M
molnibalage
Guest
blockquote>Az előző HT ről is összességében viszonylag jó véleménnyel vagyok, voltam, nincs azzal nagy baj. </blockquote>
Pedig azért volt mit benne javítani. Én is tévedhetek, ahogy tettem is. Ez legtöbbször nem volt nagyon súlyos, de azért lehet precízebbnek lenni. Az utolsó változatot nem lektorálta senki sehogy még azelőtti korszakban készült és irgalmatlan régen nem frissült.
Egyébként meg a két lelövés ellenére a szerb légvédelem a túlélésben volt jó. Ha felvették volna komolyan a harcot, akkor napok alatt leépültek volna. Ezzel viszont azt érték el, hogy a hadművelet 77. napján is pont ugyanúgy lehetett SAM-ra számítani, mint az elsőn és kellett a SEAD escort, gépeket lekötve és folyamatosan HARM-okat lövöldözgetve el. Viszont ezt valami fantasztikus sikernek beállítani azért valahol vicces. A légvédelem túlélt a NATO meg kis túlzással szabadon bombázgatott. A bombázás hatékonysága az megint más tészta...
Drágává tették az AF-et, de nagyon, de ennek azért politikai okai is voltak. Ha ODS-es vagy hidegháborús módon nappal fullba nekimentek volna a szerbeknek, akkor nem játszhatták el volna azt, amit... Igen, a veszteségek is nagyobbak lettek volna, csak akkor a politika már egészen vicces módon képes volt beleszólni a dolgokba.
Abban viszont egyre inkább nektek adok igazat, hogy az elvi lehetősége meglenne bizonyos képességeknek az R-27ET vagy ER-nél, csak erre forrást nem adtatok soha...
Igen valószínű, hogy az nem lehetséges, hogy MCG-t megszünteted és oda vissza F-poleozgatás közben újra felveszi a MCG- az R-27T. Az AMRAAM sem tud ilyet még ma sem. Ennek pontos okai számomra nem ismertek, csak tippeim vannak.
A LoAL képessége viszont sanszos az ET-nek - hiszen indításkor az IR szenzor szemből közeldő célt tutira nem lockol messziről - de annak minden korlátjával és veszélyével. Arról sem hallottam soha, hogy más gép adhatna MCG-t R-27-nél, mint az AIM-120-nál, pedig az lenne a jópofa. Ettől függetlenül az R-27 alapvető baja az, hogy mekkora a rakéta és milyen hajtóműve van. A rakéta légellenállása egyszerűen a 40+ évse AIM-7F képest is rosszabb, nemhogy az AIM-120-szal összemérve.
Az F-22 meg tekintet nélkül a részt vevő 4++ gépek típusára szarra alázott mindenkit a Red Flag-en. Pedig ott általában jó idő van, ami a világ nagy részén nem mindható el az IRST szemszögéből nézve.
Ostobának senkint nem állítok be, legfeljebb trollnak mikor láthatólag olyan dolgoról beszél (HC repszimek leköpése), amiről láthatólag fogalma sincs. Ha nem tudja, hogy milyen adahalmaz és milyen fizikai motor van a szimben vagy soha nem néze össze a valós PE görbékkel, akkor honnan veszi a bátorságot pocskondiázni a végeredményt...?
Az orosz porgramok 400%-ban sikeresek és a nyugati cucc - kivéve F-22 - 50%-át sem tudja annak, amit valójában. Kopp így "elemez".
Bocs, de aki ilyet saját neve alatt kiad, arra mi mást mondjon az ember, minthogy idióta...?
http://www.ausairpower.net/APA-NOTAM-081109-1.html
Szerinte egy 4. generációs sárkány 5. generációsabb gépet eredményez, mint az F-35, mikor a legalapvetőbb követelményt sem hozza, nem stealth. Még a EF/SH féle geometrikai RCS csökkenést sem tudja felmutatni a Szu-35 tudtommal, mert semmit nem variáltak a szívócsatornán.
A PAK-FA-t úgy tette be a táblázatba, hogy akkor még egyetlen kép sem állt rólba rendelkezésre...
Olyan alapvető fizikánal ellentmondó hülyeségeket írt be táblázatba, hogy azon csak sírni vagy röhögni lehet.
Te mit mondanál arra, ki vesz egy nem létező n. generációsnak hívott gépet és egyetelen adat nélkül kijelenti, hogy jobb, mint minden más? Vagy te mind mondanál arra, aki a Fokker Triplane-re kihozza, hogy 5. generációsabb, mint az F-35, mert kisebb a forduló sugara? Kopp tábzlázata ilyen faszság. Bocs, ennél jobb szó nincs erre. A fickó objektivitásnak szikráját sem mutatja.
