A PSZH -ból több mint 1500 db ment exportra. Csak mindenhol hamar selejtezték, mert nem igazán vált be.Egyébként nem rémlik hogy Magyarország valaha is exportált volna láncos harcjárművet számottevő mennyiségben - szóval "történelmi első" lehet ez a projekt. FUG volt talán az egyetlen harcjármű "exportsikerünk" az egész magyar történelemben...az inkább a KGST-s bartelnak köszönhetően, nem azért mert olyan hűde "versenyképes" lett volna...
"A sorozatgyártás során, 1970–79 között 2848 db PSZH-t készítettek. Az MN részére D-944-00, D-944- 21, D-944-22, D-944-31 és D-944 M modifikációkat gyártották. A határõrségünk részére a D-944-77 változatot szállítottak. MN készlet 1337 db, ebbõl 220 db D-944.00M volt.
Külföldi megrendelésre NDK-ba a D-944-40, D-944-41 és D-944-42 változatokat, 1363 db, Irak részére a D-944-50 és D-944-53 modifikációt adták át 150 példányban."
D-944 páncélozott szállító harcjármû (PSZH) | Haditechnikai Intézet
haditechnikaiintezet.hu
Most látom, hogy láncos járművet írtál. De már nem törlöm a hozzászólást.