Szu-34 frontbombázó FAB-500M62 új UMPK-PD-vel (megnövelt hatótávolság)

Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Mi szakadt le róla? Érdekes, hogy vagy a pilóta katapultálta a WSO-t vagy az önmagát. Az orosz légierő 3 éve harcol így nem elképzelhetetlen, hogy a pilótának kellett kijjebbrugdalni a WSO-t.
Nekem úgy tűnik, hogy a jobb hajtómű "kiömlője" szakadt le a földhöz csapódás következtében.Mi szakadt le róla? Érdekes, hogy vagy a pilóta katapultálta a WSO-t vagy az önmagát. Az orosz légierő 3 éve harcol így nem elképzelhetetlen, hogy a pilótának kellett kijjebbrugdalni a WSO-t.
Ha jól látom, a jobboldali fúvócső szakad le a földetéréskor és gurul el a pálya mellett.Mi szakadt le róla? Érdekes, hogy vagy a pilóta katapultálta a WSO-t vagy az önmagát. Az orosz légierő 3 éve harcol így nem elképzelhetetlen, hogy a pilótának kellett kijjebbrugdalni a WSO-t.
Maradjunk annyiban, hogy fingja sincs az orosz gyártási kapacitásokról, darabszámokról. Csak mosolyogtam mikor évi 50-60 darab Szu-34NVO/M gyártásáról beszél 2025-ben és után.Mennyi marhaság van benne !
Hosszabb és jobb minőségü videó:
Nem tudom minek kis országnak külön egy f-111 kategóriás gép ! Mikor sziriában szu-35 gépek kísérték bombázáskor !Hosszabb és jobb minőségü videó:
Szu-34E
VK | VK
vk.com
Hamarosan átadásra kerül több darab egy afrikai országnak
Az adott afrikai ország területileg nem mondhatô kicsinek és Szu-35SzE-t Is rendelt.Nem tudom minek kis országnak külön egy f-111 kategóriás gép ! Mikor sziriában szu-35 gépek kísérték bombázáskor !
Miért nem inkább szu-35?
Még nagyon az elején terveztem volna én kifejezetten a tüzérségi gyártókapacitásokra kihegyezve egy videót csinálni, de már akkor sem volt annyi időm meg idegzetem, hogy a szarásig megrakott elemzői piacon végigrágjam magam. Meg amúgy is, 90% random vaktában a levegőbe lő a számokat illetően. Én tudom saját oldalamról mik a határaim és meddig tudok/nem tudok elmenni, így olyanba fixen nem kezdek bele, ami vagy túlmutat rajtam, nem értek hozzá, vagy igazából érdemi, értékelhető és valós infó nem szerezhető rólaMaradjunk annyiban, hogy fingja sincs az orosz gyártási kapacitásokról, darabszámokról. Csak mosolyogtam mikor évi 50-60 darab Szu-34NVO/M gyártásáról beszél 2025-ben és után.
2024-ben volt arról hírt, hogy növelik a legyártott gépek mennyiségét a Novoszibirszki Repülőgépgyárban (NAPO) a gyártás optimalizációja által. Na most mit jelent az optimalizáció?(van aki nem tudja) Újabb munkaerő felvétele és többmüszakos munkarend.
Jelenleg az orosz védelmi-ipari komplexum akút munkaerő hiánya 400 000 ember.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..