www.theoccidentalobserver.net
A világméretű holokauszt-túra
October 7, 2024/5 Comments/in Kiemelt cikkek, Zsidó hozzáállás a szólásszabadsághoz/by Marshall Yeats
Az egyik legviccesebb South Park-epizód a közelmúltból a tavalyi „The Worldwide Privacy Tour”, amely egy találó szatíra Harry herceg és Megan Markle állításairól, miszerint nem akarnak mást, mint csendes, békés életet élni, miközben egyszerre publikálnak árulkodó önéletrajzokat, próbálnak Netflix-szerződést szerezni, és közjogi méltóságként járják a világot. Az epizódban Harry és Megan magánrepülővel járják a világot, és zajosan szállnak fel a különböző nemzetközi repülőtereken, felfestett táblákkal és „MAGÁNÉLETET AKARUNK!” és „NE NÉZZETEK!” skandálással. Ez az epizód jutott eszembe, amikor elolvastam Raphael Cohen-Almagor zsidó akadémikus és szólásszabadság-ellenes aktivista nemrég megjelent cikkét, „
A holokauszttagadás liberális védelme: Kritikai vizsgálat” címmel. A cikk egy öt esszéből álló sorozat negyedik darabja, amelytől Cohen-Almagor azt reméli, hogy intellektuális hátteret biztosít majd a szólásszabadság-ellenes törvények bevezetéséhez olyan országokban, mint az Egyesült Államok, ahol a „holokauszttagadás” továbbra is legális. Mint a zsidó retorika számos példája, Cohen-Almagor esszéi is tele vannak ügyesen kifordított logikával, amelyek közül a legszembetűnőbb az az állítás, hogy az amerikai és az európai lakosság szabad véleménynyilvánítási képességének korlátozása nagyobb szabadságot ad nekik és javítja demokráciáikat.
A pilpul zsidó gyakorlata, a Talmud tanulmányozására jellemző különleges érvelési stílus, azt sugallja, hogy szinte bármi mellett lehet érvelni, feltéve, hogy elég szőrszálhasogatás és retorikai erő van benne. Ez pedig a zsidó érvelésnek olyan szégyentelen minőséget kölcsönöz, amely megérett a szatírára, ha nem lenne az a tény, hogy oly sok hiszékeny fehér ember veszi be, katasztrofális következményekkel. Vegyük például azt a tényt, hogy a zsidók a politikai felülreprezentáltság, a speciálisan kidolgozott beszédtörvények, a média dominanciája, az elit egyetemek nepotista irányítása és a másként gondolkodók erőteljes, összehangolt bojkottálása révén terjesztik elő a kiszolgáltatott áldozati mivoltukról szóló elképzeléseket. A zsidók komolyan elmondják, hogy ők tehetetlen áldozatok, miközben azzal fenyegetnek, hogy bebörtönöznek, tönkreteszik az életedet, vagy ha elég szerencsétlen vagy ahhoz, hogy a közel-keleti főhadiszállásuk mellett élj, visszabombázzák a környékedet a kőkorszakba. A zsidók egyenes arccal azt fogják mondani, hogy felszabadítják Gáza népét, miközben romhalmazzá és holttestek halmazává teszik azt. És azt fogják mondani, hogy a holokauszt abszolút, teljes mértékben, megkérdőjelezhetetlenül megtörtént az eseményről szóló legkorábbi elbeszélések szerint, még akkor is, ha számos ilyen elbeszélésnek nincs alátámasztó bizonyítéka, vagy hamisnak bizonyult. Azt fogják mondani, hogy egy olyan nemzet mészárolta le őket, amely úgy tekintett magára, mint egy különleges, felsőbbrendű népre, miközben fenntartják, hogy a zsidó háborús halottak különleges megemlékezést érdemelnek az egész világ részéről, mert a zsidók különleges helyet foglalnak el a világtörténelemben, mint egyedülállóan ártatlan és örökké üldözött csoport. Kétségbeesetten akarják, hogy emlékezzenek az eseményre, azzal az egyetlen kikötéssel, hogy csak arra emlékezzenek, amire ők akarják, hogy emlékezzenek. A Világméretű Holokauszt-turnén a megfelelő skandálás a következő lenne: „SOHA NE FELEJTSD EL, AMIT MONDTUNK NEKED!”.
Raphael Cohen-Almagor Pilpulja
A fehérek túl gyakran figyelmen kívül hagyják a zsidók aktivizmusát a szólásjog területén, amíg túl késő nem lesz, és a zsidóknak szerte Nyugaton nagy szerepe volt a szólás jogi korlátozásának megszervezésében (lásd például Ausztrália, Kanada és Nagy-Britannia eseteit. Megjegyzek egy nemrégiben megjelent folyóiratcikket is a norvégiai beszédtörvények eredetéről, amelyben a törvény legkorábbi tervezeteit egy zsidó csoport székházában fedezték fel). Ma valószínűleg nincs olyan zsidó, aki nemzetközileg aktívabb lenne a szóláskorlátozásért folytatott lobbizás terén, mint Cohen-Almagor. Az Angliában élő izraeli, aki politikát és információs tanulmányokat oktat, aggodalma nemzetközi, és évtizedeket fektetett abba, hogy olyan törvényeket támogasson, amelyek korlátozzák, hogy mit mondhatnak az emberek a zsidókról. Cohen-Almagort különösen bosszantja az amerikai Első Alkotmánykiegészítés, mivel azt nem a szabadság mércéjének, hanem a gyűlölet eszközének tekinti. Saját szavaival élve, „az Egyesült Államok az egyetlen ország a világon, ahol az emberek szabadon gyűlölködhetnek bármilyen alapon. A szabad világ vitathatatlan vezetőjeként betöltött jelentősége miatt az Egyesült Államoknak óriási befolyása van a szabad véleménynyilvánítás határainak diktálásában online és offline”. Más szóval, ha Cohen-Almagor meg tudja győzni az amerikai törvényhozókat arról, hogy a zsidók által károsnak tartott beszédet illegálissá kell tenni az Egyesült Államokban, akkor kulturális dominóhatás következik be, és a zsidók végre nemzetközi győzelmet arathatnak a szólásszabadság ellen.
Cohen-Almagor egyik legjelentősebb produkciója az elmúlt években, amelynek címe: „Az észak-amerikai fehér felsőbbrendűségi csoportok komolyan vétele: A gyűlöletbeszéd terjedelme és kihívásai az interneten” című cikke 2018-ban jelent meg az International Journal of Crime, Justice, and Social Democracy című folyóiratban. 2018-ban egy korábbi, 2016-os cikkel együtt a cikk kiváló mintája és összefoglalója Cohen-Almagor munkásságának, és egyben figyelemre méltó és fontos példája a szólásszabadságról és a fehér érdekérvényesítés politikájáról szóló viták zsidó manipulációjának. A cikk alapvető érve az, hogy az amerikai úgynevezett „fehér felsőbbrendűséget hirdető” weboldalak a veszélyes gyűlöletbeszéd melegágyai, amelyek egyértelműen összekapcsolhatók a bűnözéssel. Mivel a gyűlöletbeszéd „bűncselekményeket inspirálhat és inspirál is”, a kormányoknak kötelességük olyan jogszabályokat bevezetni, amelyek szigorú jogi szankciók mellett tiltják az ilyen beszédet.
A zsidó érvelés azt állítja, hogy a beszéd önmagában is káros lehet, és hogy „a közönség” pusztán azáltal, hogy ki van téve neki, kárt szenvedhet. Gyakorlatilag Cohen-Almagor azt állítja, hogy James Fields kizárólag azért hajtott autójával a tömegbe Charlottesville-ben, mert ki volt téve a gyűlöletbeszédnek - nem pedig a mentális egészsége, aznap és közvetlenül a járműben való viselkedését megelőzően fennálló szituációs tényezők vagy a rendőrség katasztrofális mulasztásai miatt. Hogy mindenki más, aki „fehér fajgyűlölő gyűlöletbeszédnek” volt „kitéve”, miért nem követett el hasonló magatartást, az megmagyarázatlan maradt. Ehelyett egyet kell értenünk Cohen-Almagorral és zsidó kollégáival abban, hogy „a gyűlöletbeszédet nem szabad »egyszerű beszédként« elvetni. ... A preferált amerikai liberális megközelítés, miszerint az eszmék ellen eszmékkel, a beszéd ellen beszéddel kell harcolni, nem elégséges. A gyűlöletbeszédet a jelenleginél komolyabban kell venniük a jogi hatóságoknak”.
Ahogyan a James Fields epizódot exponenciálisan extrapolálják, hogy egy egész mozgalmat határozzanak meg, úgy a „gyűlöletbeszéd” és a cenzúra kérdése is rendkívül kevés kivételes esetre épül. Cohen-Almagor azt állítja, hogy „az internetes gyűlölet több ezer weboldalon, fájlarchívumokban, chatszobákban, hírcsoportokban és levelezőlistákon található”, így feltételezhetnénk, hogy módszertana és érvelése példák széles skáláját foglalja magában, ahol ez a több ezer forrás több ezer erőszakos és bűncselekményi esettel áll kapcsolatban - különösen, mivel Cohen-Almagor azt állítja, hogy a „fehér felsőbbrendűséget hirdető” weboldalak „olyanok, mint a terrorista csoportok”. A probléma azonban az, hogy nem tesz ilyesmit, mert nincsenek ilyen példák.
Annak érdekében, hogy a legcsekélyebb releváns kutatást is bemutassa, Cohen-Almagor pusztán az internet néhány legszélsőségesebb és leghomályosabb rasszista oldalának igénytelen kommentjeire támaszkodik, és a szerző még itt sem tud egyetlen olyan esetet sem bemutatni, ahol egy fehér rasszista weboldal erőszakos cselekményeket javasolt volna. Az ilyen oldalak annyira jelentéktelenek és amatőrök voltak, hogy Cohen-Almagornak cikke megírásának idejére be kellett ismernie, hogy „jó néhány itt tárgyalt oldal már megszűnt”. Miután kezdetben készített egy kis jegyzéket az ilyen oldalakról, elismeri, hogy „a jegyzékben szereplő weboldalak túlnyomó többsége már nem működik”. Bizonyára elmarasztaló vádirat a modern tudományos folyóiratok állapotára nézve, hogy valaki a szólásszabadság elve ellen szóló érvet kizárólag olyan homályos és apró internetes források feltételezett tartalma alapján publikálhat, amelyek már nem is léteznek.