Igen , ez biztosan BW Flecktarn minta. 2014-es harcokban lehetett német cuccokat látni sok ukrán harckocsizó személyzeten.Amíg nem oroszt visel? Ők is hordanak mindent össze vissza.
Pl. itt is úgy, hogy még a német felségjelzés is rajtuk van...
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Igen , ez biztosan BW Flecktarn minta. 2014-es harcokban lehetett német cuccokat látni sok ukrán harckocsizó személyzeten.Amíg nem oroszt visel? Ők is hordanak mindent össze vissza.
A T-64BV az a SZU idején lett kifejlesztve így azt mondani, hogy az ukránoknál kicsit fals. A leglényegesebb változás a B-hez képest az ERA.Az ukránok által használt (ha még maradt nekik), és úgy tudom szintén náluk fejlesztett és gyártott T-64BV miben különbözik az alapváltozattól? Külsőre nem látok sok eltérést. Új irányzékot, esetleg hőkamerát kapott? Megtartották az ellendugattyús dizelmotort? (Ami egyébként mérnöki remekmű, csak a gyakorlatban volt vele sok probléma.) Új reaktív páncélt szerintem nem kapott, mert még Kontakt-1 sincs mindegyiken. Szóval mit fejlesztettek rajta?
Az ukránok által használt (ha még maradt nekik), és úgy tudom szintén náluk fejlesztett és gyártott T-64BV miben különbözik az alapváltozattól? Külsőre nem látok sok eltérést. Új irányzékot, esetleg hőkamerát kapott? Megtartották az ellendugattyús dizelmotort? (Ami egyébként mérnöki remekmű, csak a gyakorlatban volt vele sok probléma.) Új reaktív páncélt szerintem nem kapott, mert még Kontakt-1 sincs mindegyiken. Szóval mit fejlesztettek rajta?
Kiiiirály!!!Igen , ez biztosan BW Flecktarn minta. 2014-es harcokban lehetett német cuccokat látni sok ukrán harckocsizó személyzeten.
Pl. itt is úgy, hogy még a német felségjelzés is rajtuk van...
A T-64A az 5TDF jelzésű motorral bírt, a T-64B az 6TD-vel 1979-től.
6TD szerintem a T-80UD-ben volt először. A T-64-be nem fér bele tudtommal.
A T-64B-ben alapmodellű, külön számjelzés nélküli 6TD motor van.
Minden tiszteletem a tiéd, de ebben tévedsz.
5ТД — Вікіпедія
uk.wikipedia.org
На танки: Т-64, Т-64А, Т-64АК, Т-64Б, Т-64Б1 і Т-64БК (модифікації 1967—1985 років) — встановлювався дизель 5ТДФ, потужністю 700 к. с
Prototípus készült 6TD-vel, de mivel teljesen új motortér kellet hozzá, így hagyták a francba (T-64AM/BM protó)
Végül csak a T-80UD készült 6TD-vel.
A T-64-es kapcsán hozhatok orosz wikit ?
Nem akarok nagy poént lelőni, de az orosz wiki szerint is 5TDF motoros a T-64B
Т-64Б — Википедия
ru.wikipedia.org
Szerintem valamit félre olvastál.
Az orosz wikin is van külön szócikk az 5TDF és a 6TD motorokról,
В 1974—1979 гг. в ХКБМ параллельно с конструкторским сопровождением серийного производства танков Т-64А, а в дальнейшем Т-64Б и Т-64Б-1, проводились ОКР по разработке моторно-трансмиссионного отделения (МТО) с новым, более мощным двигателем 6ТД для серийных танков Т-64А, Т-64Б и Т-64Б-1. В 1975 году был разработан технический проект танка, оснащенного новым МТО, а в феврале 1976 г. к XXV съезду КПСС на базе танка Т-64А были изготовлены три опытных танка «Объект 476» (проект «Кедр») с этим двигателем.
А, 25 января 1979 г. была утверждена техническая документация по модернизации серийных танков Т-64А, Т-64АК, Т-64Б и Т-64Б-1. Модернизированные танки приняты на вооружение приказом МО СССР №0262 от 21 декабря 1981 года под марками Т-64АМ, Т-64АКМ, Т-64БМ и Т-64Б-1М. Но серийное производство танков с этим двигателем так и не было организовано из-за ряда политических и экономических причин.
Ugyan csak kevés T-64-es kapta meg a 6TD motort, azonban ennek nem műszaki akadálya volt, hanem szimpla politikai / gazdasági / seregfejlesztési döntés.
Akkor épp a T-80-as volt az új üdvöske, nagyon sok potenciállal, és gondolták okkal, hogy akkor Mi értelme van a T-64-es fullos modernizációjával szórakozni ?
A T-64A az 5TDF jelzésű motorral bírt, a T-64B az 6TD-vel 1979-től.
Akkor igazam volt, hogy félre olvastad. Ugyanis oda is az van írva, hogy prototípusok készültek a 6TD-vel, de nem készült vele sorozat gyártott harckocsi.
A te eredeti állításod meg ez volt:
Ez pedig így nem igaz.
A T-64B is, a gyártás beszüntetéséig 5TDF motorral készült.
És igen, a T-64 6TD-s motoros protói voltak hajtásláncilag a műszaki alapjai a T-80UD-nek.
A T-80-as sokkal jobb alvázzal bírt, mint a T-64-es. Ezért engedték el a T-64-et és lett helyette T-80-as gyártva harkovban is.
Az AZOV ezredet melyik változattal szerelték fel? (Szerintem az néz ki, a legjobban.)A T-64-es főkonstruktőrje, Alekszandr Morozov 1904-ben Bezsicában (Бежица), akkor még Orjol kormányzóságban (Орловская губерния) született, ő orosz volt, nem ukrán. A Cári Oroszországban nem is voltak ukránok. 1922-től, a Szovjetunióvá átalakításnál vezették be az ukránságot.
Amúgy ezek a tagok, vagyis Morozov, Karcev, Venyegyiktov, és Popov ők alváz, felfüggesztés, és motortervezők volt, meg rendszer integrációval foglalkoztak.
A páncélzatért a központi tervezőiroda, a NII Sztali felelt, meg a lövegért is más, azért épp az OKB-9-es Permben.
A T-64-est két dolog mentén fejlesztették érdemben: egyik a motor, másik a páncélzat.
A T-64A az 5TDF jelzésű motorral bírt, a T-64B az 6TD-vel 1979-től.
Páncélzatilag a T-64A, és a T-64B ugyanazzal a 80 - 105 - 20-as felépítésű teknővel bírt, amit kitoldottak egy nagykeménységű acéllap ráhegesztésével.
A T-64BV az egy 1984 - 1987 közötti gép, a háromrétegű teknő az ötrétegűre módosult.
Lajstromba vették a T-64-es változatokat, és a következőkre jutott Steven J. Zaloga:
- 1,386 T-64A,
- 220 T-64AK,
- 1,192 T-64B,
- 420 T-64B1
- 27 T-64B1K/BV1K
- 159 T-64BV,
- 578 T-64R
13,000 T-64-est gyártottak le, ebből 2,000 volt állomásoztatva a megszállt csatlósállamokban, és 2,000 volt otthon, európai Oroszország területén. És 9,000 meg raktárkészleten.
Zaloga, Steven (2015). T-64 Battle Tank: The Cold War's Most Secret Tank. pp. 42–43. Oxford: Osprey Publishing. ISBN 9781472806307.
Az AZOV ezredet melyik változattal szerelték fel? (Szerintem az néz ki, a legjobban.)
T-64BM1M