Gyanítom, hogy mind a ketten elnéztétek:-(
Bár nem nehéz, főleg ebből a szögből.
Az első, ami gyanús lett, hogy a Szu-9 pilótafülke előtti törzs első része - az orrészig haladva kúposabb, rövidebb; kisebb a beömlőnyílás átmérője, mint mint a Szu-11-esé.
S attól még kisebb a Szu-7-esé.
A másik, amiről fel lehet ismerni, hogy a Szu-11 törzs felsőrészén van két üzemanyag vezeték, viszont a Szu-9-esen nincs.
A Szu-7 esetén a "választóvonal" a Szu-7B és Szu-7BM között van /ha jól tudom/.
Ha hinni lehet a wikipediának, akkor a Szu-9U-ból csak 50 darab épült, így - ha jól silabizálom a fordítót, az évekkel később elkészült - Szu-7U-t is használták pilótaképzésre/ellenőrzésre az elfogó "kályhacsöveknél"
http://airwar.ru/enc/other/su7u.html
http://airwar.ru/enc/fighter/su9u.html
Folytatás a Beszélgetőben

http://htka.hu/kozosseg/discussion/44451/beszelgeto/p5