Pedig azért volt mit benne javítani. Én is tévedhetek, ahogy tettem is. Ez legtöbbször nem volt nagyon súlyos, de azért lehet precízebbnek lenni. Az utolsó változatot nem lektorálta senki sehogy még azelőtti korszakban készült és irgalmatlan régen nem frissült.
Erről szóló rövid rész is lesz az összefoglalóban, az F-117 és az alapvető túlélésről szóló rész.Leírtam többször is, hogy szerintem viszonylag jól összeszedett munka, az alapok kiválóak. Ettől függetlenül, ahogy ragaszkodsz utána az abban leírt dolgokhoz amelyek egy része bizony már nem alap, csak feltevés/következtetés pl. olyan egyenlőtlen harcokból, mint egy DS, vagy a Szerb - NATO összepattanás, alap axiómaként, az vicces néha, főleg mikor olyan területre érkezik egy vita-diskurzus, ami sanszosan a hadititok kategóriát kimeríti(pl. EW úgy ahogy van, vagy ki hol kit milyen rakétával, mekkora lőtávra milyen eséllyel tud megsemmisíteni), és CSAK dezinfó van elérhető belőle fent a neten, pro és kontra is.
Egyébként meg a két lelövés ellenére a szerb légvédelem a túlélésben volt jó. Ha felvették volna komolyan a harcot, akkor napok alatt leépültek volna. Ezzel viszont azt érték el, hogy a hadművelet 77. napján is pont ugyanúgy lehetett SAM-ra számítani, mint az elsőn és kellett a SEAD escort, gépeket lekötve és folyamatosan HARM-okat lövöldözgetve el. Viszont ezt valami fantasztikus sikernek beállítani azért valahol vicces. A légvédelem túlélt a NATO meg kis túlzással szabadon bombázgatott. A bombázás hatékonysága az megint más tészta...
Drágává tették az AF-et, de nagyon, de ennek azért politikai okai is voltak. Ha ODS-es vagy hidegháborús módon nappal fullba nekimentek volna a szerbeknek, akkor nem játszhatták el volna azt, amit... Igen, a veszteségek is nagyobbak lettek volna, csak akkor a politika már egészen vicces módon képes volt beleszólni a dolgokba.
Az R-27 résznél a rakéta kinematikai képességei tiszták, számokkal és modellel simán kijön az, hogy nem marginális, hanem hatalmas szakadék van kinematikai hatótávban az R-27R és AIM-7F/M és akármelyik AMRAAM között. Bőven a modellezési hibahátáron túli különbség van úgy, hogy az R-27R és ER számára még kis hátszelet is adtam az alaktényezőt nézve...Aztán továbbmenve, amikor valaki nem ért veled egyet valamiben, legyen az a geometriai stealth vs IRST, L-sávú radar, vagy R-27ET/R-27ER/EA?, R-77, BARS, IRBIS használhatósága vs Amraam, és nyugati AESA radarok, vagy a TVC hasznossága, esetleg EF/Rafi/Szu-35 vs F-22 2:200+realitása, azt a vitapartnert általában lehúzod a sárga földig.
Abban viszont egyre inkább nektek adok igazat, hogy az elvi lehetősége meglenne bizonyos képességeknek az R-27ET vagy ER-nél, csak erre forrást nem adtatok soha...
Igen valószínű, hogy az nem lehetséges, hogy MCG-t megszünteted és oda vissza F-poleozgatás közben újra felveszi a MCG- az R-27T. Az AMRAAM sem tud ilyet még ma sem. Ennek pontos okai számomra nem ismertek, csak tippeim vannak.
A LoAL képessége viszont sanszos az ET-nek - hiszen indításkor az IR szenzor szemből közeldő célt tutira nem lockol messziről - de annak minden korlátjával és veszélyével. Arról sem hallottam soha, hogy más gép adhatna MCG-t R-27-nél, mint az AIM-120-nál, pedig az lenne a jópofa. Ettől függetlenül az R-27 alapvető baja az, hogy mekkora a rakéta és milyen hajtóműve van. A rakéta légellenállása egyszerűen a 40+ évse AIM-7F képest is rosszabb, nemhogy az AIM-120-szal összemérve.
Az F-22 meg tekintet nélkül a részt vevő 4++ gépek típusára szarra alázott mindenkit a Red Flag-en. Pedig ott általában jó idő van, ami a világ nagy részén nem mindható el az IRST szemszögéből nézve.
.A személyeskedést általában sajnos azt kell mondjam, TE kezded, s ez nem csak köztünk fordult elő, ahogy látom a fórumot, legyen az teljesség igénye nélkül tőlem kezdve Jokeren át bezárólag Kelepistig bárki, aki neked ellent mond, azt gyakorlatilag ellenségként kezeled, ostobának állítod be, és a végén még meg is akarod dobálni nehéz tárgyakkal/fel akarod rúgni/anyukájára teszel megjegyzéseket(ez mind megtörtént, vissza tudom keresni bármelyiket, bár tény, hogy lusta vagyok hozzá, tehát nem fogom)
Ostobának senkint nem állítok be, legfeljebb trollnak mikor láthatólag olyan dolgoról beszél (HC repszimek leköpése), amiről láthatólag fogalma sincs. Ha nem tudja, hogy milyen adahalmaz és milyen fizikai motor van a szimben vagy soha nem néze össze a valós PE görbékkel, akkor honnan veszi a bátorságot pocskondiázni a végeredményt...?
Ismertem már el, hogy tévedtem. Elég sokszor. BTW az új összefoglaló is ezért készül és ezért van több lektor is. Mondjuk volt, hogy két lektor nem értett egymással egyet...S ez csak azért fájó, mert NINCS mindig igazad
Vannak olyan alapvető tények, amik a HT összefoglalóban benne vannak és nem lehet velük vitatkozni. Vagy nem érdemes... Azért írtam, hogy ne kelljen (n+1) a köbönödik alkalomal elmagyarázi ugyanazt. Nem azért írom és mondom azt, hogy "olvasd el és kuss, te hülye bunkó", hanem azért, hogy ha azután még van kérdése, akkor válaszolok, mert sanszosan könnyebb és egyszerűbb lesz. Ez nem lenézés, ez praktikus megközelítés. Ha van elérhető anyag, akkor tessék elolvasni főleg, hogy ékes anyanyelvén van az itt kommentelőnek...S az, hogy általában azzal zárod a vitákat, hogy olvassa el az irományod az ellenvéleménnyel rendelkező hogy egyáltalán VITAKÉPESSÉ, komoly emberré váljon, az már szerintem az über gáz kategóriát is kimeríti.
Aki olyan "HMZ" - annak nevezni vicces - diagramot használt "érvelésre" amilyet és aki szerint R-27-tel repkedő nem stealth Szu-27 legacly gép BVR-ben lealázza az F-35-öst úgy, hogy beamingelés után mágikusan rálockol a BVR távolságban levő kinematikai fölényben levő ellenre, arra mit mondjak? Nem csak én röhögtem körbe sokszor őt. Zord is leírta, hogy Kopp hogyan ír.pl. "Karlo Kopp meg egy fasz" és ennyivel el is van intézve az a vonal, ahonnan olyan infók jönnek, hogy lehet azért ők sem lennének agyaggalambok teljesen.
Az orosz porgramok 400%-ban sikeresek és a nyugati cucc - kivéve F-22 - 50%-át sem tudja annak, amit valójában. Kopp így "elemez".
Bocs, de aki ilyet saját neve alatt kiad, arra mi mást mondjon az ember, minthogy idióta...?
http://www.ausairpower.net/APA-NOTAM-081109-1.html
Szerinte egy 4. generációs sárkány 5. generációsabb gépet eredményez, mint az F-35, mikor a legalapvetőbb követelményt sem hozza, nem stealth. Még a EF/SH féle geometrikai RCS csökkenést sem tudja felmutatni a Szu-35 tudtommal, mert semmit nem variáltak a szívócsatornán.
A PAK-FA-t úgy tette be a táblázatba, hogy akkor még egyetlen kép sem állt rólba rendelkezésre...
Olyan alapvető fizikánal ellentmondó hülyeségeket írt be táblázatba, hogy azon csak sírni vagy röhögni lehet.
Te mit mondanál arra, ki vesz egy nem létező n. generációsnak hívott gépet és egyetelen adat nélkül kijelenti, hogy jobb, mint minden más? Vagy te mind mondanál arra, aki a Fokker Triplane-re kihozza, hogy 5. generációsabb, mint az F-35, mert kisebb a forduló sugara? Kopp tábzlázata ilyen faszság. Bocs, ennél jobb szó nincs erre. A fickó objektivitásnak szikráját sem mutatja.