Textron AirLand Scorpion

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.

ravenlord

Well-Known Member
2016. december 31.
1 686
2 800
113
Bulgáriában turnéztak a Scorpionnal. Nos a bolgárok udvariasak voltak velük, de én beszéltem két pilótával és azt mondták, hogy semmire sem jó, mivel QRA-ra alkalmatlan a sebessége, CAS-ra meg a páncélozottlansága miatt Egyetlen felhasználási területe lehet, a csöves "COIN" légvédelmi tűzfegyverek (géppuskák, gépkarabályok, talán ZSU-23 gépágyúk hatásos tűzmagassága felett repülve LGBU-kat hajigálni, de ha már van MANPADS a környéken akkor már oda sem repülhet be... Maximum gyakorló repülőnek vennék meg, de arra meg drága...
Nos szerintem igaza van a bolgároknak. Más topicban már leírtam, hogy nekünk Gripenhez kell az üzemórákat kihasználni, ha van lehetősége, akkor még Gripent beszerezni, (akár két 9-9 gépes gyenge század szintig) azokkal repülni. A Zlinek alapkiképzőnek jók, és nemzetközi együttműködésben a pilótaképzés köztes sugárhajtású hazai gép kihagyásával. Pld. Gripenes közösség (szeh-szlovák-magyar és talán horvát) kooperációban. Akkor lenne még PC-9M és ALCA is a rendszerben...
Egyetértve veled, azt nem értem, hogy mi a fenének kezdtek bele egy új gép fejlesztésébe, amikor ott volt nekik az A-37B Dragonfly ?
Azt kellett volna kipofozni, modernizálni, egy nagyon pöpec kis gép volt a maga korában, páncélzattal is rendelkezett.
 

krokomach

Well-Known Member
2010. április 27.
10 100
8 588
113
http://defaeroreport.com/2017/11/13...competitive-advantages-usaf-oa-x-competition/
"Brett Pierson, a retired US Navy captain who now works as the senior test and demonstration pilot for government and special mission aircraft at Textron Aviation Defense, discusses the Scorpion program’s status, the company’s advantages in the US Air Force’s OA-X competition and more during a Nov. 12, 2017, interview with the Defense & Aerospace Report at the 2017 Dubai Airshow. The Defense & Aerospace Report’s coverage is sponsored by FLIR Systems."

 

krokomach

Well-Known Member
2010. április 27.
10 100
8 588
113

Spanish Air Force training aircraft: Will the Textron Scorpion replace the CASA C 101 & Northop F-5


(ötletek -tervek azok vannak..)
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed