1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Stavatti Machete

Diskurzus a(z) 'Közepes és könnyű csapásmérő repülőgépek' témában - Phoenix által indítva @ 2017. február 14..

  1. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Ez a számítás így szimplán nem igaz az én véleményem szerint. Mert a pilóta amikor nem repül a géppel, akkor is olyan tevékenységet végez, ami ahhoz szükséges. X évenkénti repórhoz Y pilóta kell, és azok éves bére a mérvadó a lehetségse repóráva. A te megközelítésed totálisan fals eredményt ad.
     
  2. amanitin

    amanitin Member

    ennél jobb kérdés, hogy pl a gép értékvesztése benne van-e. Ha egy gép belekerült mondjuk (hasra ütök) 50 millióba, és van benne (hasra ütök) 10 ezer óra repülés élettartam, akkor az önmagában 5000 dollár óránként.
     
  3. emel

    emel Well-Known Member

    Ehhez jobban értenek a pénzügyesek. De szerintem a gép pillanatnyi értéke addig nem sokat számít, míg esetleg el nem akarják adni, igazából csak akkor érdekes kiszámolni bekerülés/repóra alapján a maradék árat. Vagy amíg valami súlyosabb baleseti sérülés miatt ki kell kalkulálni, hogy érdemes-e még javítani vagy inkább kuka.
     
  4. amanitin

    amanitin Member

    ez nem megközelítés kérdése. Lehet máshogy is számolni, de annak nem fajlagos üzemeltetési költség lesz az eredménye.
     
  5. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    A te költséged azért nem pontos, merz a évi 450 órát repül vele egy pilóta, akkor irreálisan magas költséget ad, holott valójában ezt egy is képes beletenni.
     
  6. amanitin

    amanitin Member

    nem az számít, hogy mennyit képes. Az számít, hogy mennyi a valóság. USAF vadászpilóta átlag repóraszám mennyi? 100-150? Nyílván ennek van oka, és nem fog a triplájára nőni azért, mert a pilóták képesek lennének rá. Mint ahogy a fizetésük sem fog a felére csökkenni. Ezek adott dolgok, nem változnak drámaian évről évre, lehet velük számolni.
    De az az egész fejtegetés igazából lényegtelen abban a tekintetben, hogy szemlátomást ezeknél a gépeknél az üzemeltetésnek csak egy elég apró töredéke a pilóta bérköltsége még akkor is, ha 1000 dollár per óra jön ki.
     
  7. molnibalage

    molnibalage Well-Known Member

    Vadászpilóta vagy multirole? Az egyfeladatos F-15 és F-22 pilóták 120-140 órát tolnak, de az F-15 pilóták akár 180 órát is. Viszont ettől még nem változik meg a kalkulációd hiábja, borzalmasen felül becsüli ezt a költséget.
     
  8. misinator

    misinator Well-Known Member

    Bocs, hogy belevau, de a dolog nem arról szó, mint a film remake-k esetében, hogy lehet az új nem lesz jobb, de akár sokkal rosszabb is lehet, de ad munkát producernek, forgatókönyvírónak, rendezőnek, sztárocskáknak, egyéb színészeknek, stb., stb.
    Az A-10 elkavirnyászna még vígan 20-30 évig, de abban hol az üzlet!?
    Az új gép meg adná a munkát; a szenátorok feszíthetnének, mint a decis üveg, a projekt meg nyelhetné a költségvetési pénzeket, mint kacsa a nokedlit.
     
    aquarell likes this.
  9. aquarell

    aquarell Well-Known Member

    Controllerek előre....
    A haderő nem egy gazdasàgi tàrsasàg, nem vonatkoznak râ a szàmviteli szabàlyok.:)
     
  10. rudi

    rudi Well-Known Member

  11. comandante

    comandante Active Member

    Mondjuk kíváncsi vagyok hányan nézték meg a cég honlapját. Egyszer már belinkeltem amikor az iráni fórumon megjelent. Érdekes módon utána jelent meg a sokat vitatott "lopakodó " gépük.
     
  12. comandante

    comandante Active Member

  13. altx

    altx Guest

    Machete????

    Danny Trejo fogja vezetni?
     
    fip7 likes this.

Ezen oldal megosztása