Továbbfejlesztett Borei-A nukleáris meghajtású tengeralattjarot vesz at az orosz haditengerészet május 25-en
https://tass.com/defense/1158679
				
			https://tass.com/defense/1158679
Tengeralattjaro fronton valami nagy durranas?
Ha minden igaz a Kaszatonov lesz kiállítva a kikötőben , azt lehet majd látogatni.
Az északi része néha befagy. A Kaszpinak is. Az Azovi-tenger ( a Don torkolata) és a Kaszpi északi része szinte édes víz.Eza tenger nem fagy be és csak egy bejárata van, nem lehet rajta áthajózni, ahogy a Balatonon sem.
Van.Az északi része néha befagy. A Kaszpinak is. Az Azovi-tenger ( a Don torkolata) és a Kaszpi északi része szinte édes víz.
Mindazonáltal szükség lenne egy belföldi vizi útra a Baltikumból a Fekete - tengerre.
Lássuk a linket. A fekete - tengerről a Kaszpiba van a Lenin- csatorna, azon 138 m hosszú és 11m széles hajók férnek át. A merülést nem tudom, de ez kb elégnek látszik. A Fehér - tengeri csatorna viszont csak kirakat. Nem jó semmire.
 
	Jó, ha 2030ra lessz belőle valami.Orosz VM és a Kercsi Záliv hajógyár aláírták a szerződést az első két orosz univerzális desszanthajó építésére. Az üzlet értéke 100 milliárd Rubel. A hajók a Két francia Mistral helyett lesznek építve és kissé átdolgozták a terveket orosz igény szerint.

A 3,6m max merülés elég kicsinek tűnik.Lássuk a linket. A fekete - tengerről a Kaszpiba van a Lenin- csatorna, azon 138 m hosszú és 11m széles hajók férnek át. A merülést nem tudom, de ez kb elégnek látszik. A Fehér - tengeri csatorna viszont csak kirakat. Nem jó semmire.
 
	Lássuk a linket. A fekete - tengerről a Kaszpiba van a Lenin- csatorna, azon 138 m hosszú és 11m széles hajók férnek át. A merülést nem tudom, de ez kb elégnek látszik. A Fehér - tengeri csatorna viszont csak kirakat. Nem jó semmire.
 
	Nem is kicsit, jóval szélesebb lesz.Orosz VM és a Kercsi Záliv hajógyár aláírták a szerződést az első két orosz univerzális desszanthajó építésére. Az üzlet értéke 100 milliárd Rubel. A hajók a Két francia Mistral helyett lesznek építve és kissé átdolgozták a terveket orosz igény szerint.

A Volga-Balti-csatornán vontatták Szentpétervárra a Pella hajógyárba két Karakurt osztályú korvettet. A hajókat a Feodesszia More hajógyárban bocsátották vízre majd az Azovi-tengeren, Donon-Volgán át Szentpétervárra.
Május 13-án érkeztek meg.

Ezen a marhaságon nem agyalok tovább, mivel a fekete-tenger meleg víz. Pápá.Az északi része néha befagy. A Kaszpinak is. Az Azovi-tenger ( a Don torkolata) és a Kaszpi északi része szinte édes víz.
Mindazonáltal szükség lenne egy belföldi vizi útra a Baltikumból a Fekete - tengerre.
Ezen a marhaságon nem agyalok tovább, mivel a fekete-tenger meleg víz. Pápá.
 )
 )Pénteken jön az Admiral Golovko.
 
	 
	 
	 
	 
	 
	Orosz VM és a Kercsi Záliv hajógyár aláírták a szerződést az első két orosz univerzális desszanthajó építésére. Az üzlet értéke 100 milliárd Rubel. A hajók a Két francia Mistral helyett lesznek építve és kissé átdolgozták a terveket orosz igény szerint.

Az ilyen hajóknak milyen reális katonai értelme van?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
