Az a jovoévi szállítás úgy jon ki, hogy le lesz szállítva tesztelére egy darab, majd kovetkezo éven még néhány és csak utánna jonnek a rendes szállítások. Például a lánctalpasoknál kovetkezo a megosztás az 1. fázisba: 2023- 1db, 2024- 5db, 2025- 78db, 2026- 72db
Én a 8x8-as esetében SuperAV-ra tippelnék (ha nem porolják le a Vidrát), mert benne vagyunk az olaszokkal pont egy erre fókuszáló PESCO projektben (is) + az amerikaiak is már részben benne vannak. Láncosban pedig ezidáig ASCOD, CV90 és Lynx volt bemutatóba.
Itt valaki valamit nagyon elszámolhatott.
A 8x8-ra horror kevés a 4M EUR, ráadásul with VAT.
Lehetne ilyet találni, de kizárólag, ha rendes torony nélküli verziót keresnek. De mivel nem, így nagyon meg kell erőltetni magam, hogy a feltételeknek megfelelőt találjak.
A SuperAV-t 6M USD-ért rendelték az USMC-nek. Ráadásul torony nélkül annyi. Kizárt, hogy abban gondolkodnak. Ne feledjük, hogy a SeperAV egy hodály.
Van belőle elvileg 6x6-is, de azt csak a braziloknak gyártották. Csak ott van tudtommal gyártósor. Olcsó is, de meg lennék rajta lepődve, ha onnan rendelnének.
A Boxer biztosan nem. Az is 6-8 között van toronnyal.
Ha nagyon hunyorítok, akkor talán a Rosomak belefér, méghozzá az új lengyel toronnyal. Minden más esetben túlcsúszik a pénzügyi kereten.
Érdekes, de szerintem a láncos viszont Lynx lesz. Eléggé stimmel az kapacitások időbeli elosztása is.
Ha áll a CV-90-es kapacitás, akkor minek kellene 2025-ig halasztani a 6. jármű leszállítását?
Szerintem mostanában az ASCOD után sem nagyon kapkodnak. Az angol blama elég rosszul néz ki.