2 év alatt kellene (2023H2-2025H1) megérkezni a magyar gépeknek, ami átlagosan 16/2 = 8 átadott gép évente...Figyelmedbe ajánlom @Terminator a cikkben szereplő évszámokat. Ugye a mi gépeink 3 év alatt fognak ideérni. Namost a hollandok szállításai pedig csak 2028-ban kezdődnek meg. Nem gondolom, hogy az így adódott lyukba ne lenne megrendelésük. Ha mégis még az UAE megrendelését tartják ott etalonban - és végül tényleg nem maradnak -, akkor is 2028 körülig biztosított a gyártósor működése, ha előre hozzák a Holland gépek szállítását. Addig meg még máshonnan is beeshetnek hasonló megrendelések.
2018 decemberében rendeltük meg a gépeket, 2022 novemberében repült először az első, az majdnem pontosan 4 év. Maróth azt mondta, nem mi kértük így, ennek ennyi az átfutási ideje. Azaz a most megrendelt első holland gép kb 2027 közepére készül el, amit 2028-tól majd át lehet adni, ahogy a cikkben is írták. Függetlenül attól hogy közben van-e mit gyártani a gyártósornak, leghamarabb akkor készülhet el az átfutási/beszállítási idők miatt. Az utolsó magyar és az első holland gép közötti 2,5 évben elméletileg elkészülhetne még kb. 20 gép valakinek. A két rendelés között jelenleg van 6 db japán (1+2+1+2) és 5 db európai civil rendelés, de a távol-keleti rendeléseket általában Indonéziában szokták legyártani, mert ott készül a törzs és felesleges átszállítani Európába majd visszavinni a kész gépet, ha ott is össze tudják szerelni. Így jelenleg arra 2,5 évre a francia gyárnak 5 gépre van rendelése. Azt még el tudom képzelni, hogy lehet már egy francia ígéret egy kiegészítő megrendelésre erre az időszakra. Nem írja a cikk hogy a hollandok 2030-ra, a régi gépek kivonásáig megkapják-e az összes új gépet. A holland gépek gyártást leginkább úgy lehetne gyorsítani, ha az emirátusok gépeihez már megrendelt volna valamit a gyártó és az jó lenne a holland gépekhez.