Szu-34 / Su-34 Fullback (Szuhoj)

<a title="Profile" rel="nofollow">molnibalage</a>

 

F-15E-re kérdezett Roni.Elméletileg lehetséges a 8 tonna és itt nem gyakorlati érték számított hanem az elmélet.Végigi teljesen megpakolt(8 tonnával függetlenül ennek értelmétől)F-15E-ről írtam így nincs értelme előjönni a fegyvertelen F-15-tel.Kicsit túlgondoltad ezt a dolgot."Igénytelenül" kérdezett Roni így "igénytelenül"(ha konkrétan,részletesen kérdez nem is válaszoltam volna) feleltem.
 
Nincs egy kategóriában a Szu-34 az F-15E-vel, ha azonos keró és fegyverzet van rajtuk...
 
Ma újabb 3 gépet adtak át az orosz légieronek( Nyugati katonai korzetnek) Novoszibirszkben. A gépek Voronyezsbe indultak.
 
A 3 gép , a voros 28,29,30- as Baltomorba(Voronyezs) valo érkezése.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mgbpaeyz1B4#at=88
 
A Baltimori reptéren....
113284.jpg
 
A legújabb Szu-34-es még festés nélkul (augusztus 15) a Novoszibirszki repulotéren.
CqhDu.jpg
 
Az 5. idei Szu-34-es (voros 31) A tegnapi (festés és szám nélkul) a 6. idei gép.
733041_original.jpg
 
Hát azért ezeket az orosz műszakiakat nem irigylem! Repülőképes állapotban tartani ezt a sok, csillag garázsban álló gépet nem egyszerű meló lehet! Gondolok itt a jól ismert orosz időjárási körülményekre többek között.
 
Szép mennyiség, ezek szerint vagy rend lett a "futószalag" mellett, vagy eddig sok mellékes dolog gátolta a sorozatgyártást. Mindenesetre ezek a számok tisztességes mennyiségi termelésre utalnak.
 
Azt mindenképpen hozzá kell tenni, hogy egy gyártás felfutása sosem megy egyik pillanatról a másikra. Hogy mást ne mondjak, az alvállalkozóknak is el kell érniük egy bizonyos volument és minőséget egy időben, na meg az ő alvállalkozóiknak is. Csak a tényleges darabszámok ismeretében tud bárki is tervezni. Egy hajtóműnél ráadásul az összeszerelést és a teljes rendszerpróbát jelentősen meghaladja például a turbinalapátok gyártási ideje, melyre a rendelést tehát jó előre, időben kell leadni. És csak bizonyos darabszám mellett kezdődhet meg az előállítás. A metallurgiai folyamatok sajátossága miatt törekedni kell a nagy tételben történő szériák gyártására. Ezután be kell őket szállíttatni, ellenőrizni, majd mehet az összeszerelés és a hosszadalmas próba, Ezután lehet szállítani a hajtóműveket a repülőgépgyárba, beszerelésre. Ami nyilván nem történhet darabokban, hanem csak megint egy bizonyos kontingens összeállítása után. Emellett ott van a radar és a többi komplex avionika beérkeztetése, ami hasonló történet. Amíg pár próbadarab készült egy a gépekből és még a csapatoktól se jöttek visszajelzések, szándékosan alacsony a gyártási volumen. Ezután azonban valakinek ki kell mondani az "áment", hogy fel lehessen pörgetni a termelést.
 
Nagyon zavaros ez az orosz számozás vörös 01, 02, 03 már jó pár éve át lett adva még eredeti kamoval. Most már van szürke vörös 01 is....
 
therob
Igen ezek még 2006-ban voltak legyártva.
O1TKB.jpg

dudi
Addig amíg a szurke festék el nem fogy...... (Koltséghatékonyság )
 
Azt én is tudom,hogy addig lesznek szürkék a gépek amíg el nem fogy de az mikor lesz?
 
Elvileg harom uj gepet adtak at:

http://ria.ru/defense_safety/20131118/977749662.html

(szurke: valahol olvastam, az uj T-50 5ik peldanya is hasonlo szurke festest kap, mint a 35S-esek, kivancsi leszek)