Tornado (Panavia)

Ki mondta, hogy csak azzal lehetséges...de az EF-re még semmi ilyesmi nincsen integrálva...és a Spear-EW is egyelőre a holdban van még...
:D
Akkor térjünk vissza az eredeti cikkre. Mikorra is kell a Tornado upgrade-nek elkészülni? 2025? Valami ilyen dereng... :oops:
Egy 40 éves gépre. Most kezdték el. Miközben minden a fentebb általam felsorolt fegyver integrációja vagy már lezajlott, vagy már minimum 2 éve fut.

megjegyzem ám nem véletlen a dolog...ugyanis egy 500km hatótávú, de méretre elég nagy standoff fegyver hordozó platformnak a Tornado sokkal alkalmasabb
Miközben a repülési teszteket elvégezték az EF-re, és két olyan nehézbombázóra integrálták, mint a Gripen, meg az EF-18. :rolleyes:
A spanyolok 2 év alatt elvégezték az F-18-asaikra az integrációt. Nyilván a Luftwaffe még 2040-ig sem boldogulna vele.

Tehát maradjunk annyiban, hogy teljesen jó ötlet egy 40 éves mostanra 0 támogatással rendelkező gépet tovább húzatni újabb 10 évig mialatt elégetnek rá nagyjából 9Mrd euro összeget. Miközben a jelenlegi állapotában még 1-2 évet kihúzná, miközben rendelkezésre áll az utódja, és minimális idő alatt tökéletes helyettesítője lehet.
Szerintem is jó ötlet. :cool:
Megint megkérdezem: te ugye jobban tisztában vagy azzal, mint a Luftwaffe, hogy az új Tranche 4 EF-k és F18E/G-k érkezése, valamint azok tényleges hadrendbe állítása a szükséges képességekkel az mikorra kivitelezhető....
Háát még az is hamarabb meg kell legyen, mint Tornado upgrade.
Nekünk 5 év alatt sikerült orosz technikáról (!) a Gripenre átállni gyakorlatilag 0 repülhető idővel. Szerintem lehet, hogy a Luftwaffe is megoldaná.
Ez a Tornado upgrade nem szól másról, mint az időhúzásról, de ezt már leírtam neked.
 
:D
Akkor térjünk vissza az eredeti cikkre. Mikorra is kell a Tornado upgrade-nek elkészülni? 2025? Valami ilyen dereng... :oops:
Egy 40 éves gépre. Most kezdték el. Miközben minden a fentebb általam felsorolt fegyver integrációja vagy már lezajlott, vagy már minimum 2 éve fut.


Miközben a repülési teszteket elvégezték az EF-re, és két olyan nehézbombázóra integrálták, mint a Gripen, meg az EF-18. :rolleyes:
A spanyolok 2 év alatt elvégezték az F-18-asaikra az integrációt. Nyilván a Luftwaffe még 2040-ig sem boldogulna vele.

Tehát maradjunk annyiban, hogy teljesen jó ötlet egy 40 éves mostanra 0 támogatással rendelkező gépet tovább húzatni újabb 10 évig mialatt elégetnek rá nagyjából 9Mrd euro összeget. Miközben a jelenlegi állapotában még 1-2 évet kihúzná, miközben rendelkezésre áll az utódja, és minimális idő alatt tökéletes helyettesítője lehet.
Szerintem is jó ötlet. :cool:

Háát még az is hamarabb meg kell legyen, mint Tornado upgrade.
Nekünk 5 év alatt sikerült orosz technikáról (!) a Gripenre átállni gyakorlatilag 0 repülhető idővel. Szerintem lehet, hogy a Luftwaffe is megoldaná.
Ez a Tornado upgrade nem szól másról, mint az időhúzásról, de ezt már leírtam neked.
kérlek lépj ki a read only módból...

olvasd el amit beraktam (mellesleg innen van: Department of Defense, Military Aviation Strategy)

világosan le van írva, hogy a Tornado-ra SEAD és Taurus hordozó platfromként számítanak
 
Miközben a repülési teszteket elvégezték az EF-re, és két olyan nehézbombázóra integrálták, mint a Gripen, meg az EF-18.

a Gripen-en sincs integrálva...mond már meg nekem hol van Gripenen Taurus?
A spanyoloknak meg nincs más hordozó platformjuk hozzá...mi olyan meglepő ezen

A spanyolok 2 év alatt elvégezték az F-18-asaikra az integrációt. Nyilván a Luftwaffe még 2040-ig sem boldogulna vele.

te mit nem értesz azon, hogy a németeknek ott a Tornado, ami egy sokkal alkalmasabb platform a Taurus hordozására?

ezen kívül a k*rva egyszerű kérdésre még mindig nem tudsz választ adni, hogy gondolom szerinted a Tranche 4 EF-k meg az F18G-k időugrást végrehajtva hip-hopp itt lesznek....nem lesznek...ezért kell 2030-ig rendszerben tartani a Tornado-t...ami mellesleg arra a 2 feladatra amire szánják tökéletesen megfelel....
 
  • Tetszik
Reactions: borisz
Ez kezd kabaréba fulladni:
a Gripen-en sincs integrálva...mond már meg nekem hol van Gripenen Taurus?

Hát ööö...
nagyon kedves tőled, hogy a google első képtalálatát a "Taurus on Eurofighter" keresésre beraktad ide...csak nem ártott volna kicsit utána is olvasni a dolognak...
a helyzet ugyanis az, hogy ugyan tesztelték az EF-n a Taurust (mint ahogy a Gripen-en is), de nincsen hozzá integrálva...
elég felmenni csak a wiki-re ott is ez van: Integrated on F18, F15k, Tornadó, Tested on EF and Gripen... (a német wiki szerint sincs a német EF-n Taurus)
:cool:
te mit nem értesz azon, hogy a németeknek ott a Tornado, ami egy sokkal alkalmasabb platform a Taurus hordozására?
A 40 éves Tornádó, amit a támogatás hiánya miatt vont ki a RAF. Értem.? Lapozzunk!
Hát a Tranche 4 2024-től szállítódik a németeknek, de csak azért, mert tavaly megrendelték őket...
Az F-18 pedig pont a gyors elérhetőség miatt kellett volna AKK-nak. Miközben a kiképzéshez kaptak volna gépeket az amerikaiaktól, illetve a pilóták a flotta képzésében részt vehetnek.
 
Ezeket a függesztményes képeket a Luftwaffe esetében nem szabad komolyan venni.
Az, hogy Laage-ban felszáll egy gyakorló PGM-ekkel repülő Eurofighter és erről kép készül, még nem jelenti azt, hogy az eszköz rendszerben van.
Sokan itt a HTKA-n az oroszokkal kapcsolatban is gyakran keverik a tesztelést, az integrációt és a rendszeresítést.
Hogy értsük jól, az USAF Eglin-i tesztalakulata anno tesztelte és integrálta is a Maverick-et az F-15E-re, de nem rendszeresítette.
Nem kellett neki.
A Luftwaffe tesztelte és integrálta a Taurus-t, vásárolt is belőle, de csak a Tornado-ra rendszeresítette. A Luftwaffe Eurofighter gépeire integrálták a Taurus-t, de egyelőre nem rendszeresítették.
A svédeknél az integráció megtörtént, a promóciós munkának hála, meg az Emil Gripen-en is mutogatják, de a svéd légierőnél a fegyver egyelőre nincs rendszerben.
 
Ja sorry, làtom màr vitàztatok a kèpeken. De, integràlva van.

"As of 2005, the Taurus missile was validated for release from the Tornado, Typhoon, F/A-18, Gripen, F-16, P-3C and F-111 aircraft."


1) javaslom neked is a Google kereső hazsnálatával kapcsolatos javaslatom megfogadását

2) a "validated" nem egyenlő "integrated"....hol repül szerinted P3c vagy F111 taurus-al?

a tény az, hogy a taurus a következő légierőknél a következő gépeken áll szolgálatban. spanyolok: F18, Dél-Korea: F15k,németek: Torandó...ennyi..

ezek a tények
 
  • Tetszik
Reactions: borisz
Ez kezd kabaréba fulladni:

:cool:

A 40 éves Tornádó, amit a támogatás hiánya miatt vont ki a RAF. Értem.? Lapozzunk!
Hát a Tranche 4 2024-től szállítódik a németeknek, de csak azért, mert tavaly megrendelték őket...
Az F-18 pedig pont a gyors elérhetőség miatt kellett volna AKK-nak. Miközben a kiképzéshez kaptak volna gépeket az amerikaiaktól, illetve a pilóták a flotta képzésében részt vehetnek.

1) a szintén 40 éves B1b is kiváló LRSAM hordozó platform...:eek:

2) kevered a szezont a fazonnal...ugyanis az a 93 EF+45 F18 rendelés az rohadtul nem ugyanannak a package-nek a része...

ebből ugyanis 38 darab az a project Quadriga keretében jön...ami nem más a gyakorlatban, mint a korábban Tranche 3b-nek is hívott széria megrendelése (és ezekkel a gépekkel a Tranche 1 gépek leváltása), illetve a Tranche1-en felüli gépeken az AESA radar beszerzése...na ez az ami már ténylegesen megrendelt dolog...ez az ami 2024-től jön majd

a rendelés másik része (55 EF+45 Hornet) az a Tornado leváltására jönne...ez viszont egy egyáltalán nem végelegezett, eldöntött dolog...így arról értekezni, hogy ezek majd mikorra is érkeznek elég nagy marhaság....de gondolhatod, ha a Tornado-k leváltására jönnek, akkor majd csak akkor jönnek, amikor a Tornado kivonása elkezdődik....

másrészről a németek a repülései teszteket az eF-n a Taurus-al 2013/14-ben elvégezték, de végül nem integrálták, 2016/17 környékén az Airbus nagy erőkkel ajánlgatta a németeknek az EF ECR változatát, de a németek nem kérték...nem lehet esetleg tán-tán azért, mert azzal számoltak, hogy ezeket a feladatokat egy ideig még a Tornado-val fogják vinni? Lehet a mostani modernizációt is ennek fényében kellene értelmezni?
 
ebből ugyanis 38 darab az a project Quadriga keretében jön...ami nem más a gyakorlatban, mint a korábban Tranche 3b-nek is hívott széria megrendelése (és ezekkel a gépekkel a Tranche 1 gépek leváltása), illetve a Tranche1-en felüli gépeken az AESA radar beszerzése...na ez az ami már ténylegesen megrendelt dolog...ez az ami 2024-től jön majd
És mi is a különbség? :)

másrészről a németek a repülései teszteket az eF-n a Taurus-al 2013/14-ben elvégezték, de végül nem integrálták, 2016/17 környékén az Airbus nagy erőkkel ajánlgatta a németeknek az EF ECR változatát, de a németek nem kérték...nem lehet esetleg tán-tán azért, mert azzal számoltak, hogy ezeket a feladatokat egy ideig még a Tornado-val fogják vinni? Lehet a mostani modernizációt is ennek fényében kellene értelmezni?
Az a gond, hogy te kevered az integrációt a megrendeléssel, pláne a rendszerbe állítással.
Az integráció azt jelenti, hogy fizikailag, és szoftveresen alkalmassá teszik a gépet a fegyver fogadására, nem azt, hogy rendszerbe is állítják.
3-mal feljebb ott van @Allesmor Obranna hozzászólása. Tanulmányozd!
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
És mi is a különbség? :)

te most komolyan megkérdezed azt, hogy mi a különbség egy már bejelentett/elindított program meg egy szándék között?
szerinted ha az 55 EF+45 F18 a Tornado leváltására érkezik (megjegyzem még az sincs eldöntve, hogy valóban lesz-e F18 ), akkor az nincsen összekötve a Tornadok kivezetésével???

Az a gond, hogy te kevered az integrációt a megrendeléssel, pláne a rendszerbe állítással.
Az integráció azt jelenti, hogy fizikailag, és szoftveresen alkalmassá teszik a gépet a fegyver fogadására, nem azt, hogy rendszerbe is állítják.
3-mal feljebb ott van @Allesmor Obranna hozzászólása. Tanulmányozd!

az, hogy repülési teszteket végeztek az nem azt jelenti, hogy elvégezték az integrációt...nem tudom ennél világosabban leírni a tested/validated az k*rvára nem egyenlő azzal, hogy integrated....sehol nincs olyan forrás, hogy a Luftwaffe az EF-ken használná a Taurust...nem véletlen
 
3-mal feljebb ott van @Allesmor Obranna hozzászólása. Tanulmányozd!

igen én is javaslom:

"Az, hogy Laage-ban felszáll egy gyakorló PGM-ekkel repülő Eurofighter és erről kép készül, még nem jelenti azt, hogy az eszköz rendszerben van.
Sokan itt a HTKA-n az oroszokkal kapcsolatban is gyakran keverik a tesztelést, az integrációt és a rendszeresítést."

a Gripen Taurus "integrációjával" is ugyanez a helyzet...csináltak tesztrepüléseket, hogy utána promózhassák azzal a gépet, hogy az is integrálható hozzá...

azért arra meg tényleg érdekelne forrás, hogy az EF-n megtörtént a tényleges integráció, nemcsak hordozási tesztek voltak
 
te most komolyan megkérdezed azt, hogy mi a különbség egy már bejelentett/elindított program meg egy szándék között?
Megkérdezted, hogy hol van még a tranche 4.
Én leírtam, hogy mikor érkeznek.
Ha szükség - és főleg a politikai akarat - úgy akarja, akkor ezeket fogják végre a Tornado-k leváltására használni.

a Gripen Taurus "integrációjával" is ugyanez a helyzet...csináltak tesztrepüléseket, hogy utána promózhassák azzal a gépet, hogy az is integrálható hozzá...
Az MS20-ban már biztosan benne van.
De gondolod, hogy a Saab, ami a Taurus konzorciumában benne van, nem fogja integrálni bármelyik gépébe alapból?
A H145M HForce alapintegrációjának befejezése nálunk történt a Bakonyban. Mielőtt barki is megrendelte, és méginkább rendszerbe állította volna. Az integrációnak nem feltétele a rendszerbe állítás.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
249985468_2675428829420428_3952083945630519969_n.jpg
 
Mindennap van szerencsém megcsodálni testközelből a munkahelyemen ezt a dögöt. Kár, hogy lassan nyugdíjba vonulnak.