A lényeget Mack megírta, csak egy apró korrekció: a szívócsatornába belépő légáramlat nem a turbinával találkozik először, hanem a kompresszor-egység lapátjaival, és ezeket nem érheti el hangsebesség fölötti áramlás, ezért kell a szívócsatornába belépő légáramlatot lefékezni. A régebbi kúp és zsalu-kivitelű mozgó szerkezetek még keresztmetszet-variálással is vezérelték a légáramlatot, főleg azért, mert akkoriban magasabb végsebesség volt a követelmény, manapság Mach 1,6-1,8 fölé nemigen mennek, kb. eddig a sebességhatárig ügyes tervezéssel a mozgó és vezérelt szerkezeteket meg tudják spórolni. Eddig a sebességhatárig a gép orrának a szívócsatorna előtti szakaszának (mint áramlásterelő és vezérlő) megfelelő kialakításával és a szívócsatorna belső kialakításával, meg a kompresszorlapátok különleges kialakításával már megoldható a hangsebesség alatti stabil áramlás létrehozása a kompresszorba való belépés előtt. Ennek kivitelezéséhez viszont nagyon széleskörű hangsebesség fölötti szívócsatorna/szélcsatorna-kísérletek, és nagyon precíz gyártástechnológia, valamint magas szintű üzemeltetési kultúra kell (hangsebesség fölötti szélcsatorna azért nem minden sarkon akad). Ezeknél a gépeknél nemigen fér bele az üzemeltetésbe, hogy az áramlást befolyásoló felületeken a katonabakancstól vagy egy nekitolt kabinlétrától, fegyverkocsitól eredő horpadás legyen (a régi gépeken a kényes felület a szívócsatorna belseje volt, ezeken az új madarakon maga a géporr meg a szívócsatorna elején lévő dudor is ugyanilyen kényes felület lett).