Nemzetközi katonai pilótaképzés

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
39 490
76 277
113
The Royal Canadian Air Force is reaffirming its presence at a major multinational jet pilot training school and placing its fighter lead-in training squadron on hiatus, as the RCAF prepares to transition its frontline fighter from the CF18 to the F35.

One of the first steps in this transition was implementing an interim or ‘bridge’ training program that sees future Canadian fighter pilots conduct their initial fighter training through the Euro-NATO Joint Jet Pilot Training (ENJJPT) program at Sheppard Air Force Base in Texas, and other Fighter Lead-in Training (FLIT) programs in Finland and at Italy’s International Flight Training School, where Canada will have two instructors and six students by 2025.

 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
26 422
93 316
113
A NATO Flight Training Europe (NFTE) bővítése folyamatban van


Tizenkét NATO-szövetséges (Belgium, Németország, Görögország, Olaszország, Montenegró, Észak-Macedónia, Románia, Spanyolország, Csehország, Törökország, Magyarország és az Egyesült Királyság) március 25-én megállapodott arról, hogy a NATO Repülési Kiképzés keretében katonai repülési kiképzést hajtanak végre. Az európai (NFTE) kezdeményezést tovább kell terjeszteni a szövetségre.

Amint a NATO a honlapján bejelentette, ezek közé tartozik

mintegy ötven pilóta diák első elhelyezése négy helyszínen idéntől,
kilenc új képzőhely kialakítása is
egy speciális tanácsadó testület létrehozása az ipar számára.
Az NFTE célja, hogy alapjaiban változtassa meg azt a módot, ahogyan a NATO-országok a repülőgép-személyzet teljes spektrumát képezik ki, beleértve a sugárhajtású repülőgépek (vadász- és szállítórepülőgépek), a helikopterek és a távirányítású repülőgép-rendszerek pilótáit – írja a NATO.

Az NFTE nemcsak a szövetséges légierő egységét erősíti, hanem a NATO-államok egységét is elősegíti. Mircea Geoană főtitkár-helyettes azt mondta: „Az egység nem csak úgy jön létre, hanem ki is kell érdemelni. Ennek egyik módja a szisztematikus közös képzés és a folyamat során bizalmi kapcsolatok kiépítése.” A NATO Flight Training Europe kiváló példa erre. Ez a fontos multinacionális erőfeszítés segíteni fog a nemzeti elszigeteltség leküzdésében, és közös megközelítés kialakításában a következő generációs repülőgép-személyzet képzésében – folytatta Geoană.

A NATO Támogatási és Beszerzési Ügynöksége (NSPA) szerint az NFTE 2020 júniusában indult a NATO védelmi minisztereinek találkozóján. A nagy horderejű projekt egy multinacionális kezdeményezés, amely különböző típusú pilóták – vadászrepülőgép-pilóták, helikopter- és szállítópilóták, valamint repülőgépeket távrepülő személyzet – számára kialakított kiképzőközpontok hálózatából áll. Ez a kezdeményezés lehetővé teszi az adaptálható kísérleti képzést Európa-szerte, lehetőség szerint a meglévő képzési struktúrák felhasználásával.

A nemzetek együtt dolgoznak az NSPA által elindított KTF támogatási partnerségben. Eddig Görögországban, Magyarországon, Észak-Macedóniában, Csehországban és Olaszországban alakítottak ki kiképzőbázisokat. Az NSPA átveszi a programirányítást és támogatja a különböző képzési bázisok hálózatba szervezését.
 
  • Tetszik
Reactions: Aladeen

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
39 490
76 277
113

Canada Eyes Acquisition of 70 Training Aircraft...
When it comes to the RCAF’s (Royal Canadian Air Force) training requirements, Blair announced that a contract that will remain valid for 25 years would be signed with SkyAlyne Canada Limited Partnership for the Future Aircrew Training (FAcT) Program. According to the official release issued by the Ministry of Defense, the contract is worth CAD 11.2 billion, taxes included (USD 8.22B).
The goal of the agreement is to cover the acquisition of more than 70 training aircraft split into five, type-specific fleets. The types to be acquired include:

  • Grob G120TP,
  • Pilatus PC-21,
  • Beechcraft King Air 260,
  • Airbus Helicopters H-135
  • De Havilland Dash 8-400, equipped with a mission training system in the cabin.
The new FAcT contract will replace the current in-house training services provided by the RCAF and two existing contracts: a CAD 4.6B (USD 3.38B), 25-year agreement with CAE Military Aviation Training for the NATO Flying Training in Canada program, expiring in 2028, and a CAD 1.8B (USD 1.32B), 22-year contract with Allied Wings for the Contracted Flying Training and Support program, ending in 2027.