Francokat. Izrael, vagy 3 alkalommal upgradelte a Tiranokat. Elsőnek szinte semmi változás nem történt, csak ráheggesztettek néhány tárolódobozt, kicserélték a rádiókat. A hatvanas évek végén rájöttek, hogy ez így egy raklap szar, szóval a nagy számuk miatt a fejlesztésük mellett döntöttek. Ugye a legfontosabb a 105 milliméteres IMI M68 ágyú, de emiatt jelentősen módosították a tornyot is, sokkal jobb optikákat kapott a gép, kapott éjjellátót, megkapta a NATO szabvány párhuzamosított géppuskát, megszórták a tetejét is géppuskákkal.
Aztán a nyolcvanas évek elején rájöttek, hogy ez még így sem az igazi. Úgyhogy kapott a gép egy tűzvezető számítógépet, stabilizált löveget, ellátták fejlettebb éjjellátókkal valamint kicserélték a motorját is Detroit Dieselre, megerősítették a futóművét, kicserélték a sebességváltóját, ráadásnak pedig néhány megkapta a Blazer ERA páncélzatot is.
Aztán a nyolcvanas évek végén belátták, hogy ez az út nem járható tovább és egy részét eladogatták Afrikába meg Dél Amerikába a másik felét meg átalakították lövészszállítóvá.
Ugyanígy járt a Sho't (Centurion), pedig azt is rommá fejlesztették a végén mégis átépítették őket Nagmachon mobil őrtornyoknak, Nakpadon APC-nek, rakétavetőnek meg műszaki járműnek.
A Tiran 6 meg olyan kis számban állt rendelkezésre (több mint ahány T-72 nekünk van), hogy komolyabban se fejleszteni, se a teknőjén kialakítani valamit nem látták értelmét.
A Shermant is elengedték a nyolcvanas évek elején, mert belátták, hogy nincs tovább.
Látod, a zsidók okosak, ameddig van értelme életben tartani egy gépet addig költenek rá, amint ez aránytalanná válik elengedik a kezét.
Tiran 1/2. A T54 módosítások nélküli neve volt a Tiran 1 A T55-é pedig a Tiran 2.
Tiran 4/5. Az első upgrade, a gumi sárvédőről lehet a legegyszerűbben megkülönböztetni az eredeti változattól.
Tiran 4/5 Sh
Tiran 5 S Durva, hogy vagy 20 perc alatt sem találtam normális képet, ahol fent van a Blazer a gépen.
Ez meg sanszosan egy uruguayi Tiran 5s a Blazer nélkül.
Bár nem kapcsolódik ide szorosan, de ez meg egy Tiran 6 a.k.a. T62. Kis száma miatt soha nem került komolyabb feljavításra, csak tárolók lettek felheggesztve rájuk meg rádiót cseréltek bennük.