Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Kézi vezérlésű, a pilóta oldalán van egy kezelőszerv, azzal állítja. Ellentétben az F-14-essel, itt nincs kimondottan szükség a kifinomult nyilazás optimalizációsra repülés közben.Végigolvasva a Szu-24 fórumot egy dologra lennék kíváncsi, ennél a típusnál hogyan is működnek a szárnyak? Kézi vezérlésű, részlegesen automatizált? Esetleg együtt működik a terepkövető rendszerrel? Le tudná ezt írni valaki bővebben? Továbbá hogyan is állítják a pilótafülkéből.
Kézi vezérlésű, a pilóta oldalán van egy kezelőszerv, azzal állítja. Ellentétben az F-14-essel, itt nincs kimondottan szükség a kifinomult nyilazás optimalizációsra repülés közben.
A három fő nyilazási szög lefedi az összes, repülés során felmerülő szárnyállás igényt.
Szu-24M
Mi a za 2 lyuk a függőleges vezérsík alsó részén,és mi az a sok pukli ugyanott feljebb?
Igazságod vagyon. Valmiféle hűtőlevegő-felvevő lesz az. Vagy elektronikus / rádiós cucc, vagy esetleg még a hajtóművekhez tartozhat, bár szinte minden segber alul van...Gondolom valami légbeömlő valaminek a hűtéséhet és/vagy APU légbeömlője. Nézd meg Su-57 nek is ott vannak.
Más helyeken egy ilyen eseménysorozat után operációs szünetet szoktak elrendelni és megfelelő repbiztonsági, karbantartási felülvizsgálatok és ismeret felújító képzések után engedik újra elkezdeni az üzemet.Most egy Szu-24 az áldozat, nagyon nem akaródzik ez az augusztus az oroszoknak
Más helyeken egy ilyen eseménysorozat után operációs szünetet szoktak elrendelni és megfelelő repbiztonsági, karbantartási felülvizsgálatok és ismeret felújító képzések után engedik újra elkezdeni az üzemet.
nyar van, az emberek mennenek szabira stb, nem figyelnek annyira oda ( total kedvetlenul befejezem meg a mai melott es aztan 2 het szabi, tokom kivan mar mindennel).Nem egy típusról vagy helyszínről van szó, kivéve a két 29-est, de ott is az egyik a földön gyulladt ki feltehetően a karbantartók hibájából (gondolom a 29-eseket letiltották, úgysem repül sok). Szóval itt más lehet a háttérben, fatális véletlen vagy hirtelen felfokozott repülési tevékenység vagy szabotázs (a Gazda idején már vernék a talpakat a Lubjankában a beismerő vallomásokat kihúzandó).
Nem vagyok benne biztos, hogy az ukrán SZU-24-eseket ide kell berakni, de az őszi légi edzésen képek készültek levegő-föld rakéták indításáról.
Су-24М ЗСУ відстрілялися ракетами з лазерним наведенням (фото) | Defense Express
Фронтові бомбардувальники під час бойових стрільб використовували ракети Х-25МЛdefence-ua.com
Szír Szu-24M2 és a pilótafülke
Ivan Ivanov on Instagram: "Сирийский Су-24М2 в картинках от @edgegadget . М2 это наипоследнейшая модификация Су-24 попавшая в войска от КБ Сухого. Но её, так скажем, победила модификация СВП от ЗАО "Гефест и Т"."
5,203 likes, 111 comments - fighter_bomber_ on October 27, 2021: "Сирийский Су-24М2 в картинках от @edgegadget . М2 это наипоследнейшая модификация Су-24 попавшая в войска от КБ Сухого. Но её, так скажем, победила модификация СВП от ЗАО "Гефест и Т".".www.instagram.com