Veszélyben a Piranha V. romániai gyártása.
A deal része volt, hogy a General Dinamics és a Romarm vegyesvállalatot alapít - ez kötelező eleme volt az üzletnek, ez utóbbi bedobta a közösbe a Uzina Mecanica Bucuresti gyárat, a terv az hogy itt készülnének a 227 db első etap azon járművei amik nem a svájci gyártótól érkeznek. De a céggel gond van, mert folyamatosan veszteséges és tartozásokat halmozott fel, ami miatt banki felügyelet alá vonták, a GD pedig ilyen feltételekkel nem vállalja és felfüggesztette az együttműködést. Az indok, hogy nem látja biztosítottnak a technológiai transfer és a beruházás biztonságát egy olyan vállalatnál ami bármikor végrehajtás alá kerülhet, de kész együttműködni bármely más vállalattal a gyártásban. A kezdeti álmok 600 db 8×8 gyártásáról szóltak, köztük úszóképes járművekkel. A védelmi tárca (az állami Romarm) tárgyalásokat kezd a GD-vel, hogy vásárolja fel a veszteséges gyárat, de ezt az üzletet erős kétségek terhelik. Egyrészt minek a GD-nek még egy európai gyár, másrészt szükséges lenne garancia román részről a gyártás folytatására, azon kívül a gyár a Romarm portfólióban végzi a hadsereg járműveinek a javítását (életben tartását) is, így a tevékenységek egy részét ki kellene szervezni. Az elemzők azt is felvetették, hogy könnyen előfordulhat patthelyzet ami azt jelentené, hogy vagy marad a jelenlegi Pianha mennyiség, vagy az üzletből fennmaradó darabokat is külföldről kell beszerezni.
Egy következő óriásvállalat amit a románok megszivatnak ... azaz fordítva mert a nagyvállalatok nem omlanak össze egy Agilis, egy Bell Cobra, egy Damen hajógyár (holland), most egy Piranha V miatt, az csak egy sor az üzleti tervekben, de Románia a sokadik életképes üzletét veszíti el amivel fennmaradhatna a hadiipar palettáján, vagy épp képes lenne ütőképes haderőt építeni.