána a pilóta kitaposta a szart saját maga a gépből, és túléltek 4 high end patriotot. Ez azért azt gondolom nem semmi!