A Rafale biztos tetszett volna neki, mivel a legszebb negyedik generációsEgy igazi művész volt az öreg! Szerintem csodaszép gépeket tervezett!

A Rafale biztos tetszett volna neki, mivel a legszebb negyedik generációsEgy igazi művész volt az öreg! Szerintem csodaszép gépeket tervezett!

* Az egyik legszebbA Rafale biztos tetszett volna neki, mivel a legszebb negyedik generációs![]()
!!! Én sosem tudom eldönteni, hogy a Szuhoj, vagy a Rafale a legszebb, örök dilemma marad ez nekem! Viszont a maga korában a Mirage III, és szerintem a 2000 is nagyon ott volt a szeren! Hiába na, a formatervezéshez nagyon értenek a franciák, ha repülő, ha autó!* Az egyik legszebb!!! Én sosem tudom eldönteni, hogy a Szuhoj, vagy a Rafale a legszebb, örök dilemma marad ez nekem! Viszont a maga korában a Mirage III, és szerintem a 2000 is nagyon ott volt a szeren! Hiába na, a formatervezéshez nagyon értenek a franciák, ha repülő, ha autó!

Nagy kedvenc az is! Letisztult, szuper forma.Mirage 2000![]()
Hát a formatervezéshez volt egypár mutatós mintájuk, pl. Brigitte Bardot, Catherine Deneuve, Sophie Marceau, és bőven lehetne folytatni a sort...* Az egyik legszebb!!! Én sosem tudom eldönteni, hogy a Szuhoj, vagy a Rafale a legszebb, örök dilemma marad ez nekem! Viszont a maga korában a Mirage III, és szerintem a 2000 is nagyon ott volt a szeren! Hiába na, a formatervezéshez nagyon értenek a franciák, ha repülő, ha autó!

Nem akartam idekeverni a nőket, mint témát, mikor a formatervezésüket dícsértem, de becsszó, hogy eszembe jutott nekem isHát a formatervezéshez volt egypár mutatós mintájuk, pl. Brigitte Bardot, Catherine Deneuve, Sophie Marceau, és bőven lehetne folytatni a sort...![]()
! Bizony, a külcsínyben jók minden fronton!Bizony, a külcsínyben jók minden fronton!
Mármint fegyvereknél. 
Hahah, és a nőknél smafuA belbecs sem utolsó.Mármint fegyvereknél.
![]()
?! Mindenhol úgy jó, ha erős,és összhangban van e két tulajdonság. A legnagyobb gond az ilyen modelleknél legtöbbször, hát igen : A bekerülési, és később a fenntartási költségek
!Szerintem a manőver alján még egy erőszakos, börtönből szabadult urológus sem tudott volna prosztatavizsgálatot kezdeni a pilótánál.Szerintem a pilóta nem így akarta:

EF is csinált egy ilyet egyszer szárazföld felett.
Szerintem nincs semmi ilyesmi. Szimplán elég ideig dolgozott a felhajtóerő, hogy elkoptassa a függőleges sebesség komponenst.A "becsapódás" előtti utolsó pillanatban milyen jól érzékelhető/látható a párnahatás!
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..