Oroszul nem beszélők számára egy rövid listába szedve, hogy mik a M3 csomag fő elemei?Modernizálják M3 verzióra.

Nincs szó semmilyen modernizálásról. A videó készítője szerint kellene modernizálni a még hadrendben lévő gépeket M3 szintre-ami szerinte a gépet a Szu-34 szintjére hozná fel. Ez egy véleményvideó.Oroszul nem beszélők számára egy rövid listába szedve, hogy mik a M3 csomag fő elemei?
Köhi
 Amit felsorol: mint pl. új hajtómü, AESA radar,(elöl. oldalt, hátul) új avionika,  a gép páncélozása, törzs módosítása olyan drága dolog, hogy nem éri meg. Helyette  inkább Szu-34M-eket gyártani.
  Amit felsorol: mint pl. új hajtómü, AESA radar,(elöl. oldalt, hátul) új avionika,  a gép páncélozása, törzs módosítása olyan drága dolog, hogy nem éri meg. Helyette  inkább Szu-34M-eket gyártani.Ez inkább pénz kérdés. Ha lenne elég sárkány hozzá, ami még kihúzza mondjuk kb 15 évig, akkor egy szerényebb M3 modernizáció (pl új hajtómű, AESA radar kihagyható, de avionika frissítés kellene, pl új számítógép, esetleg egy PESA radar, új fegyverek integrációja) megérné. Viszont ha ennek az ára kevesebb, vagy drasztikusan lasabb Szu-34M lenne, akkor már nem.Nincs szó semmilyen modernizálásról. A videó készítője szerint kellene modernizálni a még hadrendben lévő gépeket M3 szintre-ami szerinte a gépet a Szu-34 szintjére hozná fel. Ez egy véleményvideó.Amit felsorol: mint pl. új hajtómü, AESA radar,(elöl. oldalt, hátul) új avionika, a gép páncélozása, törzs módosítása olyan drága dolog, hogy nem éri meg. Helyette inkább Szu-34M-eket gyártani.
Szíriában bombázásra meg járőrözésre-felderítésre megfelel az M/MR típus. Olcsó a üzemeltetése.Ez inkább pénz kérdés. Ha lenne elég sárkány hozzá, ami még kihúzza mondjuk kb 15 évig, akkor egy szerényebb M3 modernizáció (pl új hajtómű, AESA radar kihagyható, de avionika frissítés kellene, pl új számítógép, esetleg egy PESA radar, új fegyverek integrációja) megérné. Viszont ha ennek az ára kevesebb, vagy drasztikusan lasabb Szu-34M lenne, akkor már nem.
Ja, akkor itt meg is lehet állni. Még középkorú gépeket se nagyon hajtóműveztek újra, majd pont 30+ éves variaszárnyas bontószökevényt fognak.Nincs szó semmilyen modernizálásról. A videó készítője szerint kellene modernizálni a még hadrendben lévő gépeket M3 szintre-ami szerinte a gépet a Szu-34 szintjére hozná fel. Ez egy véleményvideó.Amit felsorol: mint pl. új hajtómü,

Toronyóra lánccal...AESA radar,(elöl. oldalt, hátul) új avionika,
Minek? Ez repülő nem tank és a mai AAM-ek korában kb. annyi értelme van, mint ceruzával oroszlán ellen kézitusába menni.a gép páncélozása,
Minek? Ez repülő nem tank és a mai AAM-ek korában kb. annyi értelme van, mint ceruzával oroszlán ellen kézitusába menni.
 
	 
	
3:09-nél felderítő 24MR Szuhoj.
Én is ezt akartam kérdezni. Meg hogy minek repkednek fegyvertelen repülők?mi az a pod a hasa alatt?
 
	 
	Ukrán Szu-24M bevetésen...

Az ukrán légierő Szu-24M repülőgépének fegyverarzenálja. A fényképek forrása: Dylan Malyasov

08-as Szu-24
Bizony mint ahogy a videóból is látszik "rendes bázisokról" repülőterekről indulnak a bevetésekre.Rendes bázisokról repülnek még, nem pedig rögtönzött autópálya-repterekről / csíkokról ?
A szovjet doktrína szerint, ha kitört volna egy rendes európai VSz-NATO haború a 80 -as években, a Szu-24 -esek milyen célpontokat támadtak volna?
A kialakítása alapján (európai léptékben nagy távolságra, alacsony behatolással, nagy tömegű bombafegyverzet eljuttatása) hidak, hadianyagraktárak, vezetési pontok, repülőterek, csapatösszevonások támadására gondolnék.
Vagy rosszul gondolom, és légi tüzérségként alkalmazták volna őket is a front közelében?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
