Ezen a videón meg a T-58D2-es prototípus leszállása látható 3:21-től!
http://www.youtube.com/watch?v=EdmFLtWfcUc
Moninoban látható a T-58D-2/T-58L prototípus. Ezen jól latható a "kitüremkedő" szívócsatorna illetve a törzshátsórész T-58-as szerű szélesedése.
Ezt a gépet használták többek között a későbbi TM verzió orrfutójának kísérleteihez, azért áll ilyen peckesen.
http://www.airliners.net/photo/Russia---Air/Sukhoi-Su-15T/1202315/L/&sid=76de9a1286c87c793c3e9ceaff722fc9
http://www.airliners.net/photo/Russia---Air/Sukhoi-Su-15T/0791457/L/&sid=76de9a1286c87c793c3e9ceaff722fc9
http://www.airliners.net/photo/Russia---Air/Sukhoi-Su-15/1812323/L/&sid=76de9a1286c87c793c3e9ceaff722fc9
http://www.airliners.net/photo/Russia---Air/Sukhoi-Su-15T/1770608/L/&sid=76de9a1286c87c793c3e9ceaff722fc9
Még pár képről link. Az elsőn kiválóan látszik a még eredeti szívócsatorna/tözs kialakítás:
http://russianplanes.net/id11189
Aztán elővették a vonalzót
Sajnos csak makett, de a rögzítés szöge gyakorlatilag stimmel:
http://www.google.hu/imgres?start=516&client=firefox-a&hs=ww1&sa=X&rls=org.mozilla:hu
fficial&channel=np&biw=1440&bih=768&tbm=isch&tbnid=XCQBI5l8tLpxwM:&imgrefurl=http://www.h4.dion.ne.jp/~lonestar/GALLERY/Su-15TM.htm&docid=qjXA8UqNBb4k9M&imgurl=http://www.h4.dion.ne.jp/~lonestar/GALLERY/Su15TM02.jpg&w=700&h=380&ei=YViSUvDhNsfsswadpIB4&zoom=1&ved=1t:3588,r:17,s:500,i:55&iact=rc&page=25&tbnh=165&tbnw=281&ndsp=25&tx=214&ty=102
http://www.panoramio.com/photo/59809955
Kontra:
http://www.google.hu/imgres?start=387&client=firefox-a&hs=ONh&sa=X&rls=org.mozilla:hu
fficial&channel=np&biw=1440&bih=768&tbm=isch&tbnid=3fOS3bppC4n_zM:&imgrefurl=http://aviamuseum.com.ua/ekspozitsiya/kb-suhogo/istrebitel-pvo-su-15tm-t-58tm.html&docid=3ZQ1k1ja0mZjuM&imgurl=http://aviamuseum.com.ua/images/stories/expo/suhoy1.jpg&w=740&h=555&ei=xlmSUpi2CcTHsgad14DgCA&zoom=1&ved=1t:3588,r:99,s:300,i:301&iact=rc&page=19&tbnh=185&tbnw=259&ndsp=20&tx=75&ty=114
Szemből fentről fényképezve, ez is látványosan mutatja az eltérést a sorozat gyártotthoz képest.
http://aviarestorer.ru/wp-content/uploads/gallery/outdoor-exhibition/img_1132.jpg
Kontra:
http://www.google.hu/imgres?start=228&client=firefox-a&hs=vaM&sa=X&rls=org.mozilla:hu
fficial&channel=np&biw=1440&bih=768&tbm=isch&tbnid=z0FkFyDCfFH2xM:&imgrefurl=http://forums.ubi.com/showthread.php/511085-Early-Jets-Forums/page28&docid=Es7jUk6AWanntM&imgurl=http://www.milavia.net/aircraft/su-15/gallery/su-15_26.jpg&w=425&h=342&ei=CliSUu7OBISytAbWoYDICg&zoom=1&ved=1t:3588,r:40,s:200,i:124&iact=rc&page=12&tbnh=189&tbnw=242&ndsp=21&tx=128&ty=82
Ja!
S ezen link közepére görgetve van egy pazar felvétel a kiállított szériagép szívócsatornájáról.
Most mondjátok azt, hogy nem törekedtek arra a 60-as évek elején, hogy alig látszódjanak a kompresszorlapátok
http://dn66.ru/Nevyansk/id/538-Zabyityiy-geroy.html
Ha valaki a Tisztelt Fórumtársak közül ezeket a linkeket összefűzné galériába, azt előre is hálásan köszönném